abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220745070
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.


Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220745189
Als AM internationaal gaat dan heeft ze gelukkig een vriendin die vloeibaar Engels spreekt, dus komt t helemaal goed!
pi_220745204
Plaatste ik de laatste post in het vorige topic? Excuses, dat had ik niet door.
pi_220745248
Het is wel een brief waarin ze dreigen om Sofie helemaal kapot te maken en dat ze Junior niet alleen moet laten. Maar als zo'n brief echt is, dan ga je daarmee toch naar de politie toch ipv het op je kanaal te posten?
  Moderator / Colorchick vrijdag 8 mei 2026 @ 17:32:04 #5
382129 crew  Donna
pi_220745253
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 17:22 schreef Harper het volgende:
Plaatste ik de laatste post in het vorige topic? Excuses, dat had ik niet door.
Hahaha ja!
pi_220745310
Wauw, met die brief ging ik naar de politie, hoor!
pi_220745344
Lotte vindt blijkbaar ook dat ze voor deze liefde alles zelf moest doen. Waar halen MCW en zij dat toch vandaan? Ik herinner me Lotte vooral als iemand die uren en dagen met haar hoofd onder de dekens lag omdat ze het allemaal niet voelde. En toch werden zij en de kinderen voorzien van eten, werd er voor de kinderen gezorgd etc.
pi_220745388
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 17:38 schreef Shuri het volgende:
Wauw, met die brief ging ik naar de politie, hoor!
Dus vraag ik me af of dit wel echt is, of dat dit voor de aandacht is.
pi_220745419
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 17:31 schreef Lynnyl het volgende:
Het is wel een brief waarin ze dreigen om Sofie helemaal kapot te maken en dat ze Junior niet alleen moet laten. Maar als zo'n brief echt is, dan ga je daarmee toch naar de politie toch ipv het op je kanaal te posten?
Als ik me het goed herinner, is dit niet de eerste keer dat ze zo'n soort brief krijgen. Wel heel eng, brrr.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220745427
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 17:43 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Dus vraag ik me af of dit wel echt is, of dat dit voor de aandacht is.
Ja, gaat ook door mijn hoofd. Maarja dit in scène zetten is ook next leven gestoord. Alhoewel een aantal flu's gezegend zijn met een grote duim.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220745432
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 17:39 schreef JaNeeDan het volgende:
Lotte vindt blijkbaar ook dat ze voor deze liefde alles zelf moest doen. Waar halen MCW en zij dat toch vandaan? Ik herinner me Lotte vooral als iemand die uren en dagen met haar hoofd onder de dekens lag omdat ze het allemaal niet voelde. En toch werden zij en de kinderen voorzien van eten, werd er voor de kinderen gezorgd etc.
Klopt, Derko heeft echt heel veel opgevangen.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220745450
Wow, dat zou ik idd niet op insta zetten maar meenemen naar de politie.
Je kan om die mensen lachen, ze zijn dom, doen rare dingen. Maar dreigen? Crazy.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220745454
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 17:31 schreef Lynnyl het volgende:
Het is wel een brief waarin ze dreigen om Sofie helemaal kapot te maken en dat ze Junior niet alleen moet laten. Maar als zo'n brief echt is, dan ga je daarmee toch naar de politie toch ipv het op je kanaal te posten?
Hadden ze heel lang geleden niet ook eens een “dreigbrief” van die Sandra? Als het echt is had ik het niet op social media gezet, maar linea recta naar de politie voor aangifte.
pi_220745493
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 17:50 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja, gaat ook door mijn hoofd. Maarja dit in scène zetten is ook next leven gestoord. Alhoewel een aantal flu's gezegend zijn met een grote duim.
Dat verhaal met die huurder in hun vorige appartement in Spanje was ook met dreigementen en een hoop gedoe toch? Maar ook dat was een vreemd verhaal, want wie neemt dan zijn kinderen daar alsnog mee naar toe, als er dreiging is.

Als dit echt is, dan geef je er geen reuring aan en laat je de politie het werk doen, zou ik denken...
pi_220745505
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 17:31 schreef Lynnyl het volgende:
Het is wel een brief waarin ze dreigen om Sofie helemaal kapot te maken en dat ze Junior niet alleen moet laten. Maar als zo'n brief echt is, dan ga je daarmee toch naar de politie toch ipv het op je kanaal te posten?
Deel 2 had ik even gemist. Daarmee zou ik inderdaad naar de politie gaan.
pi_220745523
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 17:43 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Dus vraag ik me af of dit wel echt is, of dat dit voor de aandacht is.
Het niveau van schrijven is niet hoog om het netjes te zeggen.
Volgens mij hebben ze al eerder zo'n rare brief gekregen. Werd toen ook online gezet. Was iets in dezelfde trant.
pi_220745548
Enge brief idd! Zou idd naar de politie gaan ipv het delen!
pi_220745553
Wie bedoelde Sanneke eigenlijk van de week.. over mensen die niet goede bedoelingen met hun hadden ivm lokatie
pi_220745573
Wat een neppe gemaakte add bij JVP, bij Michelle afgekeken zeker.
pi_220745581
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 18:13 schreef Moppie1982 het volgende:
Wie bedoelde Sanneke eigenlijk van de week.. over mensen die niet goede bedoelingen met hun hadden ivm lokatie
Niemand. Ze ziet dingen die er niet zijn denk ik.
pi_220745586
Ach, nu is de Google van Wilvantien ook stuk. Rondje Google en je wordt overspoeld met all weather kussens en bedjes.
pi_220745600
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 18:18 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Niemand. Ze ziet dingen die er niet zijn denk ik.
Plus zij zit bijna 24/7 op dezelfde locatie op dezelfde meubelstuk, dus ja dat geheimzinnige gedoe 🤷
pi_220745609
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 18:18 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Niemand. Ze ziet dingen die er niet zijn denk ik.
Pfff aandachtstrekker
pi_220745617
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 17:31 schreef Lynnyl het volgende:
Het is wel een brief waarin ze dreigen om Sofie helemaal kapot te maken en dat ze Junior niet alleen moet laten. Maar als zo'n brief echt is, dan ga je daarmee toch naar de politie toch ipv het op je kanaal te posten?
Knettergek om zoiets te sturen 😱 en eng! Ik zou dit sowieso melden bij de politie
pi_220745658
Toch gelukt een nieuw topic.
Even terug te komen op Josine.
Ik denk dat ze ook aan de injecties zit.

Dochter werd altijd afgeschermd en nu vol op de gram...
Principes gaan snel over boord blijkbaar
pi_220745785
Die brief van de nagelkerkjes, zou dat een gekkie zijn van die Facebook groep die hier laatst geplaatst werd? Weet even niet meer hoe die heette
pi_220745801
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 18:22 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Plus zij zit bijna 24/7 op dezelfde locatie op dezelfde meubelstuk, dus ja dat geheimzinnige gedoe 🤷
En waar dat meubelstuk staat weet eigenlijk ook iedereen die een beetje oplet... ze is zo geheimzinnig dat ze nog net de coördinatie niet gedeeld heeft
pi_220745836
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 18:31 schreef huisjehier121 het volgende:
Toch gelukt een nieuw topic.
Even terug te komen op Josine.
Ik denk dat ze ook aan de injecties zit.

Dochter werd altijd afgeschermd en nu vol op de gram...
Principes gaan snel over boord blijkbaar
Dat denk ik ook. En ik denk haar man ook (de laatste keer dat ik hem voorbij zag komen). Ik weet niet of hij nog een IG account heeft, maar hij heeft altijd, in ieder geval hun dochter, niet anoniem gepost. En waar zij altijd zo principieel deed over het niet posten van kinderen, gaf ze deze foto's op zijn account altijd een duimpje omhoog. En inderdaad, nu post ze haar ook met een zonnebril die weinig verhult. Ik vond haar altijd al wat overdreven in haar doen en laten, maar sinds het afvallen lijkt ze meer theatraal, extreem enthousiast, waardoor het nog meer nep overkomt.
pi_220745914
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 17:50 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Klopt, Derko heeft echt heel veel opgevangen.
Ze sprak toen over Derko zoals ze nu over bonjoeri praat.
pi_220746007
Soof zou beter met die brief naar de politie gaan, dan er zo luchtig over te doen. Zo reageerden ze ook toen ze nog dat (lagoon) huis in Spanje hadden, dat ze ook verhuurden. Tot ze een huurder hadden, die er niet uit wilde op de afgesproken dag en zij er gewoon in de avond met de kinderen naartoe gingen op hun eerste vakantiedag. De huurder is uiteindelijk vertrokken, maar wat een bizar verhaal om daar die kinderen bij te betrekken. Ze hebben er nog eens een vlog over gemaakt met hun advocaat, nadat er een rechtszaak over was geweest. De advocaat zou het één en ander toelichten, maar hij kreeg gewoon de kans niet, want die twee hielden hun mond niet dicht en er was geen touw aan vast te knopen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cattolica op 08-05-2026 19:35:03 ]
pi_220746080
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 19:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze sprak toen over Derko zoals ze nu over bonjoeri praat.
Maar deze vent is wel echt raar. Ik krijg er de kriebels van. En niet op een goede manier.
pi_220746124
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 19:25 schreef Cattolica het volgende:
Soof zou beter met die brief naar de politie gaan, dan er zo luchtig over te doen. Zo reageerden ze ook toen ze nog dat (lagoon) huis in Spanje hadden, dat ze ook verhuurden. Tot ze een huurder hadden, die er niet uit wilde op de afgesproken dag en zij er gewoon in de avond met de kinderen naartoe gingen op hun eerste vakantiedag. De huurder is uiteindelijk vertrokken, maar wat een bizar verhaal om daar die kinderen bij te betrekken. Ze hebben er nog eens een vlog over gemaakt met hun advocaat, nadat er een rechtszaak over was geweest. De advocaat zou het één en ander toelichten, maar hij kreeg gewoon de kans niet, want die twee hielden hun mond niet dicht en er was geen touw aan vast te knopen.
Net als die inbraak in het nieuwe huis in Spanje en dat daar eerst niets weg was, toen toch weer wel. De bariton van Jan weg, toch weer niet volgens Koen, en toen op rommelmarkten er naar op zoek. Ik zou nooit melden dat er ongewenste gasten in mijn huis zijn geweest, dat brengt andere gekkies op ideeën. Net als nu met die brief. Waarom delen? Er wordt iets over je jongste kind gezegd. Ik zou geen oog meer dichtdoen. Maar Sofie niet, die vindt het interessant om het te posten.
pi_220746170
En ze meld het dan weer niet in de dagvlog... Dus kennelijk maakt het geen indruk. Dat de kinderen met hun zus naar de film zijn geweest en hun naar Domburg is belangrijker om te melden.

En MWB die reclame maakt voor flipflops. Tuurlijk joh. Dat past ook echt bij je dr.
pi_220746173
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 19:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze sprak toen over Derko zoals ze nu over bonjoeri praat.
Ik vond haar over Derko veel negatiever. Het was toen allemaal maar logisch dat hij hele weken alles alleen deed omdat zij weer weg was voor dat kanteltraject. Ik vind dat ze Joeri veel meer aanbidt.
pi_220746191
Ik vind ook veel van Jan & Sofie maar dit is gewoon een dreigbrief. Echt gestoord om zoiets te sturen en ik ga er dan ook vanuit dat ze dit melden bij de politie.
pi_220746251
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 19:41 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Net als die inbraak in het nieuwe huis in Spanje en dat daar eerst niets weg was, toen toch weer wel. De bariton van Jan weg, toch weer niet volgens Koen, en toen op rommelmarkten er naar op zoek. Ik zou nooit melden dat er ongewenste gasten in mijn huis zijn geweest, dat brengt andere gekkies op ideeën. Net als nu met die brief. Waarom delen? Er wordt iets over je jongste kind gezegd. Ik zou geen oog meer dichtdoen. Maar Sofie niet, die vindt het interessant om het te posten.
Ik vind het tonen van hun huidige huizen aan alle kanten ook niet zo handig, net zo min dag in dag uit te vermelden waar iedereen was en gaat, zowel in België, Nederland als in Spanje. Het blijven gewoontedieren en het is écht niet nodig om bijvoorbeeld te vermelden waar je jongste kinderen zoal uithangen. Zo ook die keer dat één van de jongste dochters was aangereden op de fiets door een auto, de fiets in de kreukels en toen had die automobilist (een onbekende) haar met de auto naar huis gebracht. Ik snap dat Soof in een roze zuurstok wereld wil leven en dat ook bij haar de lieve mensen met meer zijn, maar dit zijn toch dingen waar ze voorzichtig mee moet zijn.
pi_220746296
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 19:25 schreef Cattolica het volgende:
Soof zou beter met die brief naar de politie gaan, dan er zo luchtig over te doen. Zo reageerden ze ook toen ze nog dat (lagoon) huis in Spanje hadden, dat ze ook verhuurden. Tot ze een huurder hadden, die er niet uit wilde op de afgesproken dag en zij er gewoon in de avond met de kinderen naartoe gingen op hun eerste vakantiedag. De huurder is uiteindelijk vertrokken, maar wat een bizar verhaal om daar die kinderen bij te betrekken. Ze hebben er nog eens een vlog over gemaakt met hun advocaat, nadat er een rechtszaak over was geweest. De advocaat zou het één en ander toelichten, maar hij kreeg gewoon de kans niet, want die twee hielden hun mond niet dicht en er was geen touw aan vast te knopen.
Dit delen lijkt wederom voor de aandacht.

Dit zou voor mij als ouder (al zou ik überhaupt nooit gaan vloggen of iets van mijn gezin op deze manier delen) een signaal zijn dat ik moet stoppen.
Heel simpel....hun vlogs en het delen op social dient geen enkel hoger doel. Het spekt enkel de portemonnee.

En nee niets rechtvaardigt zo'n brief. Sterker nog het is ridicuul en gestoord. Gezien de zinsopbouw is het niet perse een begaafd iemand.

Maar elke ouder met gevoel of enig moreel besef in zn donder zou nu toch moeten denken: We stopper ermee?!
pi_220746312
Doodeng die brief bij Sofie!! Ik had ook zeker naar de politie gestapt hopelijk doen zij dat ook!!


En over Kim…. Ik ben geblockt op het account van blijemama maar ik zie wel vele andere andere accounts van haar.. hoeveel heeft zij er wel niet??
Ik keek bij liften met Kim en op de foto in met hangmat zie ik al 2 accounts zws met haar naam die de post geliked hebben
pi_220746343
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 17:39 schreef JaNeeDan het volgende:
Lotte vindt blijkbaar ook dat ze voor deze liefde alles zelf moest doen. Waar halen MCW en zij dat toch vandaan? Ik herinner me Lotte vooral als iemand die uren en dagen met haar hoofd onder de dekens lag omdat ze het allemaal niet voelde. En toch werden zij en de kinderen voorzien van eten, werd er voor de kinderen gezorgd etc.
Oh ja? Ik volg Lotte pas rondom de scheiding. Had ze postnatale depressie?
pi_220746357
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 17:39 schreef JaNeeDan het volgende:
Lotte vindt blijkbaar ook dat ze voor deze liefde alles zelf moest doen. Waar halen MCW en zij dat toch vandaan? Ik herinner me Lotte vooral als iemand die uren en dagen met haar hoofd onder de dekens lag omdat ze het allemaal niet voelde. En toch werden zij en de kinderen voorzien van eten, werd er voor de kinderen gezorgd etc.
Lotte is een luie zeurkous. Vind ik.
pi_220746369
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:09 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Oh ja? Ik volg Lotte pas rondom de scheiding. Had ze postnatale depressie?
Ze had vooral issues met zichzelf en fysiek ook wat dingen (zei ze). Kan best een depressie zijn geweest, dat weet ik niet.
Maar het is niet zo netjes om zo over je ex te praten want die heeft idd altijd heel erg veel gedaan
pi_220746376
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:09 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Oh ja? Ik volg Lotte pas rondom de scheiding. Had ze postnatale depressie?
Lotte IS bij tijden een depressie, maar dat mag er allemaal zijn.
pi_220746377
Aaahh het word weer warmer weer en voetcontent is er weer bij huis vol kids hahaha
pi_220746397
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:04 schreef Joleinuitdestad het volgende:

[..]
Dit delen lijkt wederom voor de aandacht.

Dit zou voor mij als ouder (al zou ik überhaupt nooit gaan vloggen of iets van mijn gezin op deze manier delen) een signaal zijn dat ik moet stoppen.
Heel simpel....hun vlogs en het delen op social dient geen enkel hoger doel. Het spekt enkel de portemonnee.

En nee niets rechtvaardigt zo'n brief. Sterker nog het is ridicuul en gestoord. Gezien de zinsopbouw is het niet perse een begaafd iemand.

Maar elke ouder met gevoel of enig moreel besef in zn donder zou nu toch moeten denken: We stopper ermee?!
Ik dacht aan sensatiebelust zijn, maar het is inderdaad meer de aandacht wat hun drijfveer lijkt te zijn. Hetzelfde al AM; ze kunnen simpelweg niet stoppen en hebben totaal geen zelfreflectie noch zullen ze openstaan voor opbouwende kritiek. Die brief had ik met een pincet opgepakt om eventuele vingerafdrukken veilig te stellen. En zeker niet in het openbaar gedeeld; ze moeten dit serieus nemen.
pi_220746476
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 18:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
En waar dat meubelstuk staat weet eigenlijk ook iedereen die een beetje oplet... ze is zo geheimzinnig dat ze nog net de coördinatie niet gedeeld heeft
Sanneke doet net of er mensen zijn die hen komen opzoeken oid. Geloof er weinig van. Verder is het een beetje kopiepasta van haar bestie AM vorige zomer. 'Ik vertel niet waar we zijn, dat doe ik achteraf' en dan de navigatie of papieren laten zien met het naam / adres van de Yellow camping. Ze denken vooral dat ze heel belangrijk zijn, maar dat zijn ze niet.
pi_220746477
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:13 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Lotte IS bij tijden een depressie, maar dat mag er allemaal zijn.
Ergens heb ik een onderbuikgevoel dat bonjoeri niet oprecht is. Hij is niet verliefd op Lotte maar op de fame die ze meebrengt (en op zichzelf)
pi_220746495
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:27 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ergens heb ik een onderbuikgevoel dat bonjoeri niet oprecht is. Hij is niet verliefd op Lotte maar op de fame die ze meebrengt (en op zichzelf)
Met z'n stijve tepeltjes
pi_220746510
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:06 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Doodeng die brief bij Sofie!! Ik had ook zeker naar de politie gestapt hopelijk doen zij dat ook!!

En over Kim…. Ik ben geblockt op het account van blijemama maar ik zie wel vele andere andere accounts van haar.. hoeveel heeft zij er wel niet??
Ik keek bij liften met Kim en op de foto in met hangmat zie ik al 2 accounts zws met haar naam die de post geliked hebben
Ik tel er 4. Liften met Kim, Kim Harsta, een fotografie account en de blije mama. 4x haarzelf liken, ik zeg niks.
pi_220746562
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:30 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik tel er 4. Liften met Kim, Kim Harsta, een fotografie account en de blije mama. 4x haarzelf liken, ik zeg niks.
Misschien is ze daarom zo mentaal moe. Onthouden wie bij wie een like en reactie heeft gegeven. Best heftig als dat je dag inhoud is
pi_220746589
Ik zie een andere "fluflu" die ook op een Landal locatie verblijft, compleet met link en #nietgesponsord 🤡.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')