Ja het is wel warm nu jaquote:
En hoe was 'ie?quote:
Al de hele ochtend zonder problemen!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:38 schreef mitt het volgende:
Toch weer tevreden dat we weer een dagje FOK! hebben gekregen.
Nog niemand uitgekafferd ook?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Al de hele ochtend zonder problemen!
Nooitquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |