abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220800325
dunno
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 12:06:59 #27
487165 Tussle266
Tussle's Version
pi_220800429
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:48 schreef camilero het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
No ragrets!

Op 1 juni 2010, misschien wel op aanraden van @:Madmaster (niet het nummer, maar Spotify)
Wel lullig als je Very Best uit 1 nummer bestaat. Maar wel fijn dat jij hem gesteund hebt daarin.
All Day I Dream About Stemlijsten
  vrijdag 15 mei 2026 @ 12:58:13 #28
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220800763
Ik zag een paar dagen geleden zo'n soort reel voorbij komen in spotify maar die kan ik nu nergens meer vinden, geen idee.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:08:52 #29
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220802426
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:58 schreef junkiesietze het volgende:
Ik zag een paar dagen geleden zo'n soort reel voorbij komen in spotify maar die kan ik nu nergens meer vinden, geen idee.
Zie mijn post, daarin staat de link naar de 20 Years Wrapped playlist.
Of klik hier;)
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:10:44 #30
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220802443
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:48 schreef camilero het volgende:

Op 1 juni 2010, misschien wel op aanraden van @:Madmaster (niet het nummer, maar Spotify)
Ik kreeg destijds een soort van proef-/testaccount.
Geen idee of ik Spotify aangeraden heb aan anderen, ik moest er in het begin flink aan wennen.
Ook omdat er destijds een hoop muziek niet beschikbaar was…
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:03:01 #31
511255 camilero
tufkatufka...
pi_220802852
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:10 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik kreeg destijds een soort van proef-/testaccount.
Geen idee of ik Spotify aangeraden heb aan anderen, ik moest er in het begin flink aan wennen.
Ook omdat er destijds een hoop muziek niet beschikbaar was…
Het is vast hier op fok besproken indertijd, misschien wel in deel 1 van deze reeks ;)
Het viel me op dat we vlak na elkaar zijn begonnen met luisteren.
pi_220802994
quote:
15s.gif Op donderdag 14 mei 2026 08:10 schreef Enchanter het volgende:
Ben ik de enige zonder Spotify ? :@
Nee, daarbij, waarom zou je afhankelijk willen zijn van een streamingdienst terwijl je alles gewoon op je NAS kan parkeren...
  vrijdag 15 mei 2026 @ 23:39:26 #33
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220805788
16 december 2011

Travis - Sing was mijn eerste stream
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  vrijdag 15 mei 2026 @ 23:45:28 #34
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220805813
quote:
15s.gif Op donderdag 14 mei 2026 08:10 schreef Enchanter het volgende:
Ben ik de enige zonder Spotify ? :@
Zeker niet B-)
  maandag 18 mei 2026 @ 16:20:49 #35
46794 Berkery
Fat bastard
pi_220833450
R.A.M.O.N.E.S van Motörhead, 21 september 2010 was mijn eerste nummer.

En blijkbaar heb ik erg veel Rammstein geluisterd.
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_220833506
quote:
15s.gif Op donderdag 14 mei 2026 08:10 schreef Enchanter het volgende:
Ben ik de enige zonder Spotify ? :@
Moment. :) Ik verifieer dit even. @onlogisch ben je on board?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 07:42:08 #37
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220836941
quote:
15s.gif Op donderdag 14 mei 2026 08:10 schreef Enchanter het volgende:
Ben ik de enige zonder Spotify ? :@
Zeker niet :)

Waarom zou je zo'n beperkt medium gebruiken als er YouTube is?
Toevallig hoorde ik gisteren op de radio de dj zeggen 'En ook deze artist voegt zich bij het rijtje wiens muziek niet langer te horen is op Spotify', vast iets vanwege recettes of zo. Een snelle search op YouTube leverde al gauw zo'n 40/45 nummers op van hem.

Spotify :')

En er nog voor betalen ook _O- :')

Bedankt voor de heads up @Pisces29
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 19 mei 2026 @ 07:49:07 #38
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220836964
YouTube is qua weergave van lijsten veel rommeliger, en heeft gemiddeld een lagere geluidskwaliteit.

Beiden komen júist mede doordat Jan en alleman (en ikzelf ook) van alles erop zetten.

quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:15 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Nee, daarbij, waarom zou je afhankelijk willen zijn van een streamingdienst terwijl je alles gewoon op je NAS kan parkeren...
Ik onderhoud ook nog een mp3-verzameling, gewoon ernaast.

[ Bericht 46% gewijzigd door Eightyone op 19-05-2026 08:02:28 ]
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 07:57:34 #39
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220836999
Wat ik nog vergeet te vermelden, maar dat is puur persoonlijk, is dat ik vind dat het YouTube algoritme veel beter is dan het Spotify algoritme.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_220837133
Grappig, ik kijk en zie dat mijn eerste liedje was wat nu op radio 2 is?!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 08:54:09 #41
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220837313
Zie iemand hier Soulseek?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220837478
Kennelijk was Oh Baby van LCD Soundsystem op 21-10-2015 mijn eerste lied.

Bekijk deze YouTube-video
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
  dinsdag 19 mei 2026 @ 09:26:04 #43
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220837567
quote:
88s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 08:54 schreef xpompompomx het volgende:
Zie iemand hier Soulseek?
In de oude versie, natuurlijk.
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 09:38:44 #44
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220837685
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 09:26 schreef Eightyone het volgende:

[..]
In de oude versie, natuurlijk.
En afspelen op Winamp uiteraard.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 19 mei 2026 @ 09:49:04 #45
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220837761

Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 10:18:12 #46
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220837883
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 09:38 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En afspelen op Winamp uiteraard.
Tot voor kort (of eigenlijk: Wacup).

En dat andere is hier dus nog steeds in gebruik.

-----------------------

En dat 20 jaar Spotify-ding heb ik toch even opgezocht. Blijkbaar zit ik er (met het huidige account, er zat er nog een voor) vanaf begin 2015 op.

Miles Tackett - Just what I need moet daar de eerste geweest zijn. Het is iig een nummer wat anno nu nog steeds op staat.

[ Bericht 9% gewijzigd door Eightyone op 19-05-2026 17:25:11 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')