TS begintquote:Op zondag 10 mei 2026 19:13 schreef tessadegeest het volgende:
We hebben het allemaal wel eens geprobeerd: de wondere wereld van Tinder, Bumble of — voor de hopeloze gevallen — een blind date via die ene vage kennis. Soms is het raak, maar vaker nog eindig je in een gesprek dat stroever verloopt dan een fietstocht door de modder.
Ik ben benieuwd naar jullie meest bizarre, pijnlijke of ronduit sneue date-ervaringen. Was het de ander die na twee minuten begon over hun ex (of hun caviaverzameling)? Of was jij het zelf die per ongeluk een glas rode wijn over het witte overhemd van je date lanceerde?
Welk jaar/aflevering?quote:Op zondag 10 mei 2026 20:07 schreef cherrycoke het volgende:
ben op first dates geweest, je kan alles op tv terugzien
Ik heb het idee dat TS content voor een artikel aan het verzamelen is.quote:
Binnenkort in de Linda of Televaag/vrouw.quote:Op zondag 10 mei 2026 21:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat TS content voor een artikel aan het verzamelen is.
Idd. Dit, in combinatie met haar vorige rare topic, doet me denken dat hier iets achter zit. De OP is ook te overdreven AI. TS kan wel echt zijn, maar heeft geen oprechte intenties.quote:Op zondag 10 mei 2026 21:46 schreef maily het volgende:
[..]
Binnenkort in de Linda of Televaag/vrouw.
En haar vorige topicreeks jessicaopdoorreisquote:Op maandag 11 mei 2026 12:04 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Idd. Dit, in combinatie met haar vorige rare topic, doet me denken dat hier iets achter zit. De OP is ook te overdreven AI. TS kan wel echt zijn, maar heeft geen oprechte intenties.
Eerder een beetje pijnlijke vergissing van mijn zijde lang geleden ... ik had een leuke meid leren kennen die samen met een aantal vriendinnen op stap was, en we hadden de avond verbracht tot ze weer terugmoest met haar vriendinnen (ze wilde die niet achterlaten, maar gaf aan morgen weer terug te komen),quote:Op zondag 10 mei 2026 19:13 schreef tessadegeest het volgende:
Ik ben benieuwd naar jullie meest bizarre, pijnlijke of ronduit sneue date-ervaringen.
Hoezo sneu? Die gast betaalt alles maar na afloop zegt zei bedankt? Lul niet. Als het niet werkt, deel je de kosten. Echt. Wat denken die wijven eigenlijk, dat alles voor niets is?quote:
Het woord wijven zegt al genoegquote:Op maandag 11 mei 2026 16:09 schreef YoopY het volgende:
[..]
Hoezo sneu? Die gast betaalt alles maar na afloop zegt zei bedankt? Lul niet. Als het niet werkt, deel je de kosten. Echt. Wat denken die wijven eigenlijk, dat alles voor niets is?
Lezen is blijkbaar niet je sterkste kant.quote:Op maandag 11 mei 2026 16:09 schreef YoopY het volgende:
[..]
Hoezo sneu? Die gast betaalt alles maar na afloop zegt zei bedankt? Lul niet. Als het niet werkt, deel je de kosten. Echt. Wat denken die wijven eigenlijk, dat alles voor niets is?
Straks elders terug te lezen.quote:Op maandag 11 mei 2026 14:32 schreef Cupfighter het volgende:
Leuk topic, zitten mooie verhalen tussen
Een echte user met een rijke postgeschiedenisquote:Op maandag 11 mei 2026 12:04 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Idd. Dit, in combinatie met haar vorige rare topic, doet me denken dat hier iets achter zit. De OP is ook te overdreven AI. TS kan wel echt zijn, maar heeft geen oprechte intenties.
Ja laten we een leuk topic waar mensen verhalen delen negeren omdat het veel belangrijker is wat voor persoon er achter TS zit goed idee man daar wordt deze site echt stukken beter vanquote:Op maandag 11 mei 2026 12:04 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met je eens maar nu welquote:Op donderdag 14 mei 2026 12:53 schreef incel het volgende:
[..]
Ja laten we een leuk topic waar mensen verhalen delen negeren omdat het veel belangrijker is wat voor persoon er achter TS zit goed idee man daar wordt deze site echt stukken beter van
Hoezo ben je het niet vaak met mij eens?quote:Op donderdag 14 mei 2026 13:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met je eens maar nu wel
Het is gewoon een leuk topic
Omdat we denk ik anders in het leven staan, wat niet geeft natuurlijkquote:Op donderdag 14 mei 2026 13:14 schreef incel het volgende:
[..]
Hoezo ben je het niet vaak met mij eens?
Dan heb je me waarschijnlijk vaak verkeerd begrepen maar het is ok niet relevant verderquote:Op donderdag 14 mei 2026 13:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Omdat we denk ik anders in het leven staan, wat niet geeft natuurlijk
Klopt, meningsverschillen horen nu eenmaal bij een discussieforumquote:Op donderdag 14 mei 2026 13:16 schreef incel het volgende:
[..]
Dan heb je me waarschijnlijk vaak verkeerd begrepen maar het is ok niet relevant verder
neehoorquote:Op zondag 10 mei 2026 19:13 schreef tessadegeest het volgende:
We hebben het allemaal wel eens geprobeerd: de wondere wereld van Tinder, Bumble of — voor de hopeloze gevallen — een blind date via die ene vage kennis.
Dan mis je wel iets. Vooral 10 jaar geleden was dat echt geweldig. Of tijdens corona toen alles gesloten was en er niks anders te doen was behalve tinderen en bij elkaar op bezoek gaan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |