quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:11 schreef Shii het volgende:
Ik zie iedere keer dat clipje voor me van TopPop dat Penny de Jager zo om hem heen staat te gebaren. Hij kon volgens mij z'n lachen niet inhouden.
Proostquote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik trek net mijn eerste (en laatste) biertje van de avond open
(Grimbergen Dubbel)
Ik kom nu niet verder dan : Donde este la bibliotekaquote:
Ik heb net ook de laatste geopend.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik trek net mijn eerste (en laatste) biertje van de avond open
(Grimbergen Dubbel)
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:11 schreef Shii het volgende:
KC and the Sunshine Band - Thats the way I like it.
Wow klinkt ook goed.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb net ook de laatste geopend.
Eggens quadrupel vatgerijpt op Lambay Islay whiskey vaten.
Zeker een hoog percentage....??quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb net ook de laatste geopend.
Eggens quadrupel vatgerijpt op Lambay Islay whiskey vaten.
"Maar" 10%.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeker een hoog percentage....??
Proost. Ik houd het even bij fris.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik trek net mijn eerste (en laatste) biertje van de avond open
(Grimbergen Dubbel)
Zonde! Er hadden veel beter koffieboontjes in dat vat gekund.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb net ook de laatste geopend.
Eggens quadrupel vatgerijpt op Lambay Islay whiskey vaten.
Zonde van de vaten.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zonde! Er hadden veel beter koffieboontjes in dat vat gekund.
Okee,quote:
Daar heb je wel een punt... Je moet zo'n vat half slopen wil je alle bonen er weer uit krijgen.quote:
+1quote:
Een ipa die ik meestal drink, mag niet boven de 8,5 uit komen.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee,
Ik ga echt al jaren niet meer boven de 7.5/8 vanwege mijn meds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |