Die ligt toch minimaal tot de rust nog in bed @Zipportalquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zolang Proppie niet speelt vind ik alles best.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik ook niet veel, maar de vraag is wie wel. Je hebt met Malen, Gakpo, Lang en Brobbey vier echt aanvallende spelers. Misschien Summerville en Kluivert nog als je die niet voor de 10 meeneemt.
Maatsen had overigens wel meegemogen voor linksback. Dan zou ik Hato hebben laten zitten, die is toch niet echt fit.
quote:Ian Maatsen en Lutsharel Geertruida zijn de twee spelers die op de stand-bylijst staan. Zij kunnen tot en met 1 juni nog worden toegevoegd aan de selectie als er een speler uitvalt.
Depay is qua fitheid dus echt een dikke gok maar bij Frimpong: "Hij heeft veel te maken gehad met blessures"quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik ook niet veel, maar de vraag is wie wel. Je hebt met Malen, Gakpo, Lang en Brobbey vier echt aanvallende spelers. Misschien Summerville en Kluivert nog als je die niet voor de 10 meeneemt.
Maatsen had overigens wel meegemogen voor linksback. Dan zou ik Hato hebben laten zitten, die is toch niet echt fit.
Koeman blijft maar vasthouden aan Depay als een soort verlosser.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Depay is qua fitheid dus echt een dikke gok maar bij Frimpong: "Hij heeft veel te maken gehad met blessures"
quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Depay is qua fitheid dus echt een dikke gok maar bij Frimpong: "Hij heeft veel te maken gehad met blessures"
quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:16 schreef Qarrad het volgende:
Het leukste WK om te kijken was in Japan en Zuid-Korea toen we niet eens meededen imho.
Hij lult echt maar wat he.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Depay is qua fitheid dus echt een dikke gok maar bij Frimpong: "Hij heeft veel te maken gehad met blessures"
In tegenstelling tot 95% van de selectie?quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:28 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hij lult echt maar wat he.
Verder is Frimpong pure middelmaat dus daar mis je opzich niet veel aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind dat Memphis nog wel een soort X factor heeft/althans, vroeger had, die Frimpong niet meebrengt.quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:28 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hij lult echt maar wat he.
Verder is Frimpong pure middelmaat dus daar mis je opzich niet veel aan.
Toch is er ook niet heel veel beters. We hebben zelfs Drank de Boer gehad of Blind.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Het voordeel is wel straks einde tijdperk Koeman. Kijk ernaar uit
peter bosz zou wel een betere opvolger zijn. En slot maar die gaat het nu nog niet doen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:12 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Toch is er ook niet heel veel beters. We hebben zelfs Drank de Boer gehad of Blind.
Bosz is ook niet verder gekomen dan PSV qua succes.quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:41 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
peter bosz zou wel een betere opvolger zijn. En slot maar die gaat het nu nog niet doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |