abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:58:16 #276
136 V.
Like tears in rain...
pi_220794174
quote:
2s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat een looser die Patrick :P
Gisteren loopt hij, waar Heiko niet bij is, te zeiken dat Heiko die wand heeft ingemeten en dat er 'leugens verteld worden'. Vandaag begint hij tegen Heiko alleen over de toon van zijn jurering.. Geen woord meer over die wand en over de leugens van Heiko.
Wel een of ander zeikverhaal over een denigrerende toon. En nadat Heiko maar een paar dingen zegt, is Patrick al vrijwel helemaal om en geeft ie Heiko als een echte matti overdreven een hand :N

Hetzelfde geldt voor Marloes, komt nu ineens aan met een zeikverhaal dat zij alleen amateurs zijn (en vergeet ze KJim even :P )
Ik blijf er dan ook bij dat Patrick en Marloes zelf hebben geblunderd, en niet degenen die het meten van het muurtje hebben gedaan.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220794231
Ho ho Sonja, die loopt te vertellen dat ze zelf nooit iets zou zeggen. Gister gooide ze er een aantal voor de bus tegen Dennis _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:03:53 #278
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220794260
quote:
2s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:56 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Vooral ook van anderen, natuurlijk van jezelf.... :P

Die Gregoor met zijn bouwregels :r
Het lijkt eerder een running gag.
En Sonja zit altijd te klikken, ik denk dat het daardoor nogal gevoed wordt.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220794291
96 loempia's :o
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:05:43 #280
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220794292
Ook fijn dat Gregor zijn eigen overtredingen is vergeten…
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:09:18 #281
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220794341
Wat zei Kim nou? Iets met 2,5uur?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220794357
'Alleen zijn hoofd staat mij al niet aan.' _O-
pi_220794397
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:09 schreef TaMieke het volgende:
Wat zei Kim nou? Iets met 2,5uur?
Overtreden van de bouwregels misschien? Anyway, dat doen ze allemaal.
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:12:45 #284
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220794411
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:05 schreef Firuze60 het volgende:
96 loempia's :o
Heeft ze gelijk een voorraadje voor zichzelf natuurlijk als er wat overblijft... Maar of dat mag van de bouwregels? :X
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:13:22 #285
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220794422
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:09 schreef TaMieke het volgende:
Wat zei Kim nou? Iets met 2,5uur?
Dat anderen (?) zolang hadden gewerkt
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:14:42 #286
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220794453
Die Steffi net voor de break, zat Kim weer eens lekker met een vervelend vulva-lachje te gaslighten :r

"Vind je niet dat je jezelf zo belachelijk maakt, Kim?"
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220794463
Ik moet er wel om lachen, staan camera's voortdurend aan in ruimtes, cameraploeg dagelijks meerdere malen over de vloer, maar owee als de ene kandidaat de andere kandidaat flimt.. :D
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:16:29 #288
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220794494
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:15 schreef Firuze60 het volgende:
Ik moet er wel om lachen, staan camera's voortdurend aan in ruimtes, cameraploeg dagelijks meerdere malen over de vloer, maar owee als de ene kandidaat de andere kandidaat flimt.. :D
Ja, dat is waar. Kun je nagaan dat ze niet eens meer door hebben dat ze gefilmd worden.
Ze verwachten waarschijnlijk niet dat de productie van Het Blok hen verlinkt...
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:17:04 #289
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220794505
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:12 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Overtreden van de bouwregels misschien? Anyway, dat doen ze allemaal.
Iedereen overtreedt al vanaf het begin bouwregel nummer 1. Ray, Heiko en Dennis trouwens ook... :P
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:21:04 #290
136 V.
Like tears in rain...
pi_220794594
Dat gezeieieieieiek over die roze helmpjes, meine güte
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:22:55 #291
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220794631
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:21 schreef V. het volgende:
Dat gezeieieieieiek over die roze helmpjes, meine güte
Ja je snapt toch wel dat het dan meteen mis is, ik bedoel ze hadden zelfs aangegeven dat zij die graag wilden hebben. En dan zo kinderachtig ze wegpakken. 100 jaar woede!!!
Drop you like an ill, bad habit
pi_220794744
Op de kleuterschool zijn ze meer volwassen dan kandidaten in het Blok dit jaar
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:28:48 #293
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220794781
Hoezo zijn die regels na 8weken nogsteeds niet duidelijk dan???
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:30:33 #294
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220794816
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:28 schreef TaMieke het volgende:
Hoezo zijn die regels na 8weken nogsteeds niet duidelijk dan???
ze zijn ietwat onduidelijk, maar duidelijk genoeg voor iedereen.
Het is gewoon, er staan geen sancties op dus iedereen doet maar wat.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220794846
Wat een rot sfeer in Het Blok dit jaar
Vermakelijk, maar gezellig is het niet
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:32:02 #296
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220794857
Nee, Steffie is zo beschaafd :P

Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220794865
Het roze helm mysterie. Dat heb ik dus echt gemist. Heeft Jacky op tv gezegd dat zij graag die roze helm wilde hebben voordat iedereen naar die helmen afvloog? En was het ook duidelijk dat Steffi dat had gehoord?
pi_220794890
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een rot sfeer in Het Blok dit jaar
Vermakelijk, maar gezellig is het niet
Vond jij het vorig jaar gezelliger?
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:33:54 #299
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220794907
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:32 schreef Firuze60 het volgende:
Het roze helm mysterie. Dat heb ik dus echt gemist. Heeft Jacky op tv gezegd dat zij graag die roze helm wilde hebben voordat iedereen naar die helmen afvloog? En was het ook duidelijk dat Steffi dat had gehoord?
Ja boeie wat nou als iedereen de roze helm wilde.
Iedereen wil ook winnen, dan zeg je ook niet na u.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220794925
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:33 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja boeie wat nou als iedereen de roze helm wilde.
Iedereen wil ook winnen, dan zeg je ook niet na u.
Maar niemand wist toen nog waarvoor die gekleurde helmen dienden toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')