Voor de hevige pijnen. Voor dagelijks functioneren graag fetamientjes.quote:
Fentagenot dan?quote:Op zondag 10 mei 2026 15:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Voor de hevige pijnen. Voor dagelijks functioneren graag fetamientjes.
Nog niet geprobeerd, maar lijkt me ook niet zo heel boeiend. Toen ik een keer morfine ging proberen viel ik er alleen maar van in slaap. Kan ook lekker zijn, maar is niet de core business.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |