Hahaha ja!quote:Op vrijdag 8 mei 2026 17:22 schreef Harper het volgende:
Plaatste ik de laatste post in het vorige topic? Excuses, dat had ik niet door.
Dus vraag ik me af of dit wel echt is, of dat dit voor de aandacht is.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 17:38 schreef Shuri het volgende:
Wauw, met die brief ging ik naar de politie, hoor!
Als ik me het goed herinner, is dit niet de eerste keer dat ze zo'n soort brief krijgen. Wel heel eng, brrr.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 17:31 schreef Lynnyl het volgende:
Het is wel een brief waarin ze dreigen om Sofie helemaal kapot te maken en dat ze Junior niet alleen moet laten. Maar als zo'n brief echt is, dan ga je daarmee toch naar de politie toch ipv het op je kanaal te posten?
Ja, gaat ook door mijn hoofd. Maarja dit in scène zetten is ook next leven gestoord. Alhoewel een aantal flu's gezegend zijn met een grote duim.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 17:43 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Dus vraag ik me af of dit wel echt is, of dat dit voor de aandacht is.
Klopt, Derko heeft echt heel veel opgevangen.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 17:39 schreef JaNeeDan het volgende:
Lotte vindt blijkbaar ook dat ze voor deze liefde alles zelf moest doen. Waar halen MCW en zij dat toch vandaan? Ik herinner me Lotte vooral als iemand die uren en dagen met haar hoofd onder de dekens lag omdat ze het allemaal niet voelde. En toch werden zij en de kinderen voorzien van eten, werd er voor de kinderen gezorgd etc.
Hadden ze heel lang geleden niet ook eens een “dreigbrief” van die Sandra? Als het echt is had ik het niet op social media gezet, maar linea recta naar de politie voor aangifte.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 17:31 schreef Lynnyl het volgende:
Het is wel een brief waarin ze dreigen om Sofie helemaal kapot te maken en dat ze Junior niet alleen moet laten. Maar als zo'n brief echt is, dan ga je daarmee toch naar de politie toch ipv het op je kanaal te posten?
Dat verhaal met die huurder in hun vorige appartement in Spanje was ook met dreigementen en een hoop gedoe toch? Maar ook dat was een vreemd verhaal, want wie neemt dan zijn kinderen daar alsnog mee naar toe, als er dreiging is.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 17:50 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja, gaat ook door mijn hoofd. Maarja dit in scène zetten is ook next leven gestoord. Alhoewel een aantal flu's gezegend zijn met een grote duim.
Deel 2 had ik even gemist. Daarmee zou ik inderdaad naar de politie gaan.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 17:31 schreef Lynnyl het volgende:
Het is wel een brief waarin ze dreigen om Sofie helemaal kapot te maken en dat ze Junior niet alleen moet laten. Maar als zo'n brief echt is, dan ga je daarmee toch naar de politie toch ipv het op je kanaal te posten?
Het niveau van schrijven is niet hoog om het netjes te zeggen.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 17:43 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Dus vraag ik me af of dit wel echt is, of dat dit voor de aandacht is.
Niemand. Ze ziet dingen die er niet zijn denk ik.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:13 schreef Moppie1982 het volgende:
Wie bedoelde Sanneke eigenlijk van de week.. over mensen die niet goede bedoelingen met hun hadden ivm lokatie
Plus zij zit bijna 24/7 op dezelfde locatie op dezelfde meubelstuk, dus ja dat geheimzinnige gedoe 🤷quote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:18 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Niemand. Ze ziet dingen die er niet zijn denk ik.
Pfff aandachtstrekkerquote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:18 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Niemand. Ze ziet dingen die er niet zijn denk ik.
Knettergek om zoiets te sturen 😱 en eng! Ik zou dit sowieso melden bij de politiequote:Op vrijdag 8 mei 2026 17:31 schreef Lynnyl het volgende:
Het is wel een brief waarin ze dreigen om Sofie helemaal kapot te maken en dat ze Junior niet alleen moet laten. Maar als zo'n brief echt is, dan ga je daarmee toch naar de politie toch ipv het op je kanaal te posten?
En waar dat meubelstuk staat weet eigenlijk ook iedereen die een beetje oplet... ze is zo geheimzinnig dat ze nog net de coördinatie niet gedeeld heeftquote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:22 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Plus zij zit bijna 24/7 op dezelfde locatie op dezelfde meubelstuk, dus ja dat geheimzinnige gedoe 🤷
Dat denk ik ook. En ik denk haar man ook (de laatste keer dat ik hem voorbij zag komen). Ik weet niet of hij nog een IG account heeft, maar hij heeft altijd, in ieder geval hun dochter, niet anoniem gepost. En waar zij altijd zo principieel deed over het niet posten van kinderen, gaf ze deze foto's op zijn account altijd een duimpje omhoog. En inderdaad, nu post ze haar ook met een zonnebril die weinig verhult. Ik vond haar altijd al wat overdreven in haar doen en laten, maar sinds het afvallen lijkt ze meer theatraal, extreem enthousiast, waardoor het nog meer nep overkomt.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:31 schreef huisjehier121 het volgende:
Toch gelukt een nieuw topic.
Even terug te komen op Josine.
Ik denk dat ze ook aan de injecties zit.
Dochter werd altijd afgeschermd en nu vol op de gram...
Principes gaan snel over boord blijkbaar
Ze sprak toen over Derko zoals ze nu over bonjoeri praat.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 17:50 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Klopt, Derko heeft echt heel veel opgevangen.
Maar deze vent is wel echt raar. Ik krijg er de kriebels van. En niet op een goede manier.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze sprak toen over Derko zoals ze nu over bonjoeri praat.
Net als die inbraak in het nieuwe huis in Spanje en dat daar eerst niets weg was, toen toch weer wel. De bariton van Jan weg, toch weer niet volgens Koen, en toen op rommelmarkten er naar op zoek. Ik zou nooit melden dat er ongewenste gasten in mijn huis zijn geweest, dat brengt andere gekkies op ideeën. Net als nu met die brief. Waarom delen? Er wordt iets over je jongste kind gezegd. Ik zou geen oog meer dichtdoen. Maar Sofie niet, die vindt het interessant om het te posten.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:25 schreef Cattolica het volgende:
Soof zou beter met die brief naar de politie gaan, dan er zo luchtig over te doen. Zo reageerden ze ook toen ze nog dat (lagoon) huis in Spanje hadden, dat ze ook verhuurden. Tot ze een huurder hadden, die er niet uit wilde op de afgesproken dag en zij er gewoon in de avond met de kinderen naartoe gingen op hun eerste vakantiedag. De huurder is uiteindelijk vertrokken, maar wat een bizar verhaal om daar die kinderen bij te betrekken. Ze hebben er nog eens een vlog over gemaakt met hun advocaat, nadat er een rechtszaak over was geweest. De advocaat zou het één en ander toelichten, maar hij kreeg gewoon de kans niet, want die twee hielden hun mond niet dicht en er was geen touw aan vast te knopen.
Ik vond haar over Derko veel negatiever. Het was toen allemaal maar logisch dat hij hele weken alles alleen deed omdat zij weer weg was voor dat kanteltraject. Ik vind dat ze Joeri veel meer aanbidt.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze sprak toen over Derko zoals ze nu over bonjoeri praat.
Ik vind het tonen van hun huidige huizen aan alle kanten ook niet zo handig, net zo min dag in dag uit te vermelden waar iedereen was en gaat, zowel in België, Nederland als in Spanje. Het blijven gewoontedieren en het is écht niet nodig om bijvoorbeeld te vermelden waar je jongste kinderen zoal uithangen. Zo ook die keer dat één van de jongste dochters was aangereden op de fiets door een auto, de fiets in de kreukels en toen had die automobilist (een onbekende) haar met de auto naar huis gebracht. Ik snap dat Soof in een roze zuurstok wereld wil leven en dat ook bij haar de lieve mensen met meer zijn, maar dit zijn toch dingen waar ze voorzichtig mee moet zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:41 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Net als die inbraak in het nieuwe huis in Spanje en dat daar eerst niets weg was, toen toch weer wel. De bariton van Jan weg, toch weer niet volgens Koen, en toen op rommelmarkten er naar op zoek. Ik zou nooit melden dat er ongewenste gasten in mijn huis zijn geweest, dat brengt andere gekkies op ideeën. Net als nu met die brief. Waarom delen? Er wordt iets over je jongste kind gezegd. Ik zou geen oog meer dichtdoen. Maar Sofie niet, die vindt het interessant om het te posten.
Dit delen lijkt wederom voor de aandacht.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:25 schreef Cattolica het volgende:
Soof zou beter met die brief naar de politie gaan, dan er zo luchtig over te doen. Zo reageerden ze ook toen ze nog dat (lagoon) huis in Spanje hadden, dat ze ook verhuurden. Tot ze een huurder hadden, die er niet uit wilde op de afgesproken dag en zij er gewoon in de avond met de kinderen naartoe gingen op hun eerste vakantiedag. De huurder is uiteindelijk vertrokken, maar wat een bizar verhaal om daar die kinderen bij te betrekken. Ze hebben er nog eens een vlog over gemaakt met hun advocaat, nadat er een rechtszaak over was geweest. De advocaat zou het één en ander toelichten, maar hij kreeg gewoon de kans niet, want die twee hielden hun mond niet dicht en er was geen touw aan vast te knopen.
Oh ja? Ik volg Lotte pas rondom de scheiding. Had ze postnatale depressie?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 17:39 schreef JaNeeDan het volgende:
Lotte vindt blijkbaar ook dat ze voor deze liefde alles zelf moest doen. Waar halen MCW en zij dat toch vandaan? Ik herinner me Lotte vooral als iemand die uren en dagen met haar hoofd onder de dekens lag omdat ze het allemaal niet voelde. En toch werden zij en de kinderen voorzien van eten, werd er voor de kinderen gezorgd etc.
Lotte is een luie zeurkous. Vind ik.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 17:39 schreef JaNeeDan het volgende:
Lotte vindt blijkbaar ook dat ze voor deze liefde alles zelf moest doen. Waar halen MCW en zij dat toch vandaan? Ik herinner me Lotte vooral als iemand die uren en dagen met haar hoofd onder de dekens lag omdat ze het allemaal niet voelde. En toch werden zij en de kinderen voorzien van eten, werd er voor de kinderen gezorgd etc.
Ze had vooral issues met zichzelf en fysiek ook wat dingen (zei ze). Kan best een depressie zijn geweest, dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:09 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Oh ja? Ik volg Lotte pas rondom de scheiding. Had ze postnatale depressie?
Lotte IS bij tijden een depressie, maar dat mag er allemaal zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:09 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Oh ja? Ik volg Lotte pas rondom de scheiding. Had ze postnatale depressie?
Ik dacht aan sensatiebelust zijn, maar het is inderdaad meer de aandacht wat hun drijfveer lijkt te zijn. Hetzelfde al AM; ze kunnen simpelweg niet stoppen en hebben totaal geen zelfreflectie noch zullen ze openstaan voor opbouwende kritiek. Die brief had ik met een pincet opgepakt om eventuele vingerafdrukken veilig te stellen. En zeker niet in het openbaar gedeeld; ze moeten dit serieus nemen.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:04 schreef Joleinuitdestad het volgende:
[..]
Dit delen lijkt wederom voor de aandacht.
Dit zou voor mij als ouder (al zou ik überhaupt nooit gaan vloggen of iets van mijn gezin op deze manier delen) een signaal zijn dat ik moet stoppen.
Heel simpel....hun vlogs en het delen op social dient geen enkel hoger doel. Het spekt enkel de portemonnee.
En nee niets rechtvaardigt zo'n brief. Sterker nog het is ridicuul en gestoord. Gezien de zinsopbouw is het niet perse een begaafd iemand.
Maar elke ouder met gevoel of enig moreel besef in zn donder zou nu toch moeten denken: We stopper ermee?!
Sanneke doet net of er mensen zijn die hen komen opzoeken oid. Geloof er weinig van. Verder is het een beetje kopiepasta van haar bestie AM vorige zomer. 'Ik vertel niet waar we zijn, dat doe ik achteraf' en dan de navigatie of papieren laten zien met het naam / adres van de Yellow camping. Ze denken vooral dat ze heel belangrijk zijn, maar dat zijn ze niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
En waar dat meubelstuk staat weet eigenlijk ook iedereen die een beetje oplet... ze is zo geheimzinnig dat ze nog net de coördinatie niet gedeeld heeft
Ergens heb ik een onderbuikgevoel dat bonjoeri niet oprecht is. Hij is niet verliefd op Lotte maar op de fame die ze meebrengt (en op zichzelf)quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:13 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Lotte IS bij tijden een depressie, maar dat mag er allemaal zijn.
Met z'n stijve tepeltjesquote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:27 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ergens heb ik een onderbuikgevoel dat bonjoeri niet oprecht is. Hij is niet verliefd op Lotte maar op de fame die ze meebrengt (en op zichzelf)
Ik tel er 4. Liften met Kim, Kim Harsta, een fotografie account en de blije mama. 4x haarzelf liken, ik zeg niks.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:06 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Doodeng die brief bij Sofie!! Ik had ook zeker naar de politie gestapt hopelijk doen zij dat ook!!
En over Kim…. Ik ben geblockt op het account van blijemama maar ik zie wel vele andere andere accounts van haar.. hoeveel heeft zij er wel niet??
Ik keek bij liften met Kim en op de foto in met hangmat zie ik al 2 accounts zws met haar naam die de post geliked hebben
Misschien is ze daarom zo mentaal moe. Onthouden wie bij wie een like en reactie heeft gegeven. Best heftig als dat je dag inhoud isquote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:30 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik tel er 4. Liften met Kim, Kim Harsta, een fotografie account en de blije mama. 4x haarzelf liken, ik zeg niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |