abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220746575



quote:
De finale van The Voice of Holland is vorig jaar al opgenomen, maar er is nog geen winnaar. Voor het eerst dit seizoen kunnen kijkers stemmen op hun favoriete zangtalent. De uitslag wordt dezelfde avond bekendgemaakt in RTL Tonight.

Na vier maanden komt de zoektocht naar hét zangtalent van Nederland ten einde. Het is tijd voor de finale van The Voice of Holland.

Chantal Janzen

Tijdens de vooraf opgenomen show kunnen kijkers voor het eerst dit seizoen stemmen op hun favoriete kandidaat en dat is mede te danken aan presentatrice Chantal Janzen. 'Als ik het gevoel heb dat ik iets kan verbeteren, bel ik de hele wereld. Dan app, duw en trek ik', vertelt ze in het AD.

'The Voice... is van het volk', zei ze dan ook tegen toenmalig programmadirecteur Peter van der Vorst. 'Ik leek wel prinses Beatrix met deze ouderwetse uitroep.'

The Voice of Holland

De kijkers zullen haar dankbaar zijn. De finale wordt spannender dan vooraf was gepland. Chantal en co-presentator Edson da Graça maken de winnaar dezelfde avond bekend in RTL Tonight.

Wanneer is de finale van The Voice of Holland op televisie te zien?

De finale van The Voice of Holland is op vrijdag 8 mei 2026 om 20:00 uur te zien op RTL 4.



[ Bericht 44% gewijzigd door superniger op 08-05-2026 21:06:47 ]
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 8 mei 2026 @ 20:43:27 #2
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_220746603
Ik ben (na maaaanden) weer present!

Tot nu toe raakt het mij allemaal nog niet echt eigenlijk.
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
pi_220746648
TeamRuben!
pi_220746675
American boy voor Nulifar. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 8 mei 2026 @ 20:57:16 #5
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_220746695
Ruben vond ik leuk!

Dit American Boy is ook wel aangenaam om naar te luisteren. Beter dan de andere duets
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
pi_220746697
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:55 schreef superniger het volgende:
American boy voor Nulifar. :')
Why not? :P
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220746705
Nieloefaar vind ik in het Engels zoveel beter.
In het Nederlands stoort haar uitspraak. Ze maakt de r te hard en overdrijft een beetje met woorden articuleren.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220746721
Even een terminale patiënt uitbuiten.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:00:17 #9
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220746723
De OP is wel lekker up to date :')
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:02:02 #10
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220746734
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Nieloefaar vind ik in het Engels zoveel beter.
In het Nederlands stoort haar uitspraak. Ze maakt de r te hard en overdrijft een beetje met woorden articuleren.
Da's altijd het mooie van een buitenlandse taal, je Nederlandse accent verdwijnt grotendeels
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:03:19 #11
237207 Magere_Gein
Muahahahaha
pi_220746744
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:00 schreef Koen66 het volgende:
De OP is wel lekker up to date :')
Die Ali B doet het echt zo goed als coach! Wat is het toch een geweldig mens en een rolmodel!
Er is leven na de lach.
pi_220746749
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:02 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Da's altijd het mooie van een buitenlandse taal, je Nederlandse accent verdwijnt grotendeels
Dat is het niet. Het is duidelijk iemand met buitenlandse roots. Dan krijg je een te harde r en teveel nadruk op dingen. (Niet rot bedoeld maar zo klinkt het.)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:10:31 #13
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_220746809
Goede keuze dit liedje voor haar stem!

Zal morgen wel een longontsteking hebben door de wind
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:11:45 #14
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220746815
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat is het niet. Het is duidelijk iemand met buitenlandse roots. Dan krijg je een te harde r en teveel nadruk op dingen. (Niet rot bedoeld maar zo klinkt het.)
Ben ff kwijt op welke leeftijd ze naar NL kwam
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220746832
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:50 schreef Max23 het volgende:
TeamRuben!
Iedereen mag 1x gratis stemmen. Las het pas net. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:18:28 #16
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220746850
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Iedereen mag 1x gratis stemmen. Las het pas net. :)
Hoe gaat het betalen :?
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 mei 2026 @ 21:19:20 #17
22592 crew  Ole
pi_220746855
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:18 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Hoe gaat het betalen :?
Niet volgens mij
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220746859
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:18 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Hoe gaat het betalen :?
Je klikt op een knop op de website graties :P
Of QR.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:20:36 #19
237207 Magere_Gein
Muahahahaha
pi_220746863
https://tvoh.rtl.nl/

Erg lastig dit...
Er is leven na de lach.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:22:46 #20
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_220746874
Eum! De coaches gingen staan voor Thijs.. ik zit nog steeds. Vond het qua zang niet heel best ofzo.
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:24:22 #21
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220746885
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:22 schreef PinkLow het volgende:
Eum! De coaches gingen staan voor Thijs.. ik zit nog steeds. Vond het qua zang niet heel best ofzo.
Hij zit er soms best naast.
pi_220746897
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:22 schreef PinkLow het volgende:
Eum! De coaches gingen staan voor Thijs.. ik zit nog steeds. Vond het qua zang niet heel best ofzo.
Het is een sterk nummer met veel backing. Ik hoorde Thijs ook niet goed.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:33:54 #23
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_220746928
Nog 1 liedje en dan dus tot 22u wachten tot de uitslag.

Of doet Rtl Late Night hetzelfde als alle vorige keren. Het tvoh deel helemaal aan het einde van het programma... pff
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 mei 2026 @ 21:38:48 #24
22592 crew  Ole
pi_220746956
Wel oude opname nog
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:41:05 #25
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_220746972
Dit was gewoon wel goed!

Team Ruben!
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')