Wat ik van hen weet weet was hij best succesvol. Zijn grootste project was het pretpark bij 2 kernreactoren.quote:
En dan kwamen de bezoekers met mooi gloeiende wangetjes weer thuisquote:Op woensdag 13 mei 2026 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ik van hen weet weet was hij best succesvol. Zijn grootste project was het pretpark bij 2 kernreactoren.
Uit mijn hoofd KernnWunderland.
En hij had ook de toren bij Meppel gekocht.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:43 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan kwamen de bezoekers met mooi gloeiende wangetjes weer thuis
Niets hand overspelen. Dat park inquote:Op woensdag 13 mei 2026 16:50 schreef FreshFruit het volgende:
Maar zie je toch vaker bij dit soort ondernemers dat ze hun hand overspelen.
Kalm maar, dat je er maar veel plezier mag beleven,quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets hand overspelen. Dat park inrotterdan
heeft ie gewoon zwaar verkloot.
Jaren mee bezig geweest en eigenlijk niets.
Nu kan het zomaar binnen een half jaar open zijn.
Zal er nooit komenquote:Op woensdag 13 mei 2026 17:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kalm maar, dat je er maar veel plezier mag beleven,
Uit met de pret.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal er nooit komen
En oh, stel het gaat open.
In 2030 verloopt de huurpacht. En de gemeente wil er woningen bouwen
Gaat lekker.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:14 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, weer een ander cruiseschip.
1 dode, 1700 mensen in quarantaine (bij Bordeaux)
Beter lezen. Norovirus,quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat lekker en bij de hantavirus bij het testen is wat fout gegaan nog meer mensen in quarataine
Vraag mij af hoe lang het duurt voor er een uitbraak plaats vind
jij snapt het.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:25 schreef Deisyy het volgende:
Wel triest voor Van der Most natuurlijk, op zo'n leeftijd ook nog eens persoonlijk failliet gaan, geen idee waar dit project in Rotterdam fout is gegaan, want hij heeft natuurlijk wel aardig wat succesvolle projecten opgezet.
Ik ben in de buurt van het terrein opgegroeid, dus heb dit altijd wel een beetje gevolgd.
Dat denk ik ook, zeker geen domme man, want er staan genoeg successen op zijn naam.quote:
quote:Van der Most werd ook nog beschuldigd van diefstal. In aanloop naar de veiling had hij namelijk meerdere spullen uit het park opgehaald.
Iets dat is vastgelegd door bewakingscamera's van de nieuwe eigenaar, vastgoedmagnaat Wim Beelen.
Van der Most spreekt van een misverstand. Hij meende dat hij in zijn recht stond. "Als je normaal gesproken gaat verhuizen, neem je toch ook je tafel en stoelen mee? Alleen bleek in de kleine lettertjes te staan dat dat niet mocht. Ik heb inderdaad vier vrachtjes aan spullen meegenomen. Maar alles gaat keurig terug."
Kan best lang duren, zo snel verspreid dit virus zich niet.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:21 schreef Dotteke het volgende:
Vraag mij af hoe lang het duurt voor er een uitbraak plaats vind
Onder andere gekloot met vergunningen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:25 schreef Deisyy het volgende:
geen idee waar dit project in Rotterdam fout is gegaan
Nee klopt kan 6 tot 8 weken duren. Ik ben er niet van overtuigd dat er geen besmettingen zullen volgen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan best lang duren, zo snel verspreid dit virus zich niet.
Er wordt dus ook geen echt alarm geslagen.
Oh, er zullen er vast nog wel een aantal volgen. Het lijkt niet op corona en de snelheid daarvan.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee klopt kan 6 tot 8 weken duren. Ik ben er niet van overtuigd dat er geen besmettingen zullen volgen.
Dat Noro virus gaat iets sneller.
Ja, dat noro virus duikt wel vaker op, voor al in verzorgingstehuizen en zoquote:Op woensdag 13 mei 2026 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, er zullen er vast nog wel een aantal volgen. Het lijkt niet op corona en de snelheid daarvan.
Noro gaat wel hard ja, maar is over het algemeen vooral lastig ipv gevaarlijk.
En op boten.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat noro virus duikt wel vaker op, voor al in verzorgingstehuizen en zo
Stel dat er wat cash in die stoelen zitten , je weet het niet ?quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, zeker geen domme man, want er staan genoeg successen op zijn naam.
Maar dit is natuurlijk een lulverhaal van hem
[..]
Hey Haagsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |