abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220767739
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 december 2025 22:00 schreef Solotovski het volgende:
Eendenborstfilet met een toefje vijgencompote, rucola, pijnboompitje, parmezaan

Laatst nog gemaakt op een zondagmiddag als snack. Lekker man
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:30 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Niet
Wel :6
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220767754
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:20 schreef Plompzakker het volgende:
Ik neem aan dat deze foto is van nadat je het weer hebt uitgekotst
Was ook mijn eerste gedachte toen ik die foto zag. :r
pi_220767761
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:31 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
[..]
Wel :6
Heb je soms een hele yt tutorial nodig ofzo?
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_220767770
quote:
10s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:34 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Heb je soms een hele yt tutorial nodig ofzo?
Als ik dat lees, is het letterlijk gewoon plakjes eendenborstfilet met vijgen, zaad en parmezaan erop... da's toch geen Kerstrecept. Dat is gewoon een bordje vlees.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220767783
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:35 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Als ik dat lees, is het letterlijk gewoon plakjes eendenborstfilet met vijgen, zaad en parmezaan erop... da's toch geen Kerstrecept. Dat is gewoon een bordje vlees.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 22:29 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Dit klinkt eigenlijk nog best goed.
Gewoon maken met je kadaver dus
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_220767797
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:37 schreef Solotovski het volgende:

[..]
[..]
Gewoon maken met je kadaver dus
Ja hallo, ik had zoiets voor ogen toen je dat zei
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220767992
Goed. Ik waag een poging



Runderstoof, rode kool en aardappeltjes.
  maandag 11 mei 2026 @ 21:20:16 #33
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220768245
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:56 schreef marc0871 het volgende:
Goed. Ik waag een poging

[ afbeelding ]

Runderstoof, rode kool en aardappeltjes.
Dit is inderdaad beduidend lekkerder dan de creatie in de OP. Betalen @TS
Laffe huichelaar
  maandag 11 mei 2026 @ 21:36:33 #34
410451 Telefoonvork
Telefoonvork
pi_220768360
Het ziet er niet uit, dus het moet lekker zijn.
pi_220768581
Als ik dat uit de OP vrijwillig moest vreten dan warmde ik me nog liever een blik Whiskas op. Gadverdamme. Alleen dat ei ziet er redelijk uit.
U MAD?
pi_220769647
Geen groente, nog niet eens een beetje lenteui of bieslook. Een is het kale bliktonijn of zit er nog kruiden en mayo door?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_220769662
Sow, hoe begin ik de dag gelijk misselijk? :") Door dit topic aan te klikken!
pi_220769665

Nasi goreng pedis, daging smoor en sambal goreng boontjes.
pi_220769668
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:03 schreef Mikeytt het volgende:
Japanse sticky rijst uit de magnetron, blikje tonijn, sojasaus en ei. _O_
Magnetron- en blikvoer heeft weinig met koken te maken trouwens...

[ Bericht 0% gewijzigd door nelaeryn op 12-05-2026 06:57:31 ]
pi_220771099
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 06:50 schreef nelaeryn het volgende:
[ afbeelding ]
Nasi goreng pedis, daging smoor en sambal goreng boontjes.
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 06:34 schreef Jordy-B het volgende:
Geen groente, nog niet eens een beetje lenteui of bieslook. Een is het kale bliktonijn of zit er nog kruiden en mayo door?
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik dat uit de OP vrijwillig moest vreten dan warmde ik me nog liever een blik Whiskas op. Gadverdamme. Alleen dat ei ziet er redelijk uit.
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:20 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Dit is inderdaad beduidend lekkerder dan de creatie in de OP. Betalen @:TS
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:56 schreef marc0871 het volgende:
Goed. Ik waag een poging

[ afbeelding ]

Runderstoof, rode kool en aardappeltjes.
Oei.

Zouden jullie interesse hebben in kooktips?

Ben al even aan het twijfelen om een kookles-reeks te maken in CUL.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 10:47:56 #41
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220771124
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 06:50 schreef nelaeryn het volgende:
[ afbeelding ]
Nasi goreng pedis, daging smoor en sambal goreng boontjes.
Ziet er goed uit!
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 10:41 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oei.

Zouden jullie interesse hebben in kooktips?

Ben al even aan het twijfelen om een kookles-reeks te maken in CUL.
Ik weet niet of ik ooit nog ga koken, maar kom maar door.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220771431
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 06:50 schreef nelaeryn het volgende:
[ afbeelding ]
Nasi goreng pedis, daging smoor en sambal goreng boontjes.
Boh :9~ Jij weet wat lekker eten is _O_ :Y)
pi_220771834
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 10:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ziet er goed uit!
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 11:25 schreef marc0871 het volgende:
Boh :9~ Jij weet wat lekker eten is _O_ :Y)
Thanks :@ :Y)
pi_220772280
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 10:41 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oei.

Zouden jullie interesse hebben in kooktips?

Ben al even aan het twijfelen om een kookles-reeks te maken in CUL.
Ja hoor.
Ik ben wel in voor een beetje komedie.
pi_220772650
Ik vind dit geweldig, voor een kat.
pi_220773521
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:03 schreef Mikeytt het volgende:
Een gratis abbo voor degene die nog lekkerder gekookt heeft
De maaltijden van @marc0871 en mij zagen er een stuk beter uit, dus kom maar op met die gratis abo's :s)
pi_220773660
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:25 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
De maaltijden van @:marc0871 en mij zagen er een stuk beter uit, dus kom maar op met die gratis abo's :s)
Ik bepaal wat er lekkerder uit ziet o|O Ziet er niet uit alsof het lekkerder zou smaken dan mijn maaltijd.
Maar geen zorgen, binnenkort begin ik een kooktips reeks in CUL zodat mensen wat beter worden in de keuken. _O_

Ronde 2, courgette parmezaan _O_
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 17:30:05 #48
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220774162
Wat laf dat TS niet uitbetaalt aan twee users die overduidelijk een beter gerecht gemaakt hebben. Dan zijn zulke stoere uitspraken extra zielig
Laffe huichelaar
  Redactie Frontpage dinsdag 12 mei 2026 @ 19:11:30 #49
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220774792
Je zou bijna denken dat deze user donaties faked.
  Redactie Frontpage dinsdag 12 mei 2026 @ 19:27:36 #50
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220774946
Kankerfaker doet dus gewoon weer donaties faken _O_

Lekker bezig man
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')