Dat heb ik vroeger veel gedronken tijdens de wat depressievere periodes, zo hop dat pak aan je mond en leeggietenquote:Liebfraumilch
Stiekem mag er veel. Moet je gewoon niet aan de grote klok hangen.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En mag dat gewoon zomaar op die schaal? Als iedereen dat zou doen zou de staat er behoorlijk op interen.
Mijn kinderen vinden wijn niet vies, hoor.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Drinken smerig vinden is voor kinderen.
Als iets goedkoop is, dan vind ik het automatisch lekkerder.
Dit geeft wel stof tot nadenken, want het is al bekend als ik het doe, maar niet erg als ik het niet zeg? Lastige materie.quote:Op maandag 11 mei 2026 08:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Stiekem mag er veel. Moet je gewoon niet aan de grote klok hangen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |