@oma-Nijn en @Silverfox feli, ook van mijn parkiet.quote:Op maandag 11 mei 2026 11:28 schreef Domnivoor het volgende:
@:oma-Nijn en @:Silverfox , gefeliciteerd met jullie zilveren huwelijk
He, lekker warm voor jouw regio toch?quote:Op maandag 11 mei 2026 20:10 schreef RedShoe het volgende:
Gevoelstemperatuur nog geen 2 graden hier 🥶
@oma-Nijn en @Silverfox van harte gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 11 mei 2026 11:28 schreef Domnivoor het volgende:
@:oma-Nijn en @:Silverfox , gefeliciteerd met jullie zilveren huwelijk
Komen de rayonhoofden al bijeen?quote:Op maandag 11 mei 2026 20:10 schreef RedShoe het volgende:
Gevoelstemperatuur nog geen 2 graden hier 🥶
Gefeliciteerd @oma-Nijn en @Silverfoxquote:Op maandag 11 mei 2026 11:28 schreef Domnivoor het volgende:
@:oma-Nijn en @:Silverfox , gefeliciteerd met jullie zilveren huwelijk
quote:
It giet oan.quote:
Dat ga ik ook nog halen. Als het goed is dan.quote:
Vooral met die harde wind erbij..quote:Op maandag 11 mei 2026 20:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Maar het is best koud nu ineens inderdaad
Domni en ik gaan er ook voorquote:Op maandag 11 mei 2026 20:42 schreef RedShoe het volgende:
Dat ga ik ook nog halen. Als het goed is dan.
Mogen wij ook komen?quote:Op maandag 11 mei 2026 21:27 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Als dat geen mysteryboxsurpriseparty wordt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |