Horen we daar nog wat van tegenwoordig, zijn ze nog actief? Dubieus clubje wel heur.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is. Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is. Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..