abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 13 mei 2026 @ 13:03:16 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220781834
Moderator van DTS _O_
De meest zware baan op Fok _O_
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_220782039
Alleen van DTS of ook van onzin?
  woensdag 13 mei 2026 @ 13:21:55 #3
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220782078


what the fuck is DTS? er is niks op het forum wat zo heet.

Hier kan ik echt teringpissig van worden
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220782092
quote:
15s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:21 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]

what the fuck is DTS? er is niks op het forum wat zo heet.

Hier kan ik echt teringpissig van worden
Is een SC topic, geen subforum.
  woensdag 13 mei 2026 @ 13:25:35 #5
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220782097
quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:24 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Is een SC topic, geen subforum.
moddereter zijn van een slowchat? |:(
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  Moderator woensdag 13 mei 2026 @ 16:33:52 #6
388664 crew  Dotteke
pi_220783568
quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:24 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Is een SC topic, geen subforum.
Is geen SC maar een spel :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator woensdag 13 mei 2026 @ 16:34:09 #7
388664 crew  Dotteke
pi_220783571
quote:
15s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:21 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]

what the fuck is DTS? er is niks op het forum wat zo heet.

Hier kan ik echt teringpissig van worden
Valt onder ONZ
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 13 mei 2026 @ 18:17:23 #8
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220784371
U weet DTS zo goed onder bedwang te houden
Wat een rust! Woww
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_220786245
Digital Theatre System?
pindazakje
  Moderator woensdag 13 mei 2026 @ 22:09:14 #10
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_220786405
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:03 schreef Paul het volgende:
Moderator van DTS _O_
De meest zware baan op Fok _O_
Wat is Fok?
F.K.A. SuperwormJim
pi_220786675
quote:
15s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:25 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
moddereter zijn van een slowchat? |:(
ONZ / [ronde 93 Het Dodetopicspel #20399]

Meer dan 20.000 delen. En de mensen die er 24/7 posten maken elke dag ruzie. Flink moeilijke baan.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220786785
Wist ook niet wat DTS was... maar had onzin ook uitgezet in mijn topics.... :@
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220786872
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 22:42 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
ONZ / [ronde 93 Het Dodetopicspel #20399]

Meer dan 20.000 delen. En de mensen die er 24/7 posten maken elke dag ruzie. Flink moeilijke baan.
:D
pi_220786966
quote:
99s.gif Op woensdag 13 mei 2026 23:09 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
:D
Ja, nog nooit zo'n fucking lange rode box gezien in een ander reeks. _O-
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  Moderator woensdag 13 mei 2026 @ 23:29:00 #15
249559 crew  Lavenderr
pi_220786976
Dot, je bent Top.
  VIVA woensdag 13 mei 2026 @ 23:30:21 #16
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_220786980
Betekent dit dat Dotteke 24/7 present is?
What lies behind makes no sense in my mind
pi_220786998
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 23:26 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Ja, nog nooit zo'n fucking lange rode box gezien in een ander reeks. _O-
Ja maar zonder dts had je geen goedkope pindakaas _O_
  woensdag 13 mei 2026 @ 23:40:17 #18
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220787027
quote:
15s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:21 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]

what the fuck is DTS? er is niks op het forum wat zo heet.

Hier kan ik echt teringpissig van worden
Nu weet je het nog niet, maar binnenkort weet je niet beter:

MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')