Lekker he. 25 jaar na je afstuderen kom je alsnog een reallife hands on use case tegen voor die ongeinquote:Op zondag 17 mei 2026 17:03 schreef Candaasje het volgende:
En lekker aan het kansrekenen Fles, ik krijg er gelijk flashbacks van
Ja. Wij zijn zo 4 dingen kwijt. 3 Dingen zijn na een aantal weken teruggevonden, de vierde hebben we vervangen. We hebben maar nieuw gekocht maar de oude zijn nog niet gevonden. Nou gaat het enkel om een aantal krammen en komen ze heus ooit boven water maar toch storend.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:20 schreef z80 het volgende:
Ken je dat?
Je het iets nodig, in mijn geval een nippel. Je weet zeker dat je deze hebt. En ook al meerdere keren gebruikt.
Maar dat ding is nu nergens te vinden. Niet op de normale plek, niet op een mogelijke plek. En ook niet ergens achter in een kast/schap.
Zul je zien als ik morgen een nieuwe koop ik bij thuiskomst de oude direct terug vind.
Okee thanks for nothing copilotquote:Op zondag 17 mei 2026 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb weer zo'n ei-muffin in de AF zitten voor door de groentebak vanavond
Wat heb je allemaal op je lijst staan precies?quote:Op zondag 17 mei 2026 17:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een mooie route rond WOI bezienswaardigheden gemaakt voor onze Belgiëreis. Ik zie er nu al soort van tegenop om dingen als 'dodengang' en 'executieplaats' te zien. De route is in theorie voor de eerste dag maar het hangt van de lengte van de stops af hoe ver we komen. We zien wel. De tassen zijn al gepakt want ik moet morgen nog werken.
Heerlen is genieten. Voor de treurtrips en street art.quote:
Vraag het anders even aan Andréquote:Op zondag 17 mei 2026 17:20 schreef z80 het volgende:
Ken je dat?
Je het iets nodig, in mijn geval een nippel. Je weet zeker dat je deze hebt. En ook al meerdere keren gebruikt.
Maar dat ding is nu nergens te vinden. Niet op de normale plek, niet op een mogelijke plek. En ook niet ergens achter in een kast/schap.
Zul je zien als ik morgen een nieuwe koop ik bij thuiskomst de oude direct terug vind.
En het Mijnwerkersmuseun is een aanraderquote:Op zondag 17 mei 2026 17:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Heerlen is genieten. Voor de treurtrips en street art.
Maar als je wil wandelen is Heerlen een perfect basiskamp. Bussen naar alle uithoeken van Limburg.
Ik zat de laatste jaren vaak in het Nivonhuis en kom er dit najaar of voorjaar zeker weer als ik het Pelgrimspad ga afmaken. 😊
Deze. Sommige zullen een stop zijn van enkele minuten, anderen enkele uren.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal op je lijst staan precies?
Museum wordt ook nog bezocht, in Ieper.quote:Op zondag 17 mei 2026 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Tyne Cot is echt mega huge. Daar loop je eigenlijk altijd wel minstens 2 touringcars vol volk tegen het lijf. Doordeweeks Engelse schoolkinderen, in het weekend bejaarden. Ik zou een wat kleinere begraafplaats pakken. Je kunt ze onmogelijk missen, er liggen er ongeveer 600 in de Westhoek. Verder zou ik een museum erbij nemen. Hooghe Crater is een leuke, ook een cafeetje ernaast. En wat je zeker ook even moet bezoeken is een Duitse begraafplaats. Daar zijn er ineens maar heel weinig van. In de Westhoek eigenlijk alleen Langemark-Poelkapelle. Rest ziet er goed uit!
Houthulst bos kun je nog naar kijken voor op de terugweg!
Oh In Flanders Fields, ja kan ook. Heel modern en audiovisueel, anders dan de meeste andere musea aan het front die meestal gewoon een collectie oud roest zijn. Daarvan kun je er ééntje pakken, dan heb je de rest ook wel gezien. IFF is wel andersquote:Op zondag 17 mei 2026 18:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Museum wordt ook nog bezocht, in Ieper.
We houden wel van een goede audiovisuele immersionquote:Op zondag 17 mei 2026 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh In Flanders Fields, ja kan ook. Heel modern en audiovisueel, anders dan de meeste andere musea aan het front die meestal gewoon een collectie oud roest zijn. Daarvan kun je er ééntje pakken, dan heb je de rest ook wel gezien. IFF is wel anders
In Esen is een leuke bierbrouwerijquote:Op zondag 17 mei 2026 18:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het moet ook niet alleen over WOI gaan die dagen.
Mocht ik verslingerd raken aan WOI, zal ik dit onthouden.quote:Op zondag 17 mei 2026 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Mocht je het interessant genoeg vinden om nogeens terug te gaan, dan kan ik je de Militärgeschichtlicher Reiseführer van Markus Klauer aanraden. In het Duits, dat wel. Er is ook iets dergelijks in het Engels, dat heet Before Endeavours Fade van Rose M. Coombs. En hoewel dat HET standaardwerk is (want Engels) is die van Klauer beter.
Dat heb ik met kastelen. Afgelopen vakantieweek genoeg geklommen en eigenlijk komt het allemaal op hetzelfde neerquote:Op zondag 17 mei 2026 20:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mocht ik verslingerd raken aan WOI, zal ik dit onthouden.
Geen bierbrouwerij voor ons, ik drink namelijk niet. En we zijn al een aantal keer in brouwerijen geweest, ik geloof het wel
Vaak is dat zo inderdaad. Ik heb in het rondje slagveld ook zo veel mogelijk variatie aangebracht. Geen 5 begraafplaatsen, memorials of loopgraven maar van elk 1.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:26 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat heb ik met kastelen. Afgelopen vakantieweek genoeg geklommen en eigenlijk komt het allemaal op hetzelfde neer
Fijne week alvast en ook sterkte met wat je te zien krijgt en erover leert.
Ondanks dat dit waarschijnlijk prachtig appartement is, ga ik volgende keer gewoon weer naar een huisje van een mens in plaats van een bedrijf.quote:For quality and safety purposes, the Accommodation may be provided with equipment that monitors the environment in the Accommodation (including noise levels, temperature and movement) to ensure that Guests have a pleasant stay and neighbours are not disturbed. The Guest is not allowed to interrupt, disable or remove this equipment. Any problems with or need for repair or maintenance of this equipment must be reported immediately by the Guest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |