abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220759761


Sinds vanochtend doet de touchscreen van mijn 3dsXL het niet meer. Zoals je ziet gaat het scherm nog gewoon helemaal normaal aan en doen de knoppen het ook gewoon, maar geen response bij het gebruiken van de touchscreen, zowel met mn vinger als met de stylus...

Online las ik dat het aan stof onder het plastic kan liggen, maar dat is het ook niet. -O-

Iemand enig idee of dit makkelijk te fixen is, of moet ik dit echt naar de reparatie brengen? Indien dat 2e, waar kan je tegenwoordig dit soort retro apparaten laten repareren, als dat uberhaupt nog mogelijk is.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220759790
In Rotterdam trouwens Corefix gevonden, maar durf die niet aan vanwege horrorrecensie. :')
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  woensdag 13 mei 2026 @ 19:06:32 #3
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_220784774
Ik weet eigenlijk niets van handhelds :? maar zit er niet ergens een gaatje waar je met een paperclip een harde reset kan doen? :s)
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
pi_220792522
Forced Calibration: Turn the 3DS off. Turn it on while holding L + R + X to directly open the touch screen calibration menu.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220792791
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:06 schreef boertie het volgende:
Ik weet eigenlijk niets van handhelds :? maar zit er niet ergens een gaatje waar je met een paperclip een harde reset kan doen? :s)
Helaas niet -O-
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220792797
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 17:37 schreef raptorix het volgende:
Forced Calibration: Turn the 3DS off. Turn it on while holding L + R + X to directly open the touch screen calibration menu.
Heeft blijkbaar niets met calibratie te maken. Ook een reset doet niets. -O- denk dat ik aangewezen ben op sketchy bedrijven hiervoor
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220797598
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 18:16 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Heeft blijkbaar niets met calibratie te maken. Ook een reset doet niets. -O- denk dat ik aangewezen ben op sketchy bedrijven hiervoor
Ik las voorzichtig de schermranden schoon maken kan ook helpen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220943701
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 18:16 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Heeft blijkbaar niets met calibratie te maken. Ook een reset doet niets. -O- denk dat ik aangewezen ben op sketchy bedrijven hiervoor
Ik zou m eerst eens een dagje zonder accu laten zodat het apparaat echt helemaal stroomloos is en dan met aangesloten accue nog eens proberen.
Daarna wellicht toch de calibratie proberen te vinden in het menu/instellingen.

Vervangen van het touchscreen valt niet mee.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')