abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 mei 2026 @ 05:45:05 #226
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220819324
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 05:39 schreef EvilSkittle het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Alice In Chains - Would?
Heerlijk nummer!! O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 17 mei 2026 @ 05:45:39 #227
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220819326
Alice In Chains - Rooster
Bekijk deze YouTube-video
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 17 mei 2026 @ 05:46:35 #228
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220819328
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 05:40 schreef kree het volgende:

[..]
beetje hardrij fan dab van we?
Wat staat hier?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220819334
quote:
5s.gif Op zondag 17 mei 2026 05:46 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Wat staat hier?
vind je leuk wat hardere rock enzo?
Do what you love, love what you do!
  zondag 17 mei 2026 @ 05:52:15 #230
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220819342
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 05:48 schreef kree het volgende:

[..]
vind je leuk wat hardere rock enzo?
Ik hou van muziek , in alle stijlen en genres
Als het me maar raakt (en dat kan op heel veel verschillende manieren)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220819344
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 05:52 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik hou van muziek , in alle stijlen en genres
Als het me maar raakt (en dat kan op heel veel verschillende manieren)
ik ook dus. enne soms wordt het beetje "gebruikt" denk door politieke dingen en dat is wel slecht.
Do what you love, love what you do!
pi_220819350
ik zeg het natuurlijk weer zo onhandig als ik weet niet wat,. maar min of meer zeggen we eigenlijk hetzelfde toch wel :)
Do what you love, love what you do!
pi_220819355
poten af van muziek en wat iedereen leuk vind door politiek dus.
Do what you love, love what you do!
  zondag 17 mei 2026 @ 06:37:32 #234
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220819440
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 05:54 schreef kree het volgende:

[..]
ik ook dus. enne soms wordt het beetje "gebruikt" denk door politieke dingen en dat is wel slecht.
Bedoel je een Trump die nummers zonder toestemming van artiesten gebruikt in zijn campagnes?
Ik weet niet echt wat je precies bedoelt ,maar muziek heeft naast universele menselijke emoties/ervaringen(liefdesverdriet ,verlangen, relaties, romantiek) ook een verbinding met verzet, protest en/of (anti) propaganda en dus ook politieke thema's, een maatschappelijke boodschap : waar ze voor staan en hoe ze over iets denken, liedjes over onderdrukking, genocide, mensenrechten etc. Muziek raakt in al zijn vormen en heeft (vaak) een groter bereik. Het kan mensen wakker schudden. En dat lijkt mij alleen maar positief.

Consolidated - America Number One
Bekijk deze YouTube-video
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220819478
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 06:37 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Bedoel je een Trump die nummers zonder toestemming van artiesten gebruikt in zijn campagnes?
Ik weet niet echt wat je precies bedoelt ,maar muziek heeft naast universele menselijke emoties/ervaringen(liefdesverdriet ,verlangen, relaties, romantiek) ook een verbinding met verzet, protest en/of (anti) propaganda en dus ook politieke thema's, een maatschappelijke boodschap : waar ze voor staan en hoe ze over iets denken, liedjes over onderdrukking, genocide, mensenrechten etc. Muziek raakt in al zijn vormen en heeft (vaak) een groter bereik. Het kan mensen wakker schudden. En dat lijkt mij alleen maar positief.

Consolidated - America Number One
Bekijk deze YouTube-video
nou doel niet eens alleen op trump. hoewel ie er handje van heeft?

maar ook Eurovisie, bedoel ging het nu om muziek alleen dan? dan had NL gewoon mee kunnen doen.
dat half slachting weer van de regering hier om het dan toch een soort als politiek statement te gebruiken. (hihihihi we doen niet mee hoor want slecht). en het dan wel gewoon uitzenden op NPO enzo.

Dat soort hypocriete heb ik wel beetje hekel aan.
En dat heeft niks te maken met hoe ik denk over Eurovisie songfestival. maar wel beetje kritiek op regering hier.

want ik vind het wel leuk en had je NL gewoon mee moeten laten doen
Do what you love, love what you do!
pi_220819481
verder ben ik het met je eens trouwens Puzzie dat muziek universeel is en niet echt gelijk een politiek doel heeft.
Do what you love, love what you do!
  zondag 17 mei 2026 @ 07:23:06 #237
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220819523
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 06:59 schreef kree het volgende:

[..]
nou doel niet eens alleen op trump. hoewel ie er handje van heeft?

maar ook Eurovisie, bedoel ging het nu om muziek alleen dan? dan had NL gewoon mee kunnen doen.
dat half slachting weer van de regering hier om het dan toch een soort als politiek statement te gebruiken. (hihihihi we doen niet mee hoor want slecht). en het dan wel gewoon uitzenden op NPO enzo.

Dat soort hypocriete heb ik wel beetje hekel aan.
En dat heeft niks te maken met hoe ik denk over Eurovisie songfestival. maar wel beetje kritiek op regering hier.

want ik vind het wel leuk en had je NL gewoon mee moeten laten doen
ESF is al heel lang geen leuk ontspannen verbindend festival meer.
En goddank had de AVROTROS oftewel 'Nederland' eindelijk de ballen om een statement te maken door niet te komen als reactie op de deelname van Israël. Omdat zij het onverenigbaar achtten met de publieke waarden van de omroep. Het is dus een beslissing van de omroep, niet van de regering.
Hopelijk volgen meer landen. Israël zou niet eens mogen deelnemen als het aan mij ligt .
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220819560
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 07:23 schreef Puzzie het volgende:

[..]
ESF is al heel lang geen leuk ontspannen verbindend festival meer.
En goddank had de AVROTROS oftewel 'Nederland' eindelijk de ballen om een statement te maken door niet te komen als reactie op de deelname van Israël. Omdat zij het onverenigbaar achtten met de publieke waarden van de omroep. Het is dus een beslissing van de omroep, niet van de regering.
Hopelijk volgen meer landen. Israël zou niet eens mogen deelnemen als het aan mij ligt .
dus oke je geeft toe dat ESF als politiek gebruikt word?

Oke dan praten we verder even, over ESF. ik vind of vond dat altijd leuk, maar nu wordt t wel ingezet als politiek doel enzo. en daar ben ik het niet mee eens.

En dat NL dan zegt we doen niet mee kan ik begrijpen, maar zend het dan ook niet uit? fucking hell

denk helemaal nooit was het daarvoor bedoelt? het ging om liedjes en contest enzo. niks politieks.

wmb had NL moeten zeggen dan doen we niet mee en met niks ook.
Do what you love, love what you do!
pi_220819566
ik zeg het mss lomp. maar puzzie ik ben het dus met je eens.
Do what you love, love what you do!
  zondag 17 mei 2026 @ 08:07:36 #240
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220819614
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 07:40 schreef kree het volgende:

[..]
dus oke je geeft toe dat ESF als politiek gebruikt word?

Oke dan praten we verder even, over ESF. ik vind of vond dat altijd leuk, maar nu wordt t wel ingezet als politiek doel enzo. en daar ben ik het niet mee eens.

En dat NL dan zegt we doen niet mee kan ik begrijpen, maar zend het dan ook niet uit? fucking hell

denk helemaal nooit was het daarvoor bedoelt? het ging om liedjes en contest enzo. niks politieks.

wmb had NL moeten zeggen dan doen we niet mee en met niks ook.
Ik geef helemaal niets toe, ik geef juist aan hoe het ESF al jaaaaren nadrukkelijk en herhaaldelijk voor politieke doeleinden wordt gebruikt. En hoewel de EBU altijd stelt dat het een apolitiek muziekfestival is, zijn de politieke invloeden onlosmakelijk met het evenement verbonden. Dat zie je o.a aan buurlanden die op elkaar stemmen en landen die hun imago tijdens het evenement oppoetsen, politieke standpunten kracht bij te zetten en of pogingen om sympathie te winnen.
Ik heb maar een keer naar het ESF gekeken en dat was toen Joost Klein mee deed. En toen werd ook duidelijk wat voor een nasty wespennest dat hele ESF en vooral de EBU is.
Je kan er van alles van vinden , politiek ,liedjes contest bla bla ,maar ik heb je net uitgelegd dat het niet zo werkt .
Het heeft weinig zin om continu te herhalen dat jij het hypocriet vindt dat NL niet meedoet maar dat het toch werd uitgezonden. Het is wat het is
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 17 mei 2026 @ 08:19:14 #241
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220819669
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Spellchecker zondag 17 mei 2026 @ 10:40:50 #242
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220821859
Adrien Kepler - Good Morning Vietnam
Bekijk deze YouTube-video
  Spellchecker zondag 17 mei 2026 @ 11:52:01 #244
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zondag 17 mei 2026 @ 11:58:13 #245
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_220822178
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  Spellchecker zondag 17 mei 2026 @ 12:03:08 #246
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zondag 17 mei 2026 @ 13:52:35 #248
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220823540
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zondag 17 mei 2026 @ 14:06:30 #249
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220823679
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zondag 17 mei 2026 @ 14:11:18 #250
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220823715
oh ah toma toma vem vem vem vem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')