Ik vind het wel een prettig liedje, inderdaadquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:52 schreef brother52 het volgende:
![]()
2 weken geleden het andere bandje van de zanger gezien maar dit is net ietsjes toegankelijker.
Wat voor een band is dat dan?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:52 schreef brother52 het volgende:
![]()
2 weken geleden het andere bandje van de zanger gezien maar dit is net ietsjes toegankelijker.
Ik heb hem volgens mij wel eens eerder bij je aangevraagd... of een ander liedje van hetzelfde album.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een prettig liedje, inderdaad
Fijne avond Shii en misschien tot later.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:53 schreef Shii het volgende:
Ik zeg alvast dankjewel @:DJ11 voor de fijne muziek en iedereen voor de gezelligheid. Ik kom later vanavond wel weer online denk ik.
Dank voor het luisteren, fijne avondquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:53 schreef Shii het volgende:
Ik zeg alvast dankjewel @:DJ11 voor de fijne muziek en iedereen voor de gezelligheid. Ik kom later vanavond wel weer online denk ik.
Nicequote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:50 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer valt hier wat mij betreft prima op z'n plek. Met dank aan brother52 voor dit verzoekje:Birds of Tokyo - Lanterns
Dat is Karnivool, dat gaat meer richting de prog rock/metal.quote:
Fijne avond alvast Shii.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:53 schreef Shii het volgende:
Ik zeg alvast dankjewel @:DJ11 voor de fijne muziek en iedereen voor de gezelligheid. Ik kom later vanavond wel weer online denk ik.
Fijne avond en tot laterquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:53 schreef Shii het volgende:
Ik zeg alvast dankjewel @:DJ11 voor de fijne muziek en iedereen voor de gezelligheid. Ik kom later vanavond wel weer online denk ik.
Wow dat klinkt mooi!!quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:52 schreef brother52 het volgende:
![]()
2 weken geleden het andere bandje van de zanger gezien maar dit is net ietsjes toegankelijker.
Crowded House - All I Ask
Dag Shiiquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:53 schreef Shii het volgende:
Ik zeg alvast dankjewel @:DJ11 voor de fijne muziek en iedereen voor de gezelligheid. Ik kom later vanavond wel weer online denk ik.
Ze noemen ze niet voor niets de Australische Tool.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wow dat klinkt mooi!!![]()
Karnivool Themata aan het luisteren nu.. beetje Tools vibes.
Ah vandaar! Tool vind ikquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze noemen ze niet voor niets de Australische Tool.
Het album Sound Awake is een aanrader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |