Mailyquote:
Nog een jaartje, moet lukkenquote:
Treurig. Laatst dat meisje van 15quote:Op maandag 11 mei 2026 21:59 schreef drakin het volgende:
Ook een deelnemer van loop Leewarden overleden gister
Dezelfde dag was het. Ik las het onderaan het artikel over dat meisjequote:
Het zal je kind maar zijn denk ik dan altijd.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Dezelfde dag was het. Ik las het onderaan het artikel over dat meisje
Of kleinkindquote:Op maandag 11 mei 2026 22:11 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het zal je kind maar zijn denk ik dan altijd.
Kan ook idd.quote:
Neequote:Op maandag 11 mei 2026 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
Zitten jullie allemaal al klaar voor het songfestival?
Ergens deze week geloof ik, maar wanneer precies ........quote:
Was altijd op dinsdag en donderdag volgens mij.quote:Op maandag 11 mei 2026 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ergens deze week geloof ik, maar wanneer precies ........
Je zal gelijk hebbenquote:Op maandag 11 mei 2026 23:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Was altijd op dinsdag en donderdag volgens mij.
Wat is dit nou weer? Is dat geen scam dat je ergens op hebt gedrukt?quote:Op maandag 11 mei 2026 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, daar ben ik heel erg blij mee.![]()
![]()
Maar klopt het ook of is morgen je rekening leeg?quote:Op maandag 11 mei 2026 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Het is mi geen scam, het is iig wel bij de AH waar ik altijd naar toe ga. Ik heb ook de locatie vd AH en mijn gegevens eruit gehaald.quote:Op maandag 11 mei 2026 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer? Is dat geen scam dat je ergens op hebt gedrukt?
Alle beetjes helpen..quote:Op maandag 11 mei 2026 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Je hebt toch niks hoeven doen toch?quote:Op maandag 11 mei 2026 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is mi geen scam, het is iig wel bij de AH waar ik altijd naar toe ga. Ik heb ook de locatie vd AH en mijn gegevens eruit gehaald.
Bijna 1,5 maand geleden, ik weet het niet meer. Ik heb wel de rest van de betalingen gecontroleerd en daar heb ik niets vreemds kunnen vinden. Het is ook de AH waar ik mijn boodschappen haal. Iig morgen even navragen.quote:
Ik bedoel zat er een link in wat je aan moest klikken en waar kreeg je dat bericht? Via mail, vind het maar raar.quote:Op maandag 11 mei 2026 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bijna 1,5 maand geleden, ik weet het niet meer. Ik heb wel de rest van de betalingen gecontroleerd en daar heb ik niets vreemds kunnen vinden. Het is ook de AH waar ik mijn boodschappen haal. Iig morgen even navragen.
Oh nee, niet via mail ofzo. Ik was ingelogd bij mijn bank en daar stond dit bericht tussen de transacties. Een beetje vreemde transactie, morgen even navragen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel zat er een link in wat je aan moest klikken en waar kreeg je dat bericht? Via mail, vind het maar raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |