abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 mei 2026 @ 19:52:06 #26
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_220759804
quote:
6s.gif Op zondag 10 mei 2026 16:57 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
De Staatsloterij Show met Hélène Hendriks trekt veel kijkers ondanks concurrentie

https://www.shownieuws.nl(...)kers-ondanks-concurr

Waren er heel veel volgens sbs zelf _O- _O-
Ik snap best dat Shownieuws het promotie-afvoerputje van Talpa is, maar...

Hoe fucking diep kunnen zij die kop in de reet van John steken? :o
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_220760905
'tv autoriteit Tina Nijkamp'

:') :') :'( :'(

Ze kunnen beter meteen die atoombom gooien
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 11 mei 2026 @ 08:26:18 #28
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:17:19 #29
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_220794512
quote:
Viktor keek dus alleen met zijn lul. Als dat je promotie moet zijn... :')

Ik heb nog eens zitten denken. We weten sowieso dat alles in een korte opnameperiode is opgenomen. We weten ook dat het eerste spel, die grote hindernisbaan-race op tijd, al 'een dag eerder' is opgenomen. Wie zegt niet dat ALLE kandidaten van ALLE afleveringen die hindernisbaan in 1 opnamedag hebben doorlopen, achter elkaar dus?

Want dat is hoe het werkt in productie: het is veel te duur om onnodig een speldecor continu op/af te bouwen. En op die manier kunnen alle kandidaten dus in 1 keer op de band gezet worden, wordt het speldecor afgebouwd en daarna de rest van het programma (met publiek) opgetuigd en opgenomen.

Zou wel heel goedkoop zijn. Dus ik zie ze ervoor aan. :o
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_220805930
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:17 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]
Viktor keek dus alleen met zijn lul. Als dat je promotie moet zijn... :')

Ik heb nog eens zitten denken. We weten sowieso dat alles in een korte opnameperiode is opgenomen. We weten ook dat het eerste spel, die grote hindernisbaan-race op tijd, al 'een dag eerder' is opgenomen. Wie zegt niet dat ALLE kandidaten van ALLE afleveringen die hindernisbaan in 1 opnamedag hebben doorlopen, achter elkaar dus?

Want dat is hoe het werkt in productie: het is veel te duur om onnodig een speldecor continu op/af te bouwen. En op die manier kunnen alle kandidaten dus in 1 keer op de band gezet worden, wordt het speldecor afgebouwd en daarna de rest van het programma (met publiek) opgetuigd en opgenomen.

Zou wel heel goedkoop zijn. Dus ik zie ze ervoor aan. :o
Heel groot was het ook weer niet he, de megablubberpowerracebaan was groter.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zaterdag 16 mei 2026 @ 01:29:34 #31
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_220805973
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 00:45 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Heel groot was het ook weer niet he, de megablubberpowerracebaan was groter.
De Mega Blubber Powe Race was legendarisch. Al helemaal vergeleken met deze blamage van een spelprogramma.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 09:52:32 #32
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220806932
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 01:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
De Mega Blubber Powe Race was legendarisch. Al helemaal vergeleken met deze blamage van een spelprogramma.
Vanavond deel 2 20.00 |:) _O-
pi_220821860
Vreselijk..
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  zondag 17 mei 2026 @ 12:24:07 #34
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220822558
Kijkcijfers iemand?
pi_220822623
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kijkcijfers iemand?
Bagger echt bagger dit programma...
5 minuten gekeken en hoe vinden ze dit bij de bazen van SBS nu televisiewaardig?
:')
En die Helène hoort totaal niet bij deze flopshow. Volgens mij weet ze dat zelf ook.
pi_220822778
Alleen (terug) gekeken omdat ik toch nostalgische gevoelens heb van de oude staatsloterij show (wat eigenlijk de mega blubber power race was voor volwassenen). maar inderdaad de nieuwe versie is bijna niet te pruimen
pi_220823197
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kijkcijfers iemand?
vorige week ; 594.000.
deze week ; 643.000
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_220837974
die 2e aflevering was wel een 6/10. komt denk ook door de deelnemers
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:19:18 #39
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_220870659
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:27 schreef viseenoptie het volgende:
die 2e aflevering was wel een 6/10. komt denk ook door de deelnemers
En daar ligt het failliet van dit programma, dat overigens na dit seizoen écht niet terugkeert (En dan schuilt de Staatsloterij zich achter 'nee nee, was al gepland om maar één seizoen te maken, want 300-jarig bestaan): vroeger keek je LIVE naar vier kandidatenkoppels die een HELE WEEK LANG al hadden kunnen repeteren, alle spellen oefenen, met Marc Klein Essink de héle show doorliepen. Je voelde aan alles dat ze echt dit behandelden als de avond van hun leven, want ze moesten álles geven voor die ton (en een ton was toen wat nu toch wel een half miljoen is; heel veel geld waar je gewoon meteen een huis mee kan kopen, je leven kan zetten, alles).

De kandidaten die ik de afgelopen twee (nou ja, 1,5) keer gezien heb waren vooral 'tsja, leuk om een avondje bezig te zijn'-types. Die finalisten uit Den Bosch, met hun iene miene mutte, rot op _O- Destijds bij het maandelijkse programma was het een fucking event, je had echt het idee dat je iets gemist had als je niet gekeken had. Iedereen leefde mee, en ik kan het níet verklaren maar er hing een sfeer in die studio die zelfs 20 jaar later, toen ik eens zo'n show terugkeek een jaar of 10-12 geleden, nog steeds deed gelden. Spellen die in de allerlaatste seconden net wel of net niet goed gingen, hysterische staande ovaties bij het behalen van de hoofdprijs. Ongekend spannend, spektakel met een hoofdletter S.

Dit, wat nu niet eens aanstaat maar waarvan momenteel de derde aflevering bezig is, is shit met een hoofdletter S. En dat zal morgen wel weer 100.000 kijkers meer hebben. Terwijl het gewoon al drie afleveringen precies hetzelfde programma met dezelfde spelrondes gaat zijn :')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_220884509
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:19 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]
En daar ligt het failliet van dit programma, dat overigens na dit seizoen écht niet terugkeert (En dan schuilt de Staatsloterij zich achter 'nee nee, was al gepland om maar één seizoen te maken, want 300-jarig bestaan): vroeger keek je LIVE naar vier kandidatenkoppels die een HELE WEEK LANG al hadden kunnen repeteren, alle spellen oefenen, met Marc Klein Essink de héle show doorliepen. Je voelde aan alles dat ze echt dit behandelden als de avond van hun leven, want ze moesten álles geven voor die ton (en een ton was toen wat nu toch wel een half miljoen is; heel veel geld waar je gewoon meteen een huis mee kan kopen, je leven kan zetten, alles).

De kandidaten die ik de afgelopen twee (nou ja, 1,5) keer gezien heb waren vooral 'tsja, leuk om een avondje bezig te zijn'-types. Die finalisten uit Den Bosch, met hun iene miene mutte, rot op _O- Destijds bij het maandelijkse programma was het een fucking event, je had echt het idee dat je iets gemist had als je niet gekeken had. Iedereen leefde mee, en ik kan het níet verklaren maar er hing een sfeer in die studio die zelfs 20 jaar later, toen ik eens zo'n show terugkeek een jaar of 10-12 geleden, nog steeds deed gelden. Spellen die in de allerlaatste seconden net wel of net niet goed gingen, hysterische staande ovaties bij het behalen van de hoofdprijs. Ongekend spannend, spektakel met een hoofdletter S.

Dit, wat nu niet eens aanstaat maar waarvan momenteel de derde aflevering bezig is, is shit met een hoofdletter S. En dat zal morgen wel weer 100.000 kijkers meer hebben. Terwijl het gewoon al drie afleveringen precies hetzelfde programma met dezelfde spelrondes gaat zijn :')
Ben op dit moment de 3e aflevering aan het kijken, en inderdaad: het is gewoon een schim van wat het ooit was. Zal ook wel met budgetten te maken hebben aangezien "niemand" meer tv kijkt. Vond die man die uit Bosnie komt dan wel weer soort van gunfactor hebben, maar heb zeker 50% doorgespoeld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')