Hahaha ja!quote:Op vrijdag 8 mei 2026 17:22 schreef Harper het volgende:
Plaatste ik de laatste post in het vorige topic? Excuses, dat had ik niet door.
Dus vraag ik me af of dit wel echt is, of dat dit voor de aandacht is.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 17:38 schreef Shuri het volgende:
Wauw, met die brief ging ik naar de politie, hoor!
Als ik me het goed herinner, is dit niet de eerste keer dat ze zo'n soort brief krijgen. Wel heel eng, brrr.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 17:31 schreef Lynnyl het volgende:
Het is wel een brief waarin ze dreigen om Sofie helemaal kapot te maken en dat ze Junior niet alleen moet laten. Maar als zo'n brief echt is, dan ga je daarmee toch naar de politie toch ipv het op je kanaal te posten?
Ja, gaat ook door mijn hoofd. Maarja dit in scène zetten is ook next leven gestoord. Alhoewel een aantal flu's gezegend zijn met een grote duim.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 17:43 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Dus vraag ik me af of dit wel echt is, of dat dit voor de aandacht is.
Klopt, Derko heeft echt heel veel opgevangen.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 17:39 schreef JaNeeDan het volgende:
Lotte vindt blijkbaar ook dat ze voor deze liefde alles zelf moest doen. Waar halen MCW en zij dat toch vandaan? Ik herinner me Lotte vooral als iemand die uren en dagen met haar hoofd onder de dekens lag omdat ze het allemaal niet voelde. En toch werden zij en de kinderen voorzien van eten, werd er voor de kinderen gezorgd etc.
Hadden ze heel lang geleden niet ook eens een “dreigbrief” van die Sandra? Als het echt is had ik het niet op social media gezet, maar linea recta naar de politie voor aangifte.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 17:31 schreef Lynnyl het volgende:
Het is wel een brief waarin ze dreigen om Sofie helemaal kapot te maken en dat ze Junior niet alleen moet laten. Maar als zo'n brief echt is, dan ga je daarmee toch naar de politie toch ipv het op je kanaal te posten?
Dat verhaal met die huurder in hun vorige appartement in Spanje was ook met dreigementen en een hoop gedoe toch? Maar ook dat was een vreemd verhaal, want wie neemt dan zijn kinderen daar alsnog mee naar toe, als er dreiging is.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 17:50 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja, gaat ook door mijn hoofd. Maarja dit in scène zetten is ook next leven gestoord. Alhoewel een aantal flu's gezegend zijn met een grote duim.
Deel 2 had ik even gemist. Daarmee zou ik inderdaad naar de politie gaan.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 17:31 schreef Lynnyl het volgende:
Het niveau van schrijven is niet hoog om het netjes te zeggen.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 17:43 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Dus vraag ik me af of dit wel echt is, of dat dit voor de aandacht is.
Niemand. Ze ziet dingen die er niet zijn denk ik.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:13 schreef Moppie1982 het volgende:
Wie bedoelde Sanneke eigenlijk van de week.. over mensen die niet goede bedoelingen met hun hadden ivm lokatie
Plus zij zit bijna 24/7 op dezelfde locatie op dezelfde meubelstuk, dus ja dat geheimzinnige gedoe 🤷quote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:18 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Niemand. Ze ziet dingen die er niet zijn denk ik.
Pfff aandachtstrekkerquote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:18 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Niemand. Ze ziet dingen die er niet zijn denk ik.
Knettergek om zoiets te sturen 😱 en eng! Ik zou dit sowieso melden bij de politiequote:Op vrijdag 8 mei 2026 17:31 schreef Lynnyl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |