SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door vlindertje89 op 13-05-2026 22:48:57 ]
quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:43 schreef vlindertje89 het volgende:
Ohja, en kijk nou wat een fantastische mensen ik om me heen hebik had gister buurvrouw verteld over de lange dag die ik vandaag zou hebben.
Ohhh! LiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Tele6 op 13-05-2026 22:52:55 ]
Naar Klantreis. Een docu over de reis die nieuwkomers in Nederland maken. Over de vogeltjesdans, busreisles, geldproblemen en vergaderingen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:40 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Welke waren jullie heen?
Wel onpraktisch, dat op zelfde tijd beginnen
Wil je jouw tweede afbeelding uit spoiler weghalen? Ik was m ondertussen aan aanpassen omdat ik zag dat er nog een naam in stondquote:
Ahh. Dat klinkt wel als een heftig onderwerp, waarbij ik de plaatsvervangende schaamte nu ook wel bij kan plaatsen. Fijn dat het óók hoopvol was!quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Naar Klantreis. Een docu over de reis die nieuwkomers in Nederland maken. Over de vogeltjesdans, busreisles, geldproblemen en vergaderingen.
Check!quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:47 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Wil je jouw tweede afbeelding uit spoiler weghalen? Ik was m ondertussen aan aanpassen omdat ik zag dat er nog een naam in stond
En fijn dat je er met B uitgekomen bent. Voelt de uitkomst voor jou nu ook echt oké en als iets waar jij je ook fijn bij voelt?
Die schaamte was bij ons ook heel herkenbaar, er ging steeds een oeh door de zaal.quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Toen we 9 minuten voor tijd bij de bioscoop kwamen stond er een rij van 50 man buitenHet bleek dat alle films daar om dezelfde tijd beginnen en er draaiden 4 films. Ze begonnen pas toen de rij weggewerkt was dus geen man over boord.
De bediening was totaal niet storend. En er was gelukkig ook niemand in de zaal die een frikandel bestelde.
De film was herkenbaar, zorgelijk, hoopvop en zorgde voor plaatsvervangende schaamte.
Het is in elk geval uitgesproken. Jullie begrijpen elkaar weer wat beter. Maar dit soort gesprekken zijn altijd lastig en vermoeiend. Het zou ook raar zijn als je nu ineens dolenthousiast over de gang van zaken zou zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Check!
Ik vind het allemaal vrij matig maar denk dat dit nu gewoon is wat erin zit.
Indeedaad. De een had alles te winnen en de ander verloor juist alles.quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die schaamte was bij ons ook heel herkenbaar, er ging steeds een oeh door de zaal.
Vond ook het verschil zo groot. De zussen hadden zoveel onvrijheid meegemaakt dat zij alle, hoe moeilijk soms ook, vrijheid opslokten . Het gezin kwam uit een, voor hen normale situatie, hadden een prima leven, hadden nooit hoeven vluchten wanneer de burgeroorlog niet was geweest, dan hadden ze prima door kunnen leven onder Assad (net zoals veel oostduitsers)
Succesquote:Op donderdag 14 mei 2026 08:53 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
We gaan zo inpakken voor het festival maar het ziet er triest uit buiten
Ja!quote:Op donderdag 14 mei 2026 08:56 schreef Candaasje het volgende:
Hij had een dik, smerig nog gesloten abces thv z’n staart (ik had een filmpje moeten maken
Oei, dat klinkt vervelend. Sterkte.quote:Op donderdag 14 mei 2026 09:04 schreef derLudolf het volgende:
Gisteren tijdens gat in het plafond boren in het plafond iets in oog gekregen. Vannacht meer last van gekregen, de Bereitschaftdienst gebeld. Om 10u kan ik dienstdoende oogarts bellen.
Als ik sta of zit was er gisteren niets aan de hand, maar liggen ging niet. Nu verneem ik het zittend ook meer. Maar goed ik noemde liggen gisteren oncomfortabel.
"Ja doet het pijn of is het oncomfortabel?" En "hoeveel pijn doet het op een schaal van 1-10"
Tja wat is 10. Als ik het vergelijk met toen ik spit had valt het me allemaal mee. Maar goed, oog niet kunnen sluiten om te slapen hoort niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |