
Ja dat denk/dacht ik ook maar die heeft zo'n bolvormige achterkant en hier niet. Dus misschien is het zo hoor, het lijkt er verder opquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:48 schreef Bargehassus het volgende:
Nee. Dat mag je in het kader van het spel lekker anders uitzoeken.
Ik denk niet dat ze in Hongarije massaal met een Amerikaans instrument aan de haal gaan... 😉quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat is een Megatar.
Gevonden omdat ik dacht dat het een Chapman Stick was
edit: die van MadMaster lijkt er meer op
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:50 schreef Masberum het volgende:
muziektalent krijgt weer te horen dat de dirigent een viool prefereert boven de tamburica
ONZ heb ik geblockt, met reden...quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:54 schreef Masberum het volgende:
Linkje natuurlijk als dank en uit volledigheid: DaMart in ONZ / Verzin een leuk onderschrift #107
[..]
Yeah but no but yeah but no but... shut up don't gimme evils!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze in Hongarije massaal met een Amerikaans instrument aan de haal gaan... 😉
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |