abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220786683
Ohja, en kijk nou wat een fantastische mensen ik om me heen heb O+ ik had gister buurvrouw verteld over de lange dag die ik vandaag zou hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door vlindertje89 op 13-05-2026 22:48:57 ]
pi_220786690
Nou B en ik hebben het bijgelegd hoor. Nu gaan we met Tweede Pinksterdag naar het fotomuseum.

Hij had vanochtend niet begrepen dat het me wat uitmaakte dat het museumbezoek gecanceld werd. Dat ik het gesprek opende met "Ik heb tegen vriendin gezegd dat ik niet kan komen omdat ik morgen al plannen heb" betekent natuurlijk ook niet letterlijk "Ik reken erop dat we morgen naar het museum gaan".

Ik ga morgen thuiswerken in de hoop dat dat iets van m'n werkstress oplost. En 's avonds naar de sportclub zodat ik nog wat mensen spreek. En B kan naar hartelust klussen.

Vrijdag moet B thuiswerken dus dan moet ik nog even kijken wat ik doe, want we hebben hier één werkplek samen. Laptop op eettafel voor mij, tenzij ik morgen een hoop af krijg, dan kan ik vrijdag wel naar buiten of zo.

We gaan proberen om betere boodschappenlijstjes te maken en een weekmenu, zodat ik me niet uit aan het putten ben om dingen te bedenken om voor hem te koken als het mijn beurt is om te koken. Blijkt dat hij het ook prima vindt om 1x in de week gezellig naar de supermarkt te gaan ipv liefst elke dag. Haha scheelt weer! _O-

Ik ga zo wel een nogal saai lang weekend hebben. :')
Misschien maar proberen te zien alsof het geen lang weekend is (met bijbehorende verwachtingen) maar meer een chaotische week met twee verplichte thuiswerkdagen. Dat past wel na de verplichte thuisdag vorige week toen onze IT in vlammen opgegaan was *G* :')
pi_220786694
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 22:43 schreef vlindertje89 het volgende:
Ohja, en kijk nou wat een fantastische mensen ik om me heen heb O+ ik had gister buurvrouw verteld over de lange dag die ik vandaag zou hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohhh! Lief O+

[ Bericht 4% gewijzigd door Tele6 op 13-05-2026 22:52:55 ]
  woensdag 13 mei 2026 @ 22:45:48 #279
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220786706
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 22:40 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Welke waren jullie heen?

Wel onpraktisch, dat op zelfde tijd beginnen :D
Naar Klantreis. Een docu over de reis die nieuwkomers in Nederland maken. Over de vogeltjesdans, busreisles, geldproblemen en vergaderingen.
Spoilers!
pi_220786723
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 22:44 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ohhh! Lief O+
Wil je jouw tweede afbeelding uit spoiler weghalen? Ik was m ondertussen aan aanpassen omdat ik zag dat er nog een naam in stond :)

En fijn dat je er met B uitgekomen bent. Voelt de uitkomst voor jou nu ook echt oké en als iets waar jij je ook fijn bij voelt?
pi_220786730
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 22:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Naar Klantreis. Een docu over de reis die nieuwkomers in Nederland maken. Over de vogeltjesdans, busreisles, geldproblemen en vergaderingen.
Ahh. Dat klinkt wel als een heftig onderwerp, waarbij ik de plaatsvervangende schaamte nu ook wel bij kan plaatsen. Fijn dat het óók hoopvol was!
  woensdag 13 mei 2026 @ 22:48:41 #282
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220786734
Goed gedaan Tele ^O^

De buren van Vlinder O+
Spoilers!
pi_220786761
@vlindertje89 ik had trouwens qua werk een interessante dag vandaag.
Lijkt erop dat er een mega dataset me in de schoot geworpen gaat worden (alle metingen gedaan door analisten, alle analyses zou ik dan mogen doen) ... gegarandeerd een mooie publicatie (want mega gave en grote dataset) maarrrrrr past niet bij de PhD waar ik voor aangenomen ben. Dus als je uittekent dat m'n boekje 4 hoofdstukken zou worden, en ik heb al een 5e hoofdstuk uit een interdisciplinaire samenwerking, dan zou de analyse van de dataset het 6e hoofdstuk moeten worden.

M'n begeleiders zeggen "Het is aan jou om te kiezen" maar sinds ik nee gezegd had (want waar haal ik de tijd vandaan??) zijn ze al twee keer op het gesprek teruggekomen om te vragen of ik dat echt zeker weet dat ik niet wil. Hmmm. :s)

Ik zat vandaag te bedenken, misschien als ik komend schooljaar probeer onder al m'n onderwijsverplichtingen uit te komen, dat ik het met die tijd red?
Ik zou dat misschien kunnen regelen, want vorig jaar heb ik met collega S lesgegeven en dit jaar met collega T, dus dan kan ik aandringen dat S en T het komend jaar samen aan de beurt zijn O-)

Maar anders, hoe beslis je zoiets. Ik kan ook niet toveren?

Het punt is vooral dat omdat het niet helemaal bij m'n PhD onderwerp past, ik me weer helemaal zou moeten inlezen voordat het een zinnig artikel zou kunnen worden.

Eerder idee was dat ik de data-analyse kon doen en iemand anders de inhoudelijke dingen (iemand die zich wel al ingelezen heeft) maar die persoon kunnen we niet vinden :')
pi_220786763
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 22:47 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Wil je jouw tweede afbeelding uit spoiler weghalen? Ik was m ondertussen aan aanpassen omdat ik zag dat er nog een naam in stond :)

En fijn dat je er met B uitgekomen bent. Voelt de uitkomst voor jou nu ook echt oké en als iets waar jij je ook fijn bij voelt?
Check!

Ik vind het allemaal vrij matig maar denk dat dit nu gewoon is wat erin zit.
pi_220786774
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 22:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Toen we 9 minuten voor tijd bij de bioscoop kwamen stond er een rij van 50 man buiten :D Het bleek dat alle films daar om dezelfde tijd beginnen en er draaiden 4 films. Ze begonnen pas toen de rij weggewerkt was dus geen man over boord.

De bediening was totaal niet storend. En er was gelukkig ook niemand in de zaal die een frikandel bestelde.

De film was herkenbaar, zorgelijk, hoopvop en zorgde voor plaatsvervangende schaamte.
Die schaamte was bij ons ook heel herkenbaar, er ging steeds een oeh door de zaal.
Vond ook het verschil zo groot. De zussen hadden zoveel onvrijheid meegemaakt dat zij alle, hoe moeilijk soms ook, vrijheid opslokten . Het gezin kwam uit een, voor hen normale situatie, hadden een prima leven, hadden nooit hoeven vluchten wanneer de burgeroorlog niet was geweest, dan hadden ze prima door kunnen leven onder Assad (net zoals veel oostduitsers)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220786797
Fijn @Tele6 dat jullie het uitgesproken hennen (en 1x per week supermarkt is meer dan genoeg 😉)

En wat een lieve buuf van @vlindertje89
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 13 mei 2026 @ 23:02:49 #287
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220786827
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 22:53 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Check!

Ik vind het allemaal vrij matig maar denk dat dit nu gewoon is wat erin zit.
Het is in elk geval uitgesproken. Jullie begrijpen elkaar weer wat beter. Maar dit soort gesprekken zijn altijd lastig en vermoeiend. Het zou ook raar zijn als je nu ineens dolenthousiast over de gang van zaken zou zijn.
Spoilers!
  woensdag 13 mei 2026 @ 23:06:49 #288
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220786856
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 22:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Die schaamte was bij ons ook heel herkenbaar, er ging steeds een oeh door de zaal.
Vond ook het verschil zo groot. De zussen hadden zoveel onvrijheid meegemaakt dat zij alle, hoe moeilijk soms ook, vrijheid opslokten . Het gezin kwam uit een, voor hen normale situatie, hadden een prima leven, hadden nooit hoeven vluchten wanneer de burgeroorlog niet was geweest, dan hadden ze prima door kunnen leven onder Assad (net zoals veel oostduitsers)
Indeedaad. De een had alles te winnen en de ander verloor juist alles.
Spoilers!
  donderdag 14 mei 2026 @ 07:41:46 #289
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220787672
Mogge.
Spoilers!
pi_220787678
Mogge :O
Tele ik ga even nadenken over je post en dan kom ik erop terug! Ik ben wel wakker maar mn hoofd is nog niet helemaal opgestart ;)
  donderdag 14 mei 2026 @ 07:47:50 #291
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220787687
Ik ben een to do lijstje aan het maken en mogelijk was het in mijn hoofd allemaal wat dramatischer dan in het echt.
Spoilers!
pi_220787747
O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220787824
Goedemorgen :W
We gaan zo inpakken voor het festival maar het ziet er triest uit buiten -O-
pi_220787826
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 08:53 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W
We gaan zo inpakken voor het festival maar het ziet er triest uit buiten -O-
Succes
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220787830
Mogge!

Sterkte @Sarabi en man Het is inderdaad best fris buiten.

Een to-do lijstje is misschien niet onverstandig om te maken. Hier zit ook meer in het hoofd dan dat er uit m’n handen komt
We have far more in common than that which devides us..
pi_220787831
Goedemorgen!

Vind je het ook een interessant/leuk onderwerp om je echt in te verdiepen @Tele6 ?
(Ik ben misschien niet helemaal de juiste persoon om je verder advies te geven, want ik hecht niet zoveel vreugde aan publicaties. Maar ik heb zat collega’s die ongeveer niets liever doen :D Dus dan komen we op het punt dat eerder gemaakt werd door @sigme . En dan denk ik: ga voor wat je energie geeft en wat je leuk vindt. )

@vlindertje89 : fijn dat de nieuwe werkplek je meer brengt! Drukke dagen zijn echt niet altijd erg, maar het moet niet enkel vragen, ook wat teruggeven :Y
En lieve buren!


Ik heb Simon net toch maar weer naar buiten gelaten. Eigenlijk had ik hem wat langer binnen willen houden ivm wond/medicatie maar hij breekt echt heel de tent af. Dus we zijn sinds half 6 al wakker. (En ik heb koppijn, want die had ik gisteren al, dus weinig slaap helpt dan niet).

Hij had een dik, smerig nog gesloten abces thv z’n staart (ik had een filmpje moeten maken… het was best indrukwekkend :9 ) en nu de spanning eraf is, voelt ie zich duidelijk weer een stuk beter.
  Moderator donderdag 14 mei 2026 @ 09:04:12 #297
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220787852
Gisteren tijdens gat in het plafond boren in het plafond iets in oog gekregen. Vannacht meer last van gekregen, de Bereitschaftdienst gebeld. Om 10u kan ik dienstdoende oogarts bellen.

Als ik sta of zit was er gisteren niets aan de hand, maar liggen ging niet. Nu verneem ik het zittend ook meer. Maar goed ik noemde liggen gisteren oncomfortabel.
"Ja doet het pijn of is het oncomfortabel?" En "hoeveel pijn doet het op een schaal van 1-10"

Tja wat is 10. Als ik het vergelijk met toen ik spit had valt het me allemaal mee. Maar goed, oog niet kunnen sluiten om te slapen hoort niet.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220788089
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2026 08:56 schreef Candaasje het volgende:

Hij had een dik, smerig nog gesloten abces thv z’n staart (ik had een filmpje moeten maken
Ja!
Waarom deed je het niet? :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 14 mei 2026 @ 09:32:19 #299
63722 z80
I fink you freaky
pi_220788168
Weekeind voor mij, en vaderdag in Duitsland. Eerste bak koffie achter de kiezen. Nu nog wakker worden.
En zo rond 12:00 zal het buiten wel het nodige geluid geven.

Hemelvaart is in Duitsland vaderdag. En dan gaat de heel zooi buiten bier zuipen. Weer of geen weer. Bier gaat er in grote hoeveelheden in. Van buiten nat, van binnen nat.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 14 mei 2026 @ 10:58:26 #300
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220789054
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 09:04 schreef derLudolf het volgende:
Gisteren tijdens gat in het plafond boren in het plafond iets in oog gekregen. Vannacht meer last van gekregen, de Bereitschaftdienst gebeld. Om 10u kan ik dienstdoende oogarts bellen.

Als ik sta of zit was er gisteren niets aan de hand, maar liggen ging niet. Nu verneem ik het zittend ook meer. Maar goed ik noemde liggen gisteren oncomfortabel.
"Ja doet het pijn of is het oncomfortabel?" En "hoeveel pijn doet het op een schaal van 1-10"

Tja wat is 10. Als ik het vergelijk met toen ik spit had valt het me allemaal mee. Maar goed, oog niet kunnen sluiten om te slapen hoort niet.
Oei, dat klinkt vervelend. Sterkte.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')