Amberquote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:33 schreef Symphonic het volgende:
Wie vond het een goed idee om deze plaat op te nemen?
Marie-Claire Cremersquote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:33 schreef Symphonic het volgende:
Wie vond het een goed idee om deze plaat op te nemen?
Oh, ja FYC. Dat hadden ze niet moeten doen.quote:
Nee, ze hebben echt zulke mooie dingen gemaakt.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ja FYC. Dat hadden ze niet moeten doen.
quote:
Dat dus...quote:
Het is net of hebben ze haar hoofd er opnieuw opgeplakt maar dat is niet helemaal goed gegaan.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is net of hebben ze haar hoofd er opnieuw opgeplakt maar dat is niet helemaal goed gegaan.
Dat hebben ze met deze versie ook gedaanquote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is net of hebben ze haar hoofd er opnieuw opgeplakt maar dat is niet helemaal goed gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |