abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220898757
quote:
6s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:12 schreef Zorro het volgende:

[..]
Zolang Proppie niet speelt vind ik alles best.
Die ligt toch minimaal tot de rust nog in bed @Zipportal
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 27 mei 2026 @ 15:19:27 #102
284411 crew  heywoodu
pi_220898758
quote:
7s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:14 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Crysencio Summerville, is dit echt?
pi_220898789
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Vind ik ook niet veel, maar de vraag is wie wel. Je hebt met Malen, Gakpo, Lang en Brobbey vier echt aanvallende spelers. Misschien Summerville en Kluivert nog als je die niet voor de 10 meeneemt.

Maatsen had overigens wel meegemogen voor linksback. Dan zou ik Hato hebben laten zitten, die is toch niet echt fit.
quote:
Ian Maatsen en Lutsharel Geertruida zijn de twee spelers die op de stand-bylijst staan. Zij kunnen tot en met 1 juni nog worden toegevoegd aan de selectie als er een speler uitvalt.
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:27:10 #104
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220898808
Deze selectie zou degradatievoetbal spelen in de Ligue 1
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:44:37 #105
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220898924
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Vind ik ook niet veel, maar de vraag is wie wel. Je hebt met Malen, Gakpo, Lang en Brobbey vier echt aanvallende spelers. Misschien Summerville en Kluivert nog als je die niet voor de 10 meeneemt.

Maatsen had overigens wel meegemogen voor linksback. Dan zou ik Hato hebben laten zitten, die is toch niet echt fit.
Depay is qua fitheid dus echt een dikke gok maar bij Frimpong: "Hij heeft veel te maken gehad met blessures"
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:58:07 #106
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220899096
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:44 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Depay is qua fitheid dus echt een dikke gok maar bij Frimpong: "Hij heeft veel te maken gehad met blessures"
Koeman blijft maar vasthouden aan Depay als een soort verlosser.
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:16:20 #107
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220899203
Ach weet je wat, ik ga er lekker in met 0 verwachtingen. Het leukste WK om te kijken was in Japan en Zuid-Korea toen we niet eens meededen imho.

Het is niet dat ik Depay een blessure toewens of zo, maar waarschijnlijk speelt Malen toch want die is lekker in vorm en fit.

Ik heb nog vakantie ook dus nachtwedstrijden no problemo. :)
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:17:08 #108
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_220899225
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:44 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Depay is qua fitheid dus echt een dikke gok maar bij Frimpong: "Hij heeft veel te maken gehad met blessures"
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_220899414
Selectieklok overtreden. @Coco
pi_220899722
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:16 schreef Qarrad het volgende:
Het leukste WK om te kijken was in Japan en Zuid-Korea toen we niet eens meededen imho.
  woensdag 27 mei 2026 @ 17:46:36 #111
378023 Wotte
wotte!?
pi_220899849
Ik had Frimpong wel meegenomen.
pi_220900061
Ik hoop dat Oranje degradeert.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  woensdag 27 mei 2026 @ 18:55:41 #113
378023 Wotte
wotte!?
pi_220900131
Is dit subforum trouwens een verkapt uitje met de stichting VBL?
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 18:58:09 #114
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220900147
Woutgod
What can change the nature of a man?
pi_220900310
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:44 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Depay is qua fitheid dus echt een dikke gok maar bij Frimpong: "Hij heeft veel te maken gehad met blessures"
Hij lult echt maar wat he.

Verder is Frimpong pure middelmaat dus daar mis je opzich niet veel aan.
  woensdag 27 mei 2026 @ 19:48:22 #116
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220900524
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:28 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Hij lult echt maar wat he.

Verder is Frimpong pure middelmaat dus daar mis je opzich niet veel aan.
In tegenstelling tot 95% van de selectie? ;)
  woensdag 27 mei 2026 @ 20:02:54 #117
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220900679
Ook niemand voor de toekomst erbij...
  woensdag 27 mei 2026 @ 20:26:42 #118
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220900908
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:02 schreef RamboDirk het volgende:
Ook niemand voor de toekomst erbij...
Zolang Koeman er zit komt er ook geen plan B.
pi_220901679
Frenkie de Jong - 64 interlands

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220902137
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:28 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Hij lult echt maar wat he.

Verder is Frimpong pure middelmaat dus daar mis je opzich niet veel aan.
Vind dat Memphis nog wel een soort X factor heeft/althans, vroeger had, die Frimpong niet meebrengt.
pi_220903968
Op zich wel opvallend dat er nog maar 11 blanke spelers bij zitten en 1 Ajax-speler. Ook maar 1 van PSV en dus maar 2 uit de Nederlandse competitie. Wat tijden kunnen veranderen! Het niveau van onze competitie is dan ook wel heel erg laag momenteel.

In 1998 waren er nog 10 spelers uit de NL competitie bij.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  donderdag 28 mei 2026 @ 11:34:37 #122
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_220904577
Het voordeel is wel straks einde tijdperk Koeman. Kijk ernaar uit :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_220904768
quote:
7s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Het voordeel is wel straks einde tijdperk Koeman. Kijk ernaar uit :)
Toch is er ook niet heel veel beters. We hebben zelfs Drank de Boer gehad of Blind.
pi_220905219
quote:
9s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:12 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Toch is er ook niet heel veel beters. We hebben zelfs Drank de Boer gehad of Blind.
peter bosz zou wel een betere opvolger zijn. En slot maar die gaat het nu nog niet doen.
pi_220905446
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:41 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
peter bosz zou wel een betere opvolger zijn. En slot maar die gaat het nu nog niet doen.
Bosz is ook niet verder gekomen dan PSV qua succes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')