quote:
Op zondag 21 juni 2026 11:42 schreef Viesdik het volgende:[..]
Ik weet eerlijk gezegd niet wat dit filmpje moet bewijzen. Dat een stelletje stoffige mensen en Pakistanen in de meest linkse stad van Engeland pleiten voor een terugkeer. Waarom verbaast mij dat niet?
Herintreding dat gaat de UK fors zeggenschap kosten
ik denk niet dat dit doorgaat
quote:
AI-overzicht
De steun om opnieuw toe te treden tot de Europese Unie groeit gestaag in Engeland en het Verenigd Koninkrijk.
Verschillende peilingen tonen aan dat een duidelijke meerderheid van de kiezers (schommelend tussen 53% en 55%) voorstander is van het terugdraaien van de Brexit
De roep om hereniging is breed zichtbaar:
Publieke opinie & Politiek: De beweging Rejoin Campaign lobbyt actief en benadrukt de economische en sociale voordelen van het lidmaatschap.
Onderhandelingen: Politieke leiders en experts erkennen dat eventuele toetredingsonderhandelingen complex zullen zijn.
De discussie richt zich onder meer op de vraag of het VK speciale uitzonderingen (opt-outs) zou kunnen krijgen voor de euro en het Schengengebied.
[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 21-06-2026 12:17:11 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels