Sushi of gemengd?quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:27 schreef Blues het volgende:
En....... wat was het heerlijk, gisteren bij de Japanner ons uittro-vakantieetentje gedaan, dan ff op je eigen bank wat tv gekeken en dan je eigen bed [ link | afbeelding ]
Teppanyaki!quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Sushi of gemengd?
Ik hou wel van sushi, ben ook de enige in de familie die dat echt lust
Wauwquote:Op donderdag 14 mei 2026 11:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Tippanyaki!
golfer in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #36
Goeie spreekbeurtquote:Op donderdag 14 mei 2026 11:50 schreef Clubsoda het volgende:
Je bent echt lekker bezig he, Lucky? Lukt het ook allemaal met je lijf en energie en zo? Fijn dat je zo geniet van het thuis zijn, BluesWas het wel fijn?
Ik heb nogal een rommelige week. Het idee was dat ik vrijdag vrij zou nemen en dat betekende alleen maandag werken. Dat is schromelijk overdreven, want ik was net al een week op vakantie, maar ik vind Hemelvaart een te mooie kans om te laten lopen. Maandag een lange werkdag, in de avond nog werk-ALV en daarna bellen met mijn exDat is geen werk, maar zo voelt het soms wel
Ik trek avondverplichtingen steeds slechter denk ik, dus dinsdag weinig waard. Toch nog een poos zitten werken want ik krijg het allemaal niet af door die vrije dagen
Gisteravond moest ik een praatje geven in een [ziekte]café, ook weer laat thuis. Ik vergeet altijd dat ik best goed ben in zulke dingen
Maar het kost ook een hoop energie. Dus vandaag weer sloom, ik heb met maar een rondje gehold. Het is zulke onbestendig weer dat we vandaag binnenactiviteiten doen en vooralsnog bestaan die uit Kaiserschmarrn en dingen met asperges maken en Cars kijken
En dan moet ik morgen toch nog werken omdat ik te laat was met mijn agenda goed op orde brengen. Maar ik ga na twee uurtjes naar huis en dan twee nachten naar de schoonfamilie. Zo werd een lang weekend toch zo ongeveer een normale werkweek
![]()
Dit was mijn spreekbeurt
Heel herkenbaar. Ik vind het ook maar ingewikkeld met al die vrije dagen enzo.quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:50 schreef Clubsoda het volgende:
Je bent echt lekker bezig he, Lucky? Lukt het ook allemaal met je lijf en energie en zo? Fijn dat je zo geniet van het thuis zijn, BluesWas het wel fijn?
Ik heb nogal een rommelige week. Het idee was dat ik vrijdag vrij zou nemen en dat betekende alleen maandag werken. Dat is schromelijk overdreven, want ik was net al een week op vakantie, maar ik vind Hemelvaart een te mooie kans om te laten lopen. Maandag een lange werkdag, in de avond nog werk-ALV en daarna bellen met mijn exDat is geen werk, maar zo voelt het soms wel
Ik trek avondverplichtingen steeds slechter denk ik, dus dinsdag weinig waard. Toch nog een poos zitten werken want ik krijg het allemaal niet af door die vrije dagen
Gisteravond moest ik een praatje geven in een [ziekte]café, ook weer laat thuis. Ik vergeet altijd dat ik best goed ben in zulke dingen
Maar het kost ook een hoop energie. Dus vandaag weer sloom, ik heb met maar een rondje gehold. Het is zulke onbestendig weer dat we vandaag binnenactiviteiten doen en vooralsnog bestaan die uit Kaiserschmarrn en dingen met asperges maken en Cars kijken
En dan moet ik morgen toch nog werken omdat ik te laat was met mijn agenda goed op orde brengen. Maar ik ga na twee uurtjes naar huis en dan twee nachten naar de schoonfamilie. Zo werd een lang weekend toch zo ongeveer een normale werkweek
![]()
Dit was mijn spreekbeurt
Vandaag gaat tot nu toe goed qua hoofd hier!quote:Op donderdag 14 mei 2026 12:29 schreef AnneX het volgende:
In ieder geval weer rust in de tent van Tele. Ook in je hoofd?
Lucky! Straks heb je ook nog een vacature voor een workawayer!
Thuis voor Blues & golfer: ook rust in de tent.
Hopelijk geeft de as. operatie weer soulaas voor de mobiliteit.
De kleding in rolletjes in de koffer is bevallen, heb ik begrepen.
Gisteravond het zingen alsnog afgezegd. De laatste keren ging ik ook wel eens in de pauze weg.
Gisteravond kwam ik op het idee om op de vrijdagochtend mee te zingen, vooraf aan het werken in hetzelfde theater.
Een aantal mensen daar ken ik al.
Grappig omdat zij daar via mij zijn gaan zingen.
Dan hoef ik ook niet meer ‘s avonds alsnog de deur uit.
#energie
Dit klinkt als een rustigere Telequote:Op donderdag 14 mei 2026 13:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Vandaag gaat tot nu toe goed qua hoofd hier!
We waren om 8:00 op, toen heeft B me na het ontbijt nog een uurtje geholpen om op een handigere manier via m'n laptop met de grote computer op werk te kunnen communiceren (handig om grote analyses te runnen).
Om 10:00 was hij de deur uit met al z'n klusmaterialen, en ben ik rustig aan het werk gegaan.
Eerste analyse is klaar met rekenen en de tweede staat aan. Presentatie voor volgende week aan het voorbereiden terwijl ik check of de analyses het doen.
Nu ga ik een rondje hardlopen, want het regent niet meer.
Vanmiddag misschien een derde analyse aanzetten en figuren/afbeeldingen zoeken voor m'n presentatie. Dan misschien morgen nog maar een half dagje werk!
Het kan soms beter in mijn communicatie, want hij kan niet ruiken wat ik 'echt' wil/zou willen/zin in heb. De compromis en de grenzen voor hem vind ik belangrijker dan die van mij, ik kan mijn energie en liefhebberijen thuis wel weer krijgen, daarom ben ik graag thuis. En, heel belangrijk, ik heb gelukkig niet meer die FOMO op vakanties van vroegerquote:Op donderdag 14 mei 2026 12:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
En Blues, ik heb het idee dat je heel goed op jezelf let en volgens mij doe je het goed. Je gaat niet in de wegcijfermodus, heel knap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow badje. Daar ga ik morgen ook weer eens in! Tnx voor de inspiratie.quote:Op donderdag 14 mei 2026 13:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
Fijn dat je hoofd weer beter gaat Tele!
Ik werd wakker met hoofdpijn en tikje raar(der dan normaal) oog. Natuurlijk op een feestdagOp zich reden om oogarts te bellen maar veel meer dan oogdruk meten (hoog) zal die toch niet doen. Druppelen doe ik al zelf en het is niet zo hevig dan de vorige keer toen ik er een week mee heb doorgelopen. Dus we kijken (hurhur) het maar aan. HAP bellen voor doorverwijzing kan altijd nog als het niet weggaat. Maar niet zaterdag want dan ga ik naar Harry Potter!
Intussen wel administratie, socials en websites voor de diverse clubjes gedaan.
Dus vanmiddag heb ik mijn badje met mega grote bruisbal wel verdiend
quote:Op donderdag 14 mei 2026 13:38 schreef Blues het volgende:
Dit geeft onze vakantie wel goed weer... ik wandelen en/of klimmen en dan zwaaien naar g die beneden geduldig wachtte en altijd zei: doe rustig aan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haak met mijn rug heel vaak af bij sjokactiviteiten (winkelen
). Vind ik ook nooit erg, laat mij maar rustig ergens zitten.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |