abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 14:20:15 #76
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220898132
quote:
81s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:17 schreef Saekerhett het volgende:
Depay :')
Vind ik ook niet veel, maar de vraag is wie wel. Je hebt met Malen, Gakpo, Lang en Brobbey vier echt aanvallende spelers. Misschien Summerville en Kluivert nog als je die niet voor de 10 meeneemt.

Maatsen had overigens wel meegemogen voor linksback. Dan zou ik Hato hebben laten zitten, die is toch niet echt fit.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220898147
WTF geen Frimpong? :o
pi_220898173
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:21 schreef Saekerhett het volgende:
WTF geen Frimpong? :o
Who cares. Wappie Wout is er bij dus we hebben genoeg te lachen weer.
pi_220898178
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Vind ik ook niet veel, maar de vraag is wie wel. Je hebt met Malen, Gakpo, Lang en Brobbey vier echt aanvallende spelers. Misschien Summerville en Kluivert nog als je die niet voor de 10 meeneemt.

Maatsen had overigens wel meegemogen voor linksback. Dan zou ik Hato hebben laten zitten, die is toch niet echt fit.
Malen en Brobbey zijn wel echt in vorm.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:26:20 #80
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_220898184
Wout Weghorst _O_
We worden wereldkampioen
Ik ben inmiddels overleden
pi_220898187
Depay _O-
Weghorst _O- _O-
  FOK!Fotograaf woensdag 27 mei 2026 @ 14:26:34 #82
842 Zorro
Z
pi_220898189
Kluivert :') _O-
Proppie :') _O-
Hegworst :') _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220898191
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Who cares. Wappie Wout is er bij dus we hebben genoeg te lachen weer.
Wat de fuck heb je aan Wappie Wout als je met 1-0 voor zou staan tegen Frankrijk en je komt zwaar onder druk. Dan breng je toch iemand met HEUL VEUL snelheid voor de counter?
pi_220898203
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:26 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
Wat de fuck heb je aan Wappie Wout als je met 1-0 voor zou staan tegen Frankrijk en je komt zwaar onder druk. Dan breng je toch iemand met HEUL VEUL snelheid voor de counter?
Kans is groter dat je 1-0 achterstraat :+
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 14:30:23 #85
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220898218
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Malen en Brobbey zijn wel echt in vorm.
Normaal gesproken lijkt me Malen - Brubbie - Gakpo wel de voorste linie ja
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220898238
Beter zit Memvis het hele WK op de bank, anders word ik echt ziedend.
pi_220898289
quote:
12s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:28 schreef mitt het volgende:

[..]
Kans is groter dat je 1-0 achterstraat :+
Ik zeg ook niet dat Weghorst níét mee moet. Je hebt helaas niemand anders met die rol.
pi_220898363
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:26 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
Wat de fuck heb je aan Wappie Wout als je met 1-0 voor zou staan tegen Frankrijk en je komt zwaar onder druk. Dan breng je toch iemand met HEUL VEUL snelheid voor de counter?
Je hebt er niks aan. Maar Wappie Wout is altijd een leuke rubriek. Zeker als het tegen zit.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:50:47 #89
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220898411
Bijbelclubje compleet
Koranclubje opgeheven
pi_220898425
Ik ben geen fan van Koeman, maar Frimpong thuislaten is wel uit te leggen. Matig seizoen gehad en in een 4-3-3 systeem komt hij niet echt uit de verf. Ik ben blij dat Til erbij zit. Weghorst had dan weer niet gehoeven. Iedereen hemelt Brobbey op de laatste tijd, maar Flemming doet het nog een stukje beter.

En een halfmanke Memphis met één schamel doelpuntje in 13 wedstrijden oproepen is natuurlijk helemaal bezopen.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:59:21 #91
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220898482
Op Wappie Wegaids na zowaar een vrij logische selectie
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220898545
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:32 schreef RotatoR het volgende:
Beter zit Memvis het hele WK op de bank, anders word ik echt ziedend.
Oef, dan kijken we het nog even aan.
pi_220898591
God wat haat ik deze bondscoach..
pi_220898617
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:21 schreef Saekerhett het volgende:
WTF geen Frimpong? :o
Wijst erop dat Koeman met Malen op rechts (en Depay in de spits) wil beginnen denk ik.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_220898659
Zonnestraaltje Koeman heb er zin in.
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:11:49 #96
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220898690
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:06 schreef SamCooke het volgende:

[..]
Wijst erop dat Koeman met Malen op rechts (en Depay in de spits) wil beginnen denk ik.
Verschrikkelijk.
  FOK!Fotograaf woensdag 27 mei 2026 @ 15:12:14 #97
842 Zorro
Z
pi_220898694
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:06 schreef SamCooke het volgende:

[..]
Wijst erop dat Koeman met Malen op rechts (en Depay in de spits) wil beginnen denk ik.
Zolang Proppie niet speelt vind ik alles best.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:13:43 #98
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220898711
Zal het allemaal wat uitmaken aangezien de excuustrein al op volle toeren is.
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:13:51 #99
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220898713
Willempie Vissers vindt dat hij zelf ook interessante ideeen over en is er verbolgen over dat Koetje daarvan geen kennis wil nemen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220898745
Wout Weggoat _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')