Die jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je emoticon zei wat anders
Graham is te oud voor mij, gay en vooral een bekende Engelse presentator die, naast het delen van leuke feitjes, op de BBC vooral heerlijk zit te bitchen over de inzendingen.
Ja, maar dat zijn over het algemeen geen mensen die je proberen over te halen over te stappen naar de islam, nog nooit meegemaakt. Dat was dit stel wel volgens hun fb pagina en dat heb ik best vaak meegemaakt en die stoppen echt niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En een moslim die met zo streng in de leer was is, was dat ook een probleem geweest?
Oh pfwoei gelukkig maarquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je emoticon zei wat anders
Graham is te oud voor mij, gay en vooral een bekende Engelse presentator die, naast het delen van leuke feitjes, op de BBC vooral heerlijk zit te bitchen over de inzendingen.
Bij Christenen heb ik dat ook nog nooit meegemaakt terwijl ik in Wageningen toch best wat Koxianen in m'n jaar zaten.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn over het algemeen geen mensen die je proberen over te halen over te stappen naar de islam, nog nooit meegemaakt. Dat was dit stel wel volgens hun fb pagina en dat heb ik best vaak meegemaakt en die stoppen echt niet.
Ik had pinksterbeweging in mijn omgevingquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bij Christenen heb ik dat ook nog nooit meegemaakt terwijl ik in Wageningen toch best wat Koxianen in m'n jaar zaten.
quote:Op zondag 17 mei 2026 09:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Valkenburg en hebben ook een bezoekje Aachen gedaan. Beide plaatsen zijn nauwelijks interessant,
Die 46u vind ik zo bizar. Het idee alleen alquote:Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Blues het volgende:
Kreeg lange update van M.
2e kuur is ingelopen (van vrijdag tot vandaag, weer 46 uur), ze heeft het megakoud gehad en een tikkie misselijk, verder is het te doen
Die grotten hebben we al eens gedaan. Dat was inderdaad wel leuk. Maar gewoon door zo'n dorp wandelen is al niet zo mijn ding en Valkenburg is verder toch gewoon een grote tourist trapquote:Op zondag 17 mei 2026 11:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet door de mergelgrotten gekropen enzo?
Bovendien zo te zien lekker gegeten. Sinds wanneer maakt lekker eten een plaats niet interessant?(of was dat elders)
Te doen…quote:Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Blues het volgende:
Kreeg lange update van M.
2e kuur is ingelopen (van vrijdag tot vandaag, weer 46 uur), ze heeft het megakoud gehad en een tikkie misselijk, verder is het te doen
Ik ook.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:48 schreef Vanyel het volgende:
Die 46u vind ik zo bizar. Het idee alleen al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag ga ik normale dingen doen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hulp zou zelf hulp van psych begeleiding kunnen gebruikenquote:Op zondag 17 mei 2026 12:00 schreef AnneX het volgende:
Te doen…![]()
De man van hulp ondergaat voor de zoveelste keer in 11 jaar een chemo etc.
Ligt als een deaud vogeltje op de bank. Vrouwlief heeft daar geen begrip voor. Slopend.
quote:Op zondag 17 mei 2026 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik ben gisteren de hele dag bezig geweest om samen met CoPilot te rekenen aan de muntjesvinderij. Ik nam namelijk aan dat e.e.a. een normale verdeling zou volgen maar dat bleek niet zo te zijn. Aangezien de events in mijn proces willekeurig en onafhankelijk zijn en in de tijd een constante kans hebben, volgt er een exponentiële of Poisson-verdeling. Dat betekent dat je op basis van het gemiddelde allerlei leuke voorspellingen kunt doen zoals
Wat is de kans dat ik vandaag een muntje vind? (10,66 %)
Wat is de kans dat ik de komende week minstens 3 muntjes vind? (4,59 %)
Wat is de kans dat ik de rest van het jaar in minimaal 2 maanden minstens 5 muntjes vind? (ongeveer 58 % (!))SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag ga ik normale dingen doenWat zijn normale dingen
![]()
Ja dat weet je bij mij maar nooitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |