abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 mei 2026 @ 10:58:29 #1
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220749103


quote:
Speel, verstop, overleef en win bij een bloedstollend potje verstoppertje in 'The House of Hide & Seek', de nieuwe familieshow van RTL 4 gepresenteerd door Buddy Vedder en Jamai Loman. Een gigantisch en mysterieus huis met meer dan 100 verrassende en onverwachte verstopplekken en een spel vol spanning, humor en tactiek. Vanaf zaterdag 9 mei om 20.00 uur is het programma wekelijks te zien bij RTL 4 en te streamen bij Videoland. Kijk hier de eerste beelden.

In vier rondes en een finale gaan iedere week zes BN’ers de strijd aan voor hun eigen vak in het publiek. Elke ronde begint aan de voorkant van het huis meteen puzzel die draait om iets dat verstopt is en gevonden moet worden. Vinden ze het juiste antwoord? Dan verdienen ze geld in hun persoonlijke Moneyball en hebben ze kort de tijd om een slimme verstopplek te vinden aan de achterkant van het huis. Maar pas op: de laatste speler op de vloer wordt de zoeker en moet heel snel een verstopte speler vinden. Lukt dat? Dan wisselt de gevulde Moneyball van eigenaar.

Elke ronde wordt spannender. De deelnemers spelen door tot er twee finalisten overblijven. In de finale wordt het hele huis ingezet voor een zenuwslopende zoektocht waarbij het licht steeds uitgaat in lege kamers. Wie blijft onvindbaar? En wie komt naar buiten met het meeste geld voor hun goede doel?

Kijkers thuis kunnen ook actief meespelen. Via puzzels, zoekmomenten en verrassende wendingen worden zij continu uitgedaagd om mee te denken vanaf de bank.
‘The House of Hide & Seek’, een productie van Talpa Studios, is vanaf zaterdag 9 mei om 20.00 uur wekelijks te zien bij RTL 4 en te streamen bij Videoland.
  zaterdag 9 mei 2026 @ 11:02:22 #2
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220749140
Introductie:

Bekijk deze YouTube-video
Het concept lijkt me op zich wel grappig.
Ik vrees alleen dat het presentatie duo Jami en Buddy weer iets te hysterisch te keer zal gaan en uiteraard zal het op RTL4 weer hinderlijk onderbroken worden door ladingen reclameboodschappen…
  zaterdag 9 mei 2026 @ 13:11:11 #3
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220749864
Ik heb hier niet zo'n zin meer in.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220752634
Spelshow element had niet gehoeven, maarja ze moeten tijdrekken.

Ja zo gaat het wel snel in 15 seconden
pi_220752649
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 20:25 schreef StephanL het volgende:
Spelshow element had niet gehoeven, maarja ze moeten tijdrekken.

Ja zo gaat het wel snel in 15 seconden
Idd.

Op zich leuk tot nu toe. Alleen jammer dat het weer een show is met bn-ers.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220752689
Heeft die Gooise moeder nu serieus de lerarenkamer van een Gooische basisschool als goed doel? :D
pi_220752693
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 20:31 schreef Remco het volgende:
Heeft die Gooise moeder nu serieus de lerarenkamer van een Gooische basisschool als goed doel? :D
Ja _O-
pi_220752727
Ik mis buut vrij. Had een tandje trager gemogen. BNers hadden mogen thuis blijven.

Weet nog niet of dit een blijvertje wordt.
pi_220752760
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 20:35 schreef loekf het volgende:
Ik mis buut vrij. Had een tandje trager gemogen. BNers hadden mogen thuis blijven.

Weet nog niet of dit een blijvertje wordt.
Dit had ook prima een zaterdagavond programma kunnen zijn op sbs6.

Staat zeker andhalfuur voor dit programma. Terwijl het makkelijke in een uur kan met reclames.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220752884
Hoe meer je moet uitleggen hoe slechter het spel. Dit slaat nergens op.

Die publiekshots _O-
pi_220752909
Haha wat een kneus _O-
pi_220753060
Wat een domme meid. Gewoon van alles aanraken en je vind 1 van de sleutels.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220753122
Kasten moet je niet alleen aanraken maar ook openmaken.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220753130
Ze mogen die bn’ers wel eerst een cursus geven
pi_220753145
Volgende keer kandidaten selecteren met een IQ van boven de 80.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220769010
Ik vond het best leuk wegkijken, het hoeft niet allemaal IQ-verhogend te zijn toch...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')