Dat was ik laatst vergeten met de verstopte neus, na dagen dacht ik eraan.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het niet heel grappig dat ik steeds als ik lig enorm moet hoesten en daarbij ook behoorlijk benauwd ben. Ik zit nu rechtop tv te kijken en dat is ok. Maar vannacht is het anders. En ik ben alleen thuis dus ik vind dit niet zo leuk. Ook al heb ik al 6 van zulke nachten overleefd. Gelukkig heb ik een elektrisch verstelbaar bed dus kan ik wat rechterop zitten.
Het doosje lag nog op tafel. Deze is via wifi. Die we vorig jaar hadden ging via blutooth en daar moest elke 4 dagen 6 nieuwe batterijen in. En oplaadbare batterijen pikte hij niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja zoiets zou kunnen (google home dan in dit geval) maar ik had eigenlijk gehoopt dat in het Gardena ecosysteem bewateren vanuit je regenvoorraad tegenwoordig gemeengoed zou zijn.
Er is een zonnepaneelvariant, maar daarvan betwijfel ik of de pomp de afstand kan overbruggen naar de kas (500 liter regenton hangt 5 meter van de kas af)
Ahja maar deze moet aan de waterleiding toch ?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 22:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het doosje lag nog op tafel. Deze is via wifi. Die we vorig jaar hadden ging via blutooth en daar moest elke 4 dagen 6 nieuwe batterijen in. En oplaadbare batterijen pikte hij niet.
[ afbeelding ]
Bron: nu.nlquote:Kraus leefde door zijn thuissituatie in spanning toe naar het gevecht met Brooks. Zijn vriendin, die ook in de zaal zat in Rotterdam, staat op het punt om zwanger te worden.
quote:
Neuh het viel me op tijdens het lezen van het nieuwsquote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:16 schreef flipsen het volgende:
[..](maar hoort volgens mij in een ander topic?)
Aan de kraan inderdaad. Maar zoiets moet toch ook wel voor jouw situatie mogelijk zijn lijkt me.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja maar deze moet aan de waterleiding toch ?
Ik wil een pomp in mijn regenton, en die dan 2x per dag 5 minuten draaien zodat ie de kas bevloeit.
Wij zochten jaren geleden iets dat zou werken zonder stroom én zonder waterdruk. Enige wat wij toen vonden was https://www.irrigatia.comquote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja maar deze moet aan de waterleiding toch ?
Ik wil een pomp in mijn regenton, en die dan 2x per dag 5 minuten draaien zodat ie de kas bevloeit.
Dat is allemaal mooi nieuwsquote:Op zondag 10 mei 2026 09:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Laatste antibiotica ingenomen, ingewanden kunnen zich weer herstellen.
Vanochtend Elin ander voer gegeven en in één keer alles op![]()
Morgen maar wat meer daarvan halen
Van Sonoff heb je ook stekkerdozen die je aan/uit kunt zetten via een systeem naar keuze. Betaal je een paar euro meer kun je ook het stroomverbruik meten. En het leuke van Sonoff, het systeem is compleet open. Je kunt deze koppelen /programmeren/flashen voor elk systeem naar keuze.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja maar deze moet aan de waterleiding toch ?
Ik wil een pomp in mijn regenton, en die dan 2x per dag 5 minuten draaien zodat ie de kas bevloeit.
Dit soort systemen werken wel in Nederland. Mits je er een groter solar paneel aan hangt. En het paneel vrij zicht heeft op de zon.quote:Op zondag 10 mei 2026 08:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Wij zochten jaren geleden iets dat zou werken zonder stroom én zonder waterdruk. Enige wat wij toen vonden was https://www.irrigatia.com
Dat systeem werkt wel (maar niet 9 maanden zonder toezicht).
Wat een hoop tekst voor "flopshow".quote:Op zaterdag 9 mei 2026 22:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Moulin Rouge was wat ik ervan verwachtte.
Strakke show, veel beweging, veel bloot (we zaten er met de neus.. onder -> mensen in kooien ). Carlo Boszhard die geen rol speelde maar eigenlijk zichzelf was (en dat paste) en die in een zaal vol Postcodeloterijwinnaars natuurlijk het grapje 'Wat een Postcodekanjer van een stem he?' maakte. Wist ik meteen weer waarom het niet mijn favoriete presentator is.
Het verhaal maakte wat te snelle ontwikkelingen door en eindigde abrupt. Met 'bij elkaar geraapte' bekende nummers om het aan elkaar te breien. Precies de dingen die ik in een musical minder kan waarderen en dus had ik om de goede redenen geen geld aan een kaartje uitgegeven tot dit gratis aanbod op mijn pad kwam.
Trouwens nog nooit zoveel mensen te laat binnen geloodst zien wordenDat zal toch echt met de factor 'gratis' te maken hebben denk ik.
Wel leuke middag gehad, net nog confetti in mijn hemd gevonden (want het moest natuurlijk wel vrolijk eindigen). Goed gegeten bij een koreaans fusion restaurant ook.
Mocht je deze show ook nog een keer in het Duits willen zien? In Köln staat naast het station nu een grote hal waar ze ook staan te jammeren.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 22:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Moulin Rouge was wat ik ervan verwachtte.
Strakke show, veel beweging, veel bloot (we zaten er met de neus.. onder -> mensen in kooien ). Carlo Boszhard die geen rol speelde maar eigenlijk zichzelf was (en dat paste) en die in een zaal vol Postcodeloterijwinnaars natuurlijk het grapje 'Wat een Postcodekanjer van een stem he?' maakte. Wist ik meteen weer waarom het niet mijn favoriete presentator is.
Het verhaal maakte wat te snelle ontwikkelingen door en eindigde abrupt. Met 'bij elkaar geraapte' bekende nummers om het aan elkaar te breien. Precies de dingen die ik in een musical minder kan waarderen en dus had ik om de goede redenen geen geld aan een kaartje uitgegeven tot dit gratis aanbod op mijn pad kwam.
Trouwens nog nooit zoveel mensen te laat binnen geloodst zien wordenDat zal toch echt met de factor 'gratis' te maken hebben denk ik.
Wel leuke middag gehad, net nog confetti in mijn hemd gevonden (want het moest natuurlijk wel vrolijk eindigen). Goed gegeten bij een koreaans fusion restaurant ook.
Kijk op maps en je ziet de feesttent staan. Incl label Moulin Rouge.quote:Op zondag 10 mei 2026 09:44 schreef derLudolf het volgende:
Zo'n soort tent links als je vanuit Hbf richting Hohenzollernbrücke gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |