En sterkte voor een ieder die hun moeder moeten missen!
Mogelijk is dit het laatste jaar van mijn moeder, das pittig, het is een gegeven dus gaan we er vandaag een mooie dag van maken!

Gaan jullie nog naar je moeder? laat je wat van je horen? of? vertel eens.
TS begint natuurlijk.
Vanmiddag gewoon gezellig op bezoek, lekker een paar uurtjes hangen en kletsen en dan weer naar huis. Meer kan ze helaas ook niet aan dus genieten we van de tijd die we samen hebben!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...