Waarom kun je dat niet?quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:24 schreef Tele6 het volgende:
Nou appte gisteravond een goede vriendin van ons dat ze de sleutels van haar nieuwe huis heeft gekregen en of we willen komen klussen. En B wil morgen meteen gaan.
Nou kan ik hem natuurlijk niet tegenhouden en naar het Fotomuseum slepen.
Succes met Elin zometeenquote:Op woensdag 13 mei 2026 08:55 schreef Kaatje1 het volgende:
En mogge!
Hele rare droom gehad, was op een groot feest ter ere van een vriendin (die ik al jaren niet gezien of gesproken heb) en bij de stukjes die haar kinderen opvoerden waren ze heelgemeen tegen haar en alle gasten.
Toen werd ik wakker van pijn in de benen, vervolgens lag m’n bril niet op m’n nachtkastje (lag gelukkig op de grond ernaast).
Hopelijk is dit niet een voorbode van de rest van de dag, straks met Elin voor een nieuwe poging bloedaien bloeddrukmeting
Daar heb je wel een goed punt.quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarom kun je dat niet?
Je had een afspraak met hem. Volgens mij is er geen enkele reden waarom haar vraag belangrijker is dan jouw behoefte om samen te zijn.
Is jouw B een pleaser met moeite om nee te zeggen (dan trek je als partner veel te vaak aan het losse eind is mijn ervaring)? Dan kun je hem misschien uitleggen dat ie nu tegen jou ook nee zegt en ook nog eens een ja terugneemt.
quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarom kun je dat niet?
Je had een afspraak met hem. Volgens mij is er geen enkele reden waarom haar vraag belangrijker is dan jouw behoefte om samen te zijn.
Is jouw B een pleaser met moeite om nee te zeggen (dan trek je als partner veel te vaak aan het losse eind is mijn ervaring)? Dan kun je hem misschien uitleggen dat ie nu tegen jou ook nee zegt en ook nog eens een ja terugneemt.
Ik denk dat we weinig dingen meer prioriteit hebben of belangrijker zijn dan aandacht geven aan je relatie. Dit is al de tweede keer in korte tijd dat hij daarop beknibbelt. Pquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:01 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een goed punt.
Ik vind het alsnog lastig om er echt wat van te zeggen, want het Fotomuseum was een leuk uitje (we hadden ook nog niet gereserveerd of iets anders definitiefs afgesproken) en die vriendin koopt een huis dus dat is een veel bijzonderder iets.
B wil zondag wel met me naar het Fotomuseum, via de Ikea en de Amazing Oriental, maar dan kun je me opvegen vrees ik
Maar hij wil dus wel. Nou is het probleem dus dat ik niet museum én Ikea en AO op 1 dag kan
Meestal ben ik het die daarin de laatste tijd tekortschiet. Als het me niet lukt om gezellig samen uitgebreid te koken en spelletjes te doen en op pad te gaan, omdat ik overweldigd ben van wat er allemaal moet gebeuren met werk en vrijwilligerswerk en huishouden en familieverplichtingen en en en.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:11 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik denk dat we weinig dingen meer prioriteit hebben of belangrijker zijn dan aandacht geven aan je relatie. Dit is al de tweede keer in korte tijd dat hij daarop beknibbelt. P
I know. Ik heb daar al eerder meegewerkt maar werd toen zo bang dat als ik het hoofdwachtwoord niet meer wist dat ik nergens meer in kon. Onzin, ik weet het maar ik laat het maar even zoquote:Op woensdag 13 mei 2026 08:18 schreef Tele6 het volgende:
@:Sarabi als je toch over moet van telefoon met alle wachtwoorden, is dit misschien het moment om met een password manager te gaan werken? Dan gaat het in het vervolg niet meer mis
Sterkte/succes met Elinquote:Op woensdag 13 mei 2026 08:55 schreef Kaatje1 het volgende:
En mogge!
Hele rare droom gehad, was op een groot feest ter ere van een vriendin (die ik al jaren niet gezien of gesproken heb) en bij de stukjes die haar kinderen opvoerden waren ze heelgemeen tegen haar en alle gasten.
Toen werd ik wakker van pijn in de benen, vervolgens lag m’n bril niet op m’n nachtkastje (lag gelukkig op de grond ernaast).
Hopelijk is dit niet een voorbode van de rest van de dag, straks met Elin voor een nieuwe poging bloedaien bloeddrukmeting
Nee, het probleem is dat hij de oorspronkelijke plannen zomaar omgooit omdat iemand anders iets vraagtquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:01 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een goed punt.
Ik vind het alsnog lastig om er echt wat van te zeggen, want het Fotomuseum was een leuk uitje (we hadden ook nog niet gereserveerd of iets anders definitiefs afgesproken) en die vriendin koopt een huis dus dat is een veel bijzonderder iets.
B wil zondag wel met me naar het Fotomuseum, via de Ikea en de Amazing Oriental, maar dan kun je me opvegen vrees ik
Maar hij wil dus wel. Nou is het probleem dus dat ik niet museum én Ikea en AO op 1 dag kan
Schrijf het hoofdwachtwoord op een briefje en leg het op een veilige plek.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
I know. Ik heb daar al eerder meegewerkt maar werd toen zo bang dat als ik het hoofdwachtwoord niet meer wist dat ik nergens meer in kon. Onzin, ik weet het maar ik laat het maar even zo
De klus is idd geen noodgeval en het was erg fijn geweest als die vriendin alles wat eerder gevraagd had. Daarom wil ik ook liever niet mee klussen morgen (B stelde het eerst voor als alternatieve date voor ons tweeën) want ik trek het niet als er geen enkel plan is, sta je daar met z'n tienen zonder voorbereiding in een leeg huisquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:49 schreef vlindertje89 het volgende:
En @:Tele6: ja, een vriendin die een huis koopt is een groot iets. Maar A. is dat vooral een groot iets voor haar, niet voor jullie, en B. ze heeft toch niet gevraagd of jullie per direct komen klussen? Dan kunnen jullie dus niet, want al samen een afspraak. En als ze dat wel zo gevraagd heeft: als het echt super belangrijk zou zijn dat hij direct morgen komt klussen, dan had ze dat best wat eerder dan anderhalve dag tevoren mogen vragen. Reden genoeg om bij hem aan te geven dat je het niet oké vindt dat hij direct jullie tijd samen wil opgeven om ergens te gaan klussen wat niet jullie verantwoordelijkheid is en ook niet direct nu moet ivm noodgeval ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben jullie een standaard ontbijt - door de week - of wisselt het sterk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |