abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220814906
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:55 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Je emoticon zei wat anders :P

Graham is te oud voor mij, gay en vooral een bekende Engelse presentator die, naast het delen van leuke feitjes, op de BBC vooral heerlijk zit te bitchen over de inzendingen.
Die ja ;)
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220815016
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:31 schreef derLudolf het volgende:

[..]
En een moslim die met zo streng in de leer was is, was dat ook een probleem geweest?
Ja, maar dat zijn over het algemeen geen mensen die je proberen over te halen over te stappen naar de islam, nog nooit meegemaakt. Dat was dit stel wel volgens hun fb pagina en dat heb ik best vaak meegemaakt en die stoppen echt niet.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220815048
De gevraagde na-foto!


Hij staat nu even in grootste stand tot lak helemaal uitgehard is. Volgend weekend zet ik m in kleinste stand, dan zit het voetenbord op 1/3 van de afstand die nu tussen middelste poten en voetenbord zit. En dan komt er daar rechts naast nog een poang stoel. En als het al lukt hang ik nog wat lichtballen op over de muur.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:04:35 #204
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220815105
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:55 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Je emoticon zei wat anders :P

Graham is te oud voor mij, gay en vooral een bekende Engelse presentator die, naast het delen van leuke feitjes, op de BBC vooral heerlijk zit te bitchen over de inzendingen.
Oh pfwoei gelukkig maar :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:12:44 #205
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220815330
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja, maar dat zijn over het algemeen geen mensen die je proberen over te halen over te stappen naar de islam, nog nooit meegemaakt. Dat was dit stel wel volgens hun fb pagina en dat heb ik best vaak meegemaakt en die stoppen echt niet.
Bij Christenen heb ik dat ook nog nooit meegemaakt terwijl ik in Wageningen toch best wat Koxianen in m'n jaar zaten.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:15:27 #206
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220815404
Sprak laatst met iemand hier in het dorp, ongeveer mijn leeftijd. Bleek gereformeerde dominee te wezen in Emlicheim. Z'n vrouw hier in het dorp. Dat ie jager was en tevens opleiding tot had gedaan timmerman wist eerder dan dat ie dominee is.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:19:27 #207
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220815511
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220816849
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:12 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Bij Christenen heb ik dat ook nog nooit meegemaakt terwijl ik in Wageningen toch best wat Koxianen in m'n jaar zaten.
Ik had pinksterbeweging in mijn omgeving :D En afgelopen zomer nog een tijdelijke vrijwilliger die moslims probeerde over te laten stappen
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 17 mei 2026 @ 09:44:52 #209
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220820271
Mogge. We zijn terug uit Valkenburg en hebben ook een bezoekje Aachen gedaan. Beide plaatsen zijn nauwelijks interessant, behalve dat de dom van Aachen enorm indrukwekkend is. Maar met onze vrienden was het heel gezellig en ook met de vrienden die we op de terugweg bezochten.







Vandaag tuin en solliciteren. Morgen werken. Dinsdag tot en met vrijdag naar België.
Spoilers!
pi_220821928
Heerlijk eten zie ik daar en vandaag solliciteren! Heel veel succes *G* (op zondag?) En lekker vooruitzicht naar B.
pi_220821941
Kreeg lange update van M.
2e kuur is ingelopen (van vrijdag tot vandaag, weer 46 uur), ze heeft het megakoud gehad en een tikkie misselijk, verder is het te doen O+
pi_220821971
Vandaag niks gepland. Beetje wandelen lezen oefenen op de mondharmonica want ik moet de 25e wel goed beslagen ten ijs komen als we de Kellyfamilie gaan zijn. Ook wil ik het jazzy intro op de piano van pianoman weer updaten... wat is dat toch... als je een nr lang niet hebt gespeeld het wegzakt :(
pi_220822004
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Valkenburg en hebben ook een bezoekje Aachen gedaan. Beide plaatsen zijn nauwelijks interessant,
:o

Niet door de mergelgrotten gekropen enzo?

Bovendien zo te zien lekker gegeten. Sinds wanneer maakt lekker eten een plaats niet interessant? :o (of was dat elders)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220822024
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Blues het volgende:
Kreeg lange update van M.
2e kuur is ingelopen (van vrijdag tot vandaag, weer 46 uur), ze heeft het megakoud gehad en een tikkie misselijk, verder is het te doen O+
Die 46u vind ik zo bizar. Het idee alleen al
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 17 mei 2026 @ 11:50:36 #215
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220822057
Mogge (nog)

Wat ziet dat er allemaal lekker uit @Lucky_Strike

Durfde er niet naar te vragen hoe het met M gaat, fijn dat het “goed te doen” is maar toch -O-

Ik heb zowaar tot iets voor 9 uur uitgeslapen, toen ging de alarm voor medicijnen voor Elin, ander had ik waarschijnlijk nog langer geslapen, had her blijkbaar nodig.

Zometeen mango cheesecake maken voor morgen en tetris spelen in de koelkast om alles kwijt te kunnen en kijken of ik spreekuur afspraken heb morgen.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 17 mei 2026 @ 11:53:09 #216
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220822094
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:46 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:o

Niet door de mergelgrotten gekropen enzo?

Bovendien zo te zien lekker gegeten. Sinds wanneer maakt lekker eten een plaats niet interessant? :o (of was dat elders)
Die grotten hebben we al eens gedaan. Dat was inderdaad wel leuk. Maar gewoon door zo'n dorp wandelen is al niet zo mijn ding en Valkenburg is verder toch gewoon een grote tourist trap :? We hebben daar niets gegeten. Die plank was in Margraten, bij Loods81. Enorme aanrader.
Spoilers!
pi_220822214
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Blues het volgende:
Kreeg lange update van M.
2e kuur is ingelopen (van vrijdag tot vandaag, weer 46 uur), ze heeft het megakoud gehad en een tikkie misselijk, verder is het te doen O+
Te doen… _O_
De man van hulp ondergaat voor de zoveelste keer in 11 jaar een chemo etc.
Ligt als een deaud vogeltje op de bank. Vrouwlief heeft daar geen begrip voor. Slopend.

In Aachen was toentertijd een imposante boekenwinkel in een kerk.
Ach, die is er ook in Maastricht.
Mooi ijs en een uitstekende borrelplank :Y)
Succes met de solli en de Tuin.

Droog. Dan alsnog naar een lokaal cultureel festival op tien unieke locaties als in een tuin, ineen boomgaard.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 12:06:09 #218
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220822354
Eens over Aachen LS :Y. Dagje gedaan, maar was er wel snel op uitgekeken. Voordeel is dat er een busverbinding naar Heerlen was en werd voor de deur afgezet :+. Toen wel goeie Duitse kost gegeten. :P

Gesport. Was hangt. Politieke zaken gedaan. Zo naar de stamkroeg voor Volendam - Telstarrrrrrrrrr
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220822387
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:48 schreef Vanyel het volgende:

Die 46u vind ik zo bizar. Het idee alleen al.
Ik ook.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 17 mei 2026 @ 12:09:32 #220
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220822407
En ik ben gisteren de hele dag bezig geweest om samen met CoPilot te rekenen aan de muntjesvinderij. Ik nam namelijk aan dat e.e.a. een normale verdeling zou volgen maar dat bleek niet zo te zijn. Aangezien de events in mijn proces willekeurig en onafhankelijk zijn en in de tijd een constante kans hebben, volgt er een exponentiële of Poisson-verdeling. Dat betekent dat je op basis van het gemiddelde allerlei leuke voorspellingen kunt doen zoals

Wat is de kans dat ik vandaag een muntje vind? (10,66 %)
Wat is de kans dat ik de komende week minstens 3 muntjes vind? (4,59 %)
Wat is de kans dat ik de rest van het jaar in minimaal 2 maanden minstens 5 muntjes vind? (ongeveer 58 % (!))

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag ga ik normale dingen doen :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220822414
😳 jij kunt rekenen! _O_
pi_220822418
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:00 schreef AnneX het volgende:

Te doen… _O_
De man van hulp ondergaat voor de zoveelste keer in 11 jaar een chemo etc.
Ligt als een deaud vogeltje op de bank. Vrouwlief heeft daar geen begrip voor. Slopend.

Hulp zou zelf hulp van psych begeleiding kunnen gebruiken :)
Leven met chronisch zieke partner is niet heel makkelijk ;)
pi_220822423
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik ben gisteren de hele dag bezig geweest om samen met CoPilot te rekenen aan de muntjesvinderij. Ik nam namelijk aan dat e.e.a. een normale verdeling zou volgen maar dat bleek niet zo te zijn. Aangezien de events in mijn proces willekeurig en onafhankelijk zijn en in de tijd een constante kans hebben, volgt er een exponentiële of Poisson-verdeling. Dat betekent dat je op basis van het gemiddelde allerlei leuke voorspellingen kunt doen zoals

Wat is de kans dat ik vandaag een muntje vind? (10,66 %)
Wat is de kans dat ik de komende week minstens 3 muntjes vind? (4,59 %)
Wat is de kans dat ik de rest van het jaar in minimaal 2 maanden minstens 5 muntjes vind? (ongeveer 58 % (!))

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag ga ik normale dingen doen :+
:D Wat zijn normale dingen :+
  zondag 17 mei 2026 @ 12:14:31 #224
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220822447
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:11 schreef Blues het volgende:

[..]
:D Wat zijn normale dingen :+
Ja dat weet je bij mij maar nooit :+

Boekje maken voor mijn aanstaande vakantie en bed verschonen. En de afwas denk ik.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 17 mei 2026 @ 12:22:19 #225
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220822537
Nou, ik dacht een hulp te hebben, maar ze vraagt een vast bedrag voor het huis, gaat niet weg voordat alles schoon is.. Voor een normale gezinswoning is dan 70 euro prima maan ik heb een niet heel groot appartement
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')