Wel lullig als je Very Best uit 1 nummer bestaat. Maar wel fijn dat jij hem gesteund hebt daarin.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:48 schreef camilero het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
No ragrets!
Op 1 juni 2010, misschien wel op aanraden van @:Madmaster (niet het nummer, maar Spotify)
Zie mijn post, daarin staat de link naar de 20 Years Wrapped playlist.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:58 schreef junkiesietze het volgende:
Ik zag een paar dagen geleden zo'n soort reel voorbij komen in spotify maar die kan ik nu nergens meer vinden, geen idee.
Ik kreeg destijds een soort van proef-/testaccount.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:48 schreef camilero het volgende:
Op 1 juni 2010, misschien wel op aanraden van @:Madmaster (niet het nummer, maar Spotify)
Het is vast hier op fok besproken indertijd, misschien wel in deel 1 van deze reeksquote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kreeg destijds een soort van proef-/testaccount.
Geen idee of ik Spotify aangeraden heb aan anderen, ik moest er in het begin flink aan wennen.
Ook omdat er destijds een hoop muziek niet beschikbaar was…
Nee, daarbij, waarom zou je afhankelijk willen zijn van een streamingdienst terwijl je alles gewoon op je NAS kan parkeren...quote:
Zeker nietquote:
Ik onderhoud ook nog een mp3-verzameling, gewoon ernaast.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:15 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Nee, daarbij, waarom zou je afhankelijk willen zijn van een streamingdienst terwijl je alles gewoon op je NAS kan parkeren...
Tot voor kort (of eigenlijk: Wacup).quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |