abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 mei 2026 @ 17:01:58 #251
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220826117
Ik heb weer zo'n ei-muffin in de AF zitten voor door de groentebak vanavond :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220826127
46 uur...heftig.... ik weet niet of ik zelf nog voor zo'n behandeling zou kiezen.
Maar goed, ik ben ook niet in die situatie, dus dan is het makkelijk/anders praten...

En lekker aan het kansrekenen Fles, ik krijg er gelijk flashbacks van :D
pi_220826142
Wij eten linzen ala Ottolenghi, maar voor nu hebben we even twee kleine loempia's in de AF gegooid :9
  zondag 17 mei 2026 @ 17:08:12 #254
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220826191
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:03 schreef Candaasje het volgende:
En lekker aan het kansrekenen Fles, ik krijg er gelijk flashbacks van :D
Lekker he. 25 jaar na je afstuderen kom je alsnog een reallife hands on use case tegen voor die ongein :D _O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220826398
Ik word dadelijk door neef en nicht opgehaald voor een diner bij Da Vinci*
Kleine kinderen worden groot (en ik woon op hun route) O+ Maar tante mag betalen :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 17 mei 2026 @ 17:20:14 #256
63722 z80
I fink you freaky
pi_220826411
Ken je dat?
Je het iets nodig, in mijn geval een nippel. Je weet zeker dat je deze hebt. En ook al meerdere keren gebruikt.
Maar dat ding is nu nergens te vinden. Niet op de normale plek, niet op een mogelijke plek. En ook niet ergens achter in een kast/schap.
Zul je zien als ik morgen een nieuwe koop ik bij thuiskomst de oude direct terug vind.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220826618
De nippel ligt bij Twee vlaggen ergens…
  zondag 17 mei 2026 @ 17:34:03 #258
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220826633
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:20 schreef z80 het volgende:
Ken je dat?
Je het iets nodig, in mijn geval een nippel. Je weet zeker dat je deze hebt. En ook al meerdere keren gebruikt.
Maar dat ding is nu nergens te vinden. Niet op de normale plek, niet op een mogelijke plek. En ook niet ergens achter in een kast/schap.
Zul je zien als ik morgen een nieuwe koop ik bij thuiskomst de oude direct terug vind.
Ja. Wij zijn zo 4 dingen kwijt. 3 Dingen zijn na een aantal weken teruggevonden, de vierde hebben we vervangen. We hebben maar nieuw gekocht maar de oude zijn nog niet gevonden. Nou gaat het enkel om een aantal krammen en komen ze heus ooit boven water maar toch storend.
Spoilers!
  zondag 17 mei 2026 @ 17:37:03 #259
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220826677
Ik heb een mooie route rond WOI bezienswaardigheden gemaakt voor onze Belgiëreis. Ik zie er nu al soort van tegenop om dingen als 'dodengang' en 'executieplaats' te zien. De route is in theorie voor de eerste dag maar het hangt van de lengte van de stops af hoe ver we komen. We zien wel. De tassen zijn al gepakt want ik moet morgen nog werken.
Spoilers!
  zondag 17 mei 2026 @ 17:42:13 #260
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220826717
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb weer zo'n ei-muffin in de AF zitten voor door de groentebak vanavond :s)
Okee thanks for nothing copilot :') 10 minuten op 160 graden is dus NIET genoeg. 25 minuten op 130 gaat beter.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 17 mei 2026 @ 17:42:58 #261
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220826726
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een mooie route rond WOI bezienswaardigheden gemaakt voor onze Belgiëreis. Ik zie er nu al soort van tegenop om dingen als 'dodengang' en 'executieplaats' te zien. De route is in theorie voor de eerste dag maar het hangt van de lengte van de stops af hoe ver we komen. We zien wel. De tassen zijn al gepakt want ik moet morgen nog werken.
Wat heb je allemaal op je lijst staan precies? :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 17:55:01 #262
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220826863
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:11 schreef Vanyel het volgende:

[..]
De parel van Limburg O+ :D
Heerlen is genieten. Voor de treurtrips en street art.
Maar als je wil wandelen is Heerlen een perfect basiskamp. Bussen naar alle uithoeken van Limburg.
Ik zat de laatste jaren vaak in het Nivonhuis en kom er dit najaar of voorjaar zeker weer als ik het Pelgrimspad ga afmaken. 😊
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 17 mei 2026 @ 17:57:27 #263
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220826912
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:20 schreef z80 het volgende:
Ken je dat?
Je het iets nodig, in mijn geval een nippel. Je weet zeker dat je deze hebt. En ook al meerdere keren gebruikt.
Maar dat ding is nu nergens te vinden. Niet op de normale plek, niet op een mogelijke plek. En ook niet ergens achter in een kast/schap.
Zul je zien als ik morgen een nieuwe koop ik bij thuiskomst de oude direct terug vind.
Vraag het anders even aan André :Y

Bekijk deze YouTube-video
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zondag 17 mei 2026 @ 18:01:21 #264
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220826943
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:55 schreef borisz het volgende:

[..]
Heerlen is genieten. Voor de treurtrips en street art.
Maar als je wil wandelen is Heerlen een perfect basiskamp. Bussen naar alle uithoeken van Limburg.
Ik zat de laatste jaren vaak in het Nivonhuis en kom er dit najaar of voorjaar zeker weer als ik het Pelgrimspad ga afmaken. 😊
En het Mijnwerkersmuseun is een aanrader :Y
Spoilers!
  zondag 17 mei 2026 @ 18:10:49 #265
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
  zondag 17 mei 2026 @ 18:15:14 #266
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220827049
Tyne Cot is echt mega huge. Daar loop je eigenlijk altijd wel minstens 2 touringcars vol volk tegen het lijf. Doordeweeks Engelse schoolkinderen, in het weekend bejaarden. Ik zou een wat kleinere begraafplaats pakken. Je kunt ze onmogelijk missen, er liggen er ongeveer 600 in de Westhoek. Verder zou ik een museum erbij nemen. Hooghe Crater is een leuke, ook een cafeetje ernaast. En wat je zeker ook even moet bezoeken is een Duitse begraafplaats. Daar zijn er ineens maar heel weinig van. In de Westhoek eigenlijk alleen Langemark-Poelkapelle. Rest ziet er goed uit! ^O^

Houthulst bos kun je nog naar kijken voor op de terugweg!
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 17 mei 2026 @ 18:28:04 #267
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220827164
quote:
3s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Tyne Cot is echt mega huge. Daar loop je eigenlijk altijd wel minstens 2 touringcars vol volk tegen het lijf. Doordeweeks Engelse schoolkinderen, in het weekend bejaarden. Ik zou een wat kleinere begraafplaats pakken. Je kunt ze onmogelijk missen, er liggen er ongeveer 600 in de Westhoek. Verder zou ik een museum erbij nemen. Hooghe Crater is een leuke, ook een cafeetje ernaast. En wat je zeker ook even moet bezoeken is een Duitse begraafplaats. Daar zijn er ineens maar heel weinig van. In de Westhoek eigenlijk alleen Langemark-Poelkapelle. Rest ziet er goed uit! ^O^

Houthulst bos kun je nog naar kijken voor op de terugweg!
Museum wordt ook nog bezocht, in Ieper.

Ik zoek dat Houthulst bos nog even op, thanks :)
Spoilers!
  zondag 17 mei 2026 @ 18:31:11 #268
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220827181
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Museum wordt ook nog bezocht, in Ieper.
Oh In Flanders Fields, ja kan ook. Heel modern en audiovisueel, anders dan de meeste andere musea aan het front die meestal gewoon een collectie oud roest zijn. Daarvan kun je er ééntje pakken, dan heb je de rest ook wel gezien. IFF is wel anders :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 17 mei 2026 @ 18:39:22 #269
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220827232
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Oh In Flanders Fields, ja kan ook. Heel modern en audiovisueel, anders dan de meeste andere musea aan het front die meestal gewoon een collectie oud roest zijn. Daarvan kun je er ééntje pakken, dan heb je de rest ook wel gezien. IFF is wel anders :)
We houden wel van een goede audiovisuele immersion :)

Er is zo veel daar. Het moet ook niet alleen over WOI gaan die dagen. We zien wel. Ik heb een richtlijn, dat is in elk geval al fijn.

Nu maar eens eten maken. Wel matig dat ik daarvoor op moet staan.
Spoilers!
  zondag 17 mei 2026 @ 18:39:38 #270
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220827234
Mocht je het interessant genoeg vinden om nogeens terug te gaan, dan kan ik je de Militärgeschichtlicher Reiseführer van Markus Klauer aanraden. In het Duits, dat wel. Er is ook iets dergelijks in het Engels, dat heet Before Endeavours Fade van Rose M. Coombs. En hoewel dat HET standaardwerk is (want Engels) is die van Klauer beter.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 17 mei 2026 @ 18:40:10 #271
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220827238
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het moet ook niet alleen over WOI gaan die dagen.
In Esen is een leuke bierbrouwerij :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 17 mei 2026 @ 20:11:42 #272
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220827847
quote:
3s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Mocht je het interessant genoeg vinden om nogeens terug te gaan, dan kan ik je de Militärgeschichtlicher Reiseführer van Markus Klauer aanraden. In het Duits, dat wel. Er is ook iets dergelijks in het Engels, dat heet Before Endeavours Fade van Rose M. Coombs. En hoewel dat HET standaardwerk is (want Engels) is die van Klauer beter.
Mocht ik verslingerd raken aan WOI, zal ik dit onthouden.

Geen bierbrouwerij voor ons, ik drink namelijk niet. En we zijn al een aantal keer in brouwerijen geweest, ik geloof het wel :)
Spoilers!
pi_220827952
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 20:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Mocht ik verslingerd raken aan WOI, zal ik dit onthouden.

Geen bierbrouwerij voor ons, ik drink namelijk niet. En we zijn al een aantal keer in brouwerijen geweest, ik geloof het wel :)
Dat heb ik met kastelen. Afgelopen vakantieweek genoeg geklommen en eigenlijk komt het allemaal op hetzelfde neer :+

Fijne week alvast en ook sterkte met wat je te zien krijgt en erover leert.
  zondag 17 mei 2026 @ 20:34:07 #274
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220828006
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 20:26 schreef Blues het volgende:

[..]
Dat heb ik met kastelen. Afgelopen vakantieweek genoeg geklommen en eigenlijk komt het allemaal op hetzelfde neer :+

Fijne week alvast en ook sterkte met wat je te zien krijgt en erover leert.
Vaak is dat zo inderdaad. Ik heb in het rondje slagveld ook zo veel mogelijk variatie aangebracht. Geen 5 begraafplaatsen, memorials of loopgraven maar van elk 1.

Maar ik vraag me wel serieus af in wat voor appartement we terecht gaan komen. Hij is poepchic maar na boeken kreeg ik een mail met de vraag of we handdoeken en bed opmaken willen kopen :? Nu zie ik bij online inchecken dat we ons afval zelf in een container moeten gooien op straffe van 50 euro boete :D Eerder inchecken kost 60 euro. En deze is ook wel bijzonder

quote:
For quality and safety purposes, the Accommodation may be provided with equipment that monitors the environment in the Accommodation (including noise levels, temperature and movement) to ensure that Guests have a pleasant stay and neighbours are not disturbed. The Guest is not allowed to interrupt, disable or remove this equipment. Any problems with or need for repair or maintenance of this equipment must be reported immediately by the Guest.
Ondanks dat dit waarschijnlijk prachtig appartement is, ga ik volgende keer gewoon weer naar een huisje van een mens in plaats van een bedrijf.
Spoilers!
  zondag 17 mei 2026 @ 20:35:42 #275
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220828022
Da's raar allemaal zeg :{ Nou, maar hopen dat het meevalt :{
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')