Dat ding is zo lelijkquote:
Sisu? Dat was een tip van jezelfquote:Op zaterdag 9 mei 2026 01:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij had een keer een tip (ben de naam vergeten) daar heb ik wel van genoten. Er is een tweede deel van ook en die is net zo goed. Shu of zoiets?
Dat vind ik dus ook.quote:
Das wel weer goed dan,quote:
Daar heb je best wel gelijk in.quote:
Nee is ook iets eenmaligs geweest, voor hun xxxxste lustrum of zo geloof ik. Ik zat zelf in Gentquote:Op zaterdag 9 mei 2026 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
@:pullup
Triton organiseerde vandaag iets op de Singel. We fietsten erlangs.
Niet echt een handig stukje water om te roeien.
Was allemaal de schuld van die stomme engelsen en fransenquote:Op zondag 10 mei 2026 00:21 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is alweer 86 jaar geleden dat Fall Gelb in werking trad.
Hey D. Jij ook een fijne dagquote:
Ik dacht dat je het een dom commercieel ding vond?quote:
quote:Op zondag 10 mei 2026 09:26 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het een dom commercieel ding vond?
Morguh Marcbquote:
Hey schoonheid, ik mijn parkiet heeft je gemist.quote:
Is het ook niet.quote:Op zondag 10 mei 2026 14:29 schreef marcb1974 het volgende:
Zal niet echt zijn deze, maar ..........
[ afbeelding ]
Heb je haar ook weer.quote:
Niet dollen met De JungleboekEN hequote:Op zondag 10 mei 2026 15:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is dit Baloe?
Bekijk deze YouTube-video
Ik zou niet durfen, Jungleboek is heilig.quote:
Hoe was het in Gent ?quote:
Het is een mooie regatta met her den der goede ploegen en het gaat er heel gemoedelijk Belgisch aan toe. Met dit weer was het ook erg fijn metals enige gemis dat de frituur die er aa de kop van de baan altijd was nu blijkbaar niet meer in bedrijf isquote:
Dat klinkt als een geslaagde dag.quote:Op zondag 10 mei 2026 15:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een mooie regatta met her den der goede ploegen en het gaat er heel gemoedelijk Belgisch aan toe. Met dit weer was het ook erg fijn metals enige gemis dat de frituur die er aa de kop van de baan altijd was nu blijkbaar niet meer in bedrijf is![]()
Ook nog wat gewonnen dus dat maakte het wel af![]()
Ja dat is ook wel een aanrader, ik was er deze keer maar een dag ( vandaag is het ook ) en zal volgend jaar waarschijnlijk het hele weekeinde weer vol maken en dan ook lekker uit eten gaanquote:Op zondag 10 mei 2026 15:54 schreef FreshFruit het volgende:
Geen waterzooi gegeten ? Dat schijn echt Gents te zijn.
Hai SBE!quote:Op zondag 10 mei 2026 15:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hey schoonheid, ik mijn parkiet heeft je gemist.
Moi Lovy.quote:
JungleboekENquote:Op zondag 10 mei 2026 15:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou niet durfen, Jungleboek is heilig.
Hai Fruitjequote:
Ik was helemaal van slag, mijn parkiet heeft mij zelfs getroost.quote:
quote:
quote:
Er is maar 1 boekquote:Op zondag 10 mei 2026 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nieuwe, integrale vertaling van een eeuwige klassieker Met een voorwoord van Midas Dekkers Mowgli, het mensenkind dat in de jungle in India wordt opgevoed door wolven; zijn vijand Shere Khan, de tijger met de vlammende ogen; Bagheera, de elegante zwarte panter – ze zijn allemaal onderdeel van ons collectieve bewustzijn sinds de beroemde animatiefilm van Disney.
Maar weinig mensen zijn bekend met de boeken waarop de film gebaseerd is – en waarvan de film sterk afwijkt. [url= https://www.bol.com/nl/nl(...)le.1.ProductTitle]De jungleboeken[/url] zijn een verzameling verhalen en gedichten met de jungle als thema, waarvan de verhalen over Mowgli het bekendst zijn. Kipling putte uit oeroude dierenfabels, het boeddhisme en zijn eigen ervaringen als kind in India om een universum te scheppen dat van grote invloed is geweest op de verbeelding van generaties lezers.
Ik las het net, heel triest.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
Ben je 15, ga je een halve marathon lopen, kom je nooit meer thuis
Dan maar hopen dat je net voorbij die plek bent op dat moment ....quote:Op zondag 10 mei 2026 16:51 schreef pullup het volgende:
Ja kende een paar mensen die daar de halve gingen rennen, geen lolletje
Yep, ik zit er ook niet perse op te wachten dit keerquote:
Lachen man, vooral het zekere gejank er omheen dat gaat komenquote:Op zondag 10 mei 2026 18:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep, ik zit er ook niet perse op te wachten dit keer
Wat erg voor hem ...........quote:Op zondag 10 mei 2026 18:47 schreef Aoibhin het volgende:
Hier wordt heen en weer gepingeld tussen PEC en Feyenoord. Paoibhin is voor allebei die clubs
quote:Op zondag 10 mei 2026 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat erg voor hem ...........
Is ie wel aardig verder?
Of dat nou aardig is .........quote:Op zondag 10 mei 2026 18:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Toen ik hem voor het eerst ontmoette zei hij dat ik op Arne Slot leek
Dat scheelt dan weerquote:
Zal toch een andere zijn,quote:Op zondag 10 mei 2026 19:08 schreef pullup het volgende:
Ik denk dat die nog wel in een wat groter gebied voorkomt daarzo
[ afbeelding ]
En dan krijg je een maga-petjequote:Op zondag 10 mei 2026 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal toch een andere zijn,
met deze ga je zo goed als zeker onlevend worden .....
Mee je kist in?quote:
Mijn parkiet is weer trots op je.quote:
Omgquote:Op zondag 10 mei 2026 21:27 schreef pullup het volgende:
https://www.bnr.nl/nieuws(...)r-snorren-te-tekenen
![]()
Niet echt fool proof
Die zijn me nog niet opgevallen.quote:Op zondag 10 mei 2026 21:40 schreef pullup het volgende:
Eens @:Domnivoor
https://www.trouw.nl/opin(...)lime-fiets~ba0f552e/
Die dingen zijn Utrecht aan het vervuilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Echt niet? Het staat er langs dat Merwedekanaal echt al een paar weken vol meequote:Op zondag 10 mei 2026 21:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die zijn me nog niet opgevallen.
… en ik hoop dat dat zo blijft. Wat een lelijke ondingen
Ja ik heb een leuke vaderquote:Op zondag 10 mei 2026 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat erg voor hem ...........
Is ie wel aardig verder?
Zekerquote:
Mooi zoquote:
Waar? En mag mijn parkiet ook meedoen?quote:
Op een veld in barcelona,quote:Op zondag 10 mei 2026 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar? En mag mijn parkiet ook meedoen?
Daar kom ik niet zo heel vaak.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt niet? Het staat er langs dat Merwedekanaal echt al een paar weken vol mee
Het interesseert me niet voor welke voetbalclubs hij isquote:Op zondag 10 mei 2026 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo
Alleen dat ene (zeer grote) minpuntje dan![]()
Mijn parkietenkooi is leeg.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op een veld in barcelona,
en ik weet niet of ze daar fictieve dingen willen laten meedoen
Das weinig verrassendquote:
gelukkig maar danquote:Op zondag 10 mei 2026 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het interesseert me niet voor welke voetbalclubs hij isHij is in ieder geval een brave supporter
Als jij erbij bent weet hij zich wel in te houden.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het interesseert me niet voor welke voetbalclubs hij isHij is in ieder geval een brave supporter
Ze is onderweg naar jou toe om een pak rammel uit te delen.quote:
Het was een goed begin, maar snel klaar jaquote:
Gewoon een matig wedstrijd verder ,, en ja 2 goals Barca .. maar verdient hmm Kampioen waren ze toch alquote:Op zondag 10 mei 2026 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het was een goed begin, maar snel klaar ja
Natuurlijkquote:Op zondag 10 mei 2026 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze is onderweg naar jou toe om een pak rammel uit te delen.
Maar zouden ze nog echt gaan schoppen? Vooral die van real zijn er klaar voor geloof ikquote:Op zondag 10 mei 2026 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon een matig wedstrijd verder ,, en ja 2 goals Barca .. maar verdient hmm Kampioen waren ze toch al
Is nu zeker dan wel jaquote:Op zondag 10 mei 2026 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon een matig wedstrijd verder ,, en ja 2 goals Barca .. maar verdient hmm Kampioen waren ze toch al
Als real niet wint is het zeker ja.quote:
De eerste helft ging nog wel iets, de tweede nietquote:Op zondag 10 mei 2026 23:00 schreef chufi het volgende:
Maar wat een bagger Classico was dit ... gewoon slecht
ja 2 goals min of meer uit het niets .... verder doet het me weinig om eerlijk te zijn ..quote:Op zondag 10 mei 2026 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De eerste helft ging nog wel iets, de tweede niet
Ik heb ajax ook gezien, dat was echt nog 33 stappen slechterquote:Op zondag 10 mei 2026 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
ja 2 goals min of meer uit het niets .... verder doet het me weinig om eerlijk te zijn ..
Ik had het switch kanaal opstaan dus dan mis je al het slechte en krijg je alleen de doelpunten te zien .. maar geloof jequote:Op zondag 10 mei 2026 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb ajax ook gezien, dat was echt nog 33 stappen slechter
Jouw parkiet had er ook in kunnen trappenquote:Op maandag 11 mei 2026 00:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn parkiet had het kunnen bedenken.
Agenda 2030.quote:Op maandag 11 mei 2026 09:06 schreef pullup het volgende:
Zitten ze nu lekker alle met Hanta virus besmette mensen over de hele wereld te verspreiden
Echt hoorquote:
Krasse knarren.quote:Op maandag 11 mei 2026 09:08 schreef pullup het volgende:
Mooi werk in Utrecht gisteren inderdaad
https://www.instagram.com/p/DYMAcwhTbVt/?hl=nl
Snap het ook niet helemaal,hoorde ook iets over vrijwillig 6 weken thuis quarantaine.quote:Op maandag 11 mei 2026 09:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt hoor
Wat denken ze zelf dat handig is...![]()
Ja snap jij het snap ik hetquote:Op maandag 11 mei 2026 09:06 schreef pullup het volgende:
Zitten ze nu lekker alle met Hanta virus besmette mensen over de hele wereld te verspreiden
Ik in ieder geval nietquote:
Wat ik zo raar vond is dat ze vanuit de boot door tenten moesten lopen en dan vervolgens vanuit de bus naar het vliegtuig gewoon mochten lopen en ook bij aankomt gewoon zonder tenten mochten lopen.quote:Op maandag 11 mei 2026 09:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet![]()
Zeker niet na die paar jaartje shit die we net over ons hebben hebben gehad.
Kunnen ze nog zo veel geruststellingen over de beperkte besmettelijkheid de wereld in sturen maar beter pakken ze dit meteen bij de bron aan
Ik ben het volkomen met je eens.quote:Op maandag 11 mei 2026 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik zo raar vond is dat ze vanuit de boot door tenten moesten lopen en dan vervolgens vanuit de bus naar het vliegtuig gewoon mochten lopen en ook bij aankomt gewoon zonder tenten mochten lopen.
En dan die bus en dat vliegtuig, zou dat ook ontsmet worden?
De incubatietijd is 6 weken mensen hoeven nu dus nog niet ziek te zijn maar kunnen misschien het virus al wel bij zich dragen.
Ik vond het ook allemaal heel bijzonder. Beter hadden ze die mensen 6 weken op de boot gehouden met zijn alle bij elkaar.
Ja voor mij gevoel verspreid je het nu naar vele landen.quote:Op maandag 11 mei 2026 09:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben het volkomen met je eens.
Naar voor die lui maar dat was precies wat ze hadden moeten doen
Daar fietsten we gisteren inderdaad langs.quote:Op maandag 11 mei 2026 09:08 schreef pullup het volgende:
Mooi werk in Utrecht gisteren inderdaad
https://www.instagram.com/p/DYMAcwhTbVt/?hl=nl
quote:Op maandag 11 mei 2026 09:46 schreef Domnivoor het volgende:
Dit virus ook gelijk maar aanpakken.
[ afbeelding ]
Het is al opgedoken in NWS, POL en ONZ.
(Plaatje gejat van Puzzie)
quote:
Dank uquote:
Die Domni's ook altijdquote:
quote:Op maandag 11 mei 2026 11:28 schreef Domnivoor het volgende:
@:oma-Nijn en @:Silverfox , gefeliciteerd met jullie zilveren huwelijk
quote:Op maandag 11 mei 2026 11:28 schreef Domnivoor het volgende:
@:oma-Nijn en @:Silverfox , gefeliciteerd met jullie zilveren huwelijk
Als ze bovenop een NL vlag gaan staan dan weet ik al genoegquote:Op maandag 11 mei 2026 11:44 schreef pullup het volgende:
https://www.bnnvara.nl/jo(...)zoekers-in-den-bosch
[ afbeelding ]
Oh vandaag zitten de Nazi's den Bosch te bombarderen
Echt, ga zo door en in bind je veters aan elkaar jaquote:Op maandag 11 mei 2026 12:00 schreef FreshFruit het volgende:
Intimidatie schijnt te werken.
En helemaal wanneer tweede kamer leden de boel komen opstoken met teksten als : "De burgemeester en gemeenteraad hebben niks te vertellen. "
[ afbeelding ]
Ja dat is een hele narequote:Op maandag 11 mei 2026 12:00 schreef FreshFruit het volgende:
Intimidatie schijnt te werken.
En helemaal wanneer tweede kamer leden de boel komen opstoken met teksten als : "De burgemeester en gemeenteraad hebben niks te vertellen. "
[ afbeelding ]
Ik draag loafers.quote:Op maandag 11 mei 2026 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt, ga zo door en in bind je veters aan elkaar ja
Moet jij eens opletten hoe ook die aan elkaar gebonden wordenquote:
@oma-Nijn en @Silverfox feli, ook van mijn parkiet.quote:Op maandag 11 mei 2026 11:28 schreef Domnivoor het volgende:
@:oma-Nijn en @:Silverfox , gefeliciteerd met jullie zilveren huwelijk
He, lekker warm voor jouw regio toch?quote:Op maandag 11 mei 2026 20:10 schreef RedShoe het volgende:
Gevoelstemperatuur nog geen 2 graden hier 🥶
@oma-Nijn en @Silverfox van harte gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 11 mei 2026 11:28 schreef Domnivoor het volgende:
@:oma-Nijn en @:Silverfox , gefeliciteerd met jullie zilveren huwelijk
Komen de rayonhoofden al bijeen?quote:Op maandag 11 mei 2026 20:10 schreef RedShoe het volgende:
Gevoelstemperatuur nog geen 2 graden hier 🥶
Gefeliciteerd @oma-Nijn en @Silverfoxquote:Op maandag 11 mei 2026 11:28 schreef Domnivoor het volgende:
@:oma-Nijn en @:Silverfox , gefeliciteerd met jullie zilveren huwelijk
quote:
It giet oan.quote:
Dat ga ik ook nog halen. Als het goed is dan.quote:
Vooral met die harde wind erbij..quote:Op maandag 11 mei 2026 20:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Maar het is best koud nu ineens inderdaad
Domni en ik gaan er ook voorquote:Op maandag 11 mei 2026 20:42 schreef RedShoe het volgende:
Dat ga ik ook nog halen. Als het goed is dan.
Mogen wij ook komen?quote:Op maandag 11 mei 2026 21:27 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Als dat geen mysteryboxsurpriseparty wordt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mailyquote:
Nog een jaartje, moet lukkenquote:
Treurig. Laatst dat meisje van 15quote:Op maandag 11 mei 2026 21:59 schreef drakin het volgende:
Ook een deelnemer van loop Leewarden overleden gister
Dezelfde dag was het. Ik las het onderaan het artikel over dat meisjequote:
Het zal je kind maar zijn denk ik dan altijd.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Dezelfde dag was het. Ik las het onderaan het artikel over dat meisje
Of kleinkindquote:Op maandag 11 mei 2026 22:11 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het zal je kind maar zijn denk ik dan altijd.
Kan ook idd.quote:
Neequote:Op maandag 11 mei 2026 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
Zitten jullie allemaal al klaar voor het songfestival?
Ergens deze week geloof ik, maar wanneer precies ........quote:
Was altijd op dinsdag en donderdag volgens mij.quote:Op maandag 11 mei 2026 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ergens deze week geloof ik, maar wanneer precies ........
Je zal gelijk hebbenquote:Op maandag 11 mei 2026 23:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Was altijd op dinsdag en donderdag volgens mij.
Wat is dit nou weer? Is dat geen scam dat je ergens op hebt gedrukt?quote:Op maandag 11 mei 2026 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, daar ben ik heel erg blij mee.![]()
![]()
Maar klopt het ook of is morgen je rekening leeg?quote:Op maandag 11 mei 2026 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, daar ben ik heel erg blij mee.![]()
![]()
Het is mi geen scam, het is iig wel bij de AH waar ik altijd naar toe ga. Ik heb ook de locatie vd AH en mijn gegevens eruit gehaald.quote:Op maandag 11 mei 2026 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer? Is dat geen scam dat je ergens op hebt gedrukt?
Alle beetjes helpen..quote:Op maandag 11 mei 2026 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, daar ben ik heel erg blij mee.![]()
![]()
Je hebt toch niks hoeven doen toch?quote:Op maandag 11 mei 2026 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is mi geen scam, het is iig wel bij de AH waar ik altijd naar toe ga. Ik heb ook de locatie vd AH en mijn gegevens eruit gehaald.
Bijna 1,5 maand geleden, ik weet het niet meer. Ik heb wel de rest van de betalingen gecontroleerd en daar heb ik niets vreemds kunnen vinden. Het is ook de AH waar ik mijn boodschappen haal. Iig morgen even navragen.quote:
Ik bedoel zat er een link in wat je aan moest klikken en waar kreeg je dat bericht? Via mail, vind het maar raar.quote:Op maandag 11 mei 2026 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bijna 1,5 maand geleden, ik weet het niet meer. Ik heb wel de rest van de betalingen gecontroleerd en daar heb ik niets vreemds kunnen vinden. Het is ook de AH waar ik mijn boodschappen haal. Iig morgen even navragen.
Oh nee, niet via mail ofzo. Ik was ingelogd bij mijn bank en daar stond dit bericht tussen de transacties. Een beetje vreemde transactie, morgen even navragen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel zat er een link in wat je aan moest klikken en waar kreeg je dat bericht? Via mail, vind het maar raar.
Oh wel apart, als het nou om meerdere euro's ging dan snap ik het wel, maar ik neem aan dat AH ook een marge heeft als er iets misgaat en niet 1 centquote:Op dinsdag 12 mei 2026 00:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh nee, niet via mail ofzo. Ik was ingelogd bij mijn bank en daar stond dit bericht tussen de transacties. Een beetje vreemde transactie, morgen even navragen.
Godver die had ik ook net gevondenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 00:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Wel een lekker ding die Isil.![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:
Man man manquote:
Zo lopen er hier op het forum ook nog wel een paar rond .........quote:
Mogguhhquote:
Het is een al lang bekend virus. Met verschillende stammen. Die hier in Europa is niet zo gevaarlijk, veel mensen hebben het (gehad) zonder het te weten. Degene op die boot (Zuid- en Noord Amerikaanse variant) wel, daar ga je wat sneller van dood.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:06 schreef RedShoe het volgende:
Is dat Hanta virus überhaupt een gevaar? Ik volg het nietKrijg wel stukken mee, maar heb me er niet echt in verdiept. Bestaat er een kans dat dit een nieuwe pandemie gaat worden of is dat totaal niet aan de orde?
Ik las wel dat er een aantal hier besmet waren.
Ik moet maar weer wat aandachtiger het nieuws gaan volgen.
Geen paniek: Virologen zien geen reden tot paniek en benadrukken dat het hantavirus geen "nieuwe corona" is.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:06 schreef RedShoe het volgende:
Is dat Hanta virus überhaupt een gevaar? Ik volg het nietKrijg wel stukken mee, maar heb me er niet echt in verdiept. Bestaat er een kans dat dit een nieuwe pandemie gaat worden of is dat totaal niet aan de orde?
Ik las wel dat er een aantal hier besmet waren.
Ik moet maar weer wat aandachtiger het nieuws gaan volgen.
Dat postte ik ook 14 jaar geleden.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is een al lang bekend virus. Met verschillende stammen. Die hier in Europa is niet zo gevaarlijk, veel mensen hebben het (gehad) zonder het te weten. Degene op die boot (Zuid- en Noord Amerikaanse variant) wel, daar ga je wat sneller van dood.
Maar dit virus gaat over het algemeen niet van mens op mens, tenzij zeer intensief lichamelijk contact.
Dus ja, maar ook nee.
Geen reden tot paniek dusquote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen paniek: Virologen zien geen reden tot paniek en benadrukken dat het hantavirus geen "nieuwe corona" is.
https://www.rivm.nl/hantavirusinfectie
Er is altijd een reden tot paniek hequote:
De wereld kan elk moment vergaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is altijd een reden tot paniek he![]()
Die heb ik geblokkeerd.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:18 schreef marcb1974 het volgende:
Fok heeft soms heel rare plaatjes onderaan de pagina's![]()
Dudequote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:28 schreef RedShoe het volgende:
Zo, wat slecht. Vooral de afstand helemaal verkeerd![]()
#WhenTaken Movies 🎬 #485 (12.05.2026)
I scored 448/1000🎟️
1️⃣📍125 km - 🗓️1 yrs - 🥇193/200
2️⃣📍7.3K km - 🗓️63 yrs - 🙈11/200
3️⃣📍9.1K km - 🗓️13 yrs - 🥉80/200
4️⃣📍2.7K km - 🗓️15 yrs - 🥉113/200
5️⃣📍12.8K km - 🗓️21 yrs - 🙈51/200
https://movies.whentaken.com
Wij leerden op de camping, lang geleden, eens Engelsen kennen. De vader vd vrouw had in de oorlog in Arnhem gevochten en als ze in Nederland waren en hij een bordje Arnhem zag begon hij al te trillen.quote:
Zo lang je die hele rare maar niet hier plaatstquote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:18 schreef marcb1974 het volgende:
Fok heeft soms heel rare plaatjes onderaan de pagina's![]()
Dat is wel heel beroerdquote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:28 schreef RedShoe het volgende:
Zo, wat slecht. Vooral de afstand helemaal verkeerd![]()
#WhenTaken Movies 🎬 #485 (12.05.2026)
I scored 448/1000🎟️
1️⃣📍125 km - 🗓️1 yrs - 🥇193/200
2️⃣📍7.3K km - 🗓️63 yrs - 🙈11/200
3️⃣📍9.1K km - 🗓️13 yrs - 🥉80/200
4️⃣📍2.7K km - 🗓️15 yrs - 🥉113/200
5️⃣📍12.8K km - 🗓️21 yrs - 🙈51/200
https://movies.whentaken.com
Nogal jaquote:
Even de eerste minuut kijken .......quote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo lang je die hele rare maar niet hier plaatst
Ik heb geen Marc gehaald helaasquote:
Was ook niet heel veilig toen daarquote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij leerden op de camping, lang geleden, eens Engelsen kennen. De vader vd vrouw had in de oorlog in Arnhem gevochten en als ze in Nederland waren en hij een bordje Arnhem zag begon hij al te trillen.
Ja had ik idd een keer gezien. Hij is gewoon gekquote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even de eerste minuut kijken .......
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |