Nederland is in dezelfde periode aan het 5e kabinet bezig, en ook in veel andere landen zie leiders steeds korter aan de macht volgens mij. Maar landen waar ze lang aan het hoofd staan is ook niet top (Putin, Lukashenko om er maar een paar te noemen).quote:Op maandag 22 juni 2026 11:31 schreef Superstom het volgende:
[..]
De nieuwe prime minister wordt nummer 7 in 10 jaar tijd blijkbaar. Schiet lekker op. Hoe kan je nou een beetje stabiel een land besturen en lange termijnbeslissingen nemen als er vanuit je eigen partij constant aan je stoelpoten gezaagd wordt? Wij denken dat de politiek in Nederland alleen maar met zichzelf en hun eigen egos bezig zijn maar in de UK kunnen ze er helemaal wat van...
Nare truc. Hij gebruikt het als beoordeling door het volk. Stemmen ze voor hem, dan interpreteert hij dat dat hij dus niets fouts heeft gedaan, ook al zegt de wet iets anders. Ik hoop dat hij zich er op verkijkt, maar dat zal wel niet, het gemiddelde IQ van een Farage stemmer ligt volgens mij wel wat onder het gemiddelde van Engeland.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:31 schreef Jaeger85 het volgende:
https://www.thesun.co.uk/(...)age-quits-gifts-row/
Corrupte Farage stapt op als parlementslid van Clacton (niet dat dit veel verschil maakt want hij was toch bijna nooit in het Lagerhuis en nog minder vaak in Clacton), maar zal wel meedoen aan de tussenverkiezing.
Jammer. Had liever gezien dat hij zich helemaal had teruggetrokken uit de politiek omdat het hem te heet onder de voeten werd.
'Het volk' heeft er ook wel een mening over dat hij nu twee ton uit de staatskas wegpist voor deze stunt. Of Farage nu met 90% van de stemmen wint met minimale opkomst, of dat een kandidaat als Count Binface het hem nog moeilijk gaat maken, hij staat sowieso voor aap.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:56 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Nare truc. Hij gebruikt het als beoordeling door het volk. Stemmen ze voor hem, dan interpreteert hij dat dat hij dus niets fouts heeft gedaan, ook al zegt de wet iets anders. Ik hoop dat hij zich er op verkijkt, maar dat zal wel niet, het gemiddelde IQ van een Farage stemmer ligt volgens mij wel wat onder het gemiddelde van Engeland.
Hij staat voor aap voor mensen die niet op hem stemmen, dus ik denk niet dat hem dat zal schelen als hij wint. En ja, als maar 25% op komt dagen, en iets meer dan de helft daarvan op hem stemt, dan 'wint' hij terwijl maar 13% zich door hem heeft laten verleiden. Hopelijk schat hij het net zo verkeerd in als David Cameron in 2016.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:08 schreef freako het volgende:
[..]
'Het volk' heeft er ook wel een mening over dat hij nu twee ton uit de staatskas wegpist voor deze stunt. Of Farage nu met 90% van de stemmen wint met minimale opkomst, of dat een kandidaat als Count Binface het hem nog moeilijk gaat maken, hij staat sowieso voor aap.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:39 schreef Momo het volgende:
[ x ]
We zijn wel in een soort tijdlijn beland he
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |