abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220745070
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220745189
Als AM internationaal gaat dan heeft ze gelukkig een vriendin die vloeibaar Engels spreekt, dus komt t helemaal goed!
pi_220745204
Plaatste ik de laatste post in het vorige topic? Excuses, dat had ik niet door.
pi_220745248
Het is wel een brief waarin ze dreigen om Sofie helemaal kapot te maken en dat ze Junior niet alleen moet laten. Maar als zo'n brief echt is, dan ga je daarmee toch naar de politie toch ipv het op je kanaal te posten?
  Moderator / Colorchick vrijdag 8 mei 2026 @ 17:32:04 #5
382129 crew  Donna
pi_220745253
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 17:22 schreef Harper het volgende:
Plaatste ik de laatste post in het vorige topic? Excuses, dat had ik niet door.
Hahaha ja!
pi_220745310
Wauw, met die brief ging ik naar de politie, hoor!
pi_220745344
Lotte vindt blijkbaar ook dat ze voor deze liefde alles zelf moest doen. Waar halen MCW en zij dat toch vandaan? Ik herinner me Lotte vooral als iemand die uren en dagen met haar hoofd onder de dekens lag omdat ze het allemaal niet voelde. En toch werden zij en de kinderen voorzien van eten, werd er voor de kinderen gezorgd etc.
pi_220745388
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 17:38 schreef Shuri het volgende:
Wauw, met die brief ging ik naar de politie, hoor!
Dus vraag ik me af of dit wel echt is, of dat dit voor de aandacht is.
pi_220745419
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 17:31 schreef Lynnyl het volgende:
Het is wel een brief waarin ze dreigen om Sofie helemaal kapot te maken en dat ze Junior niet alleen moet laten. Maar als zo'n brief echt is, dan ga je daarmee toch naar de politie toch ipv het op je kanaal te posten?
Als ik me het goed herinner, is dit niet de eerste keer dat ze zo'n soort brief krijgen. Wel heel eng, brrr.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220745427
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 17:43 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Ja, gaat ook door mijn hoofd. Maarja dit in scène zetten is ook next leven gestoord. Alhoewel een aantal flu's gezegend zijn met een grote duim.
pi_220745432
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 17:39 schreef JaNeeDan het volgende:
Lotte vindt blijkbaar ook dat ze voor deze liefde alles zelf moest doen. Waar halen MCW en zij dat toch vandaan? Ik herinner me Lotte vooral als iemand die uren en dagen met haar hoofd onder de dekens lag omdat ze het allemaal niet voelde. En toch werden zij en de kinderen voorzien van eten, werd er voor de kinderen gezorgd etc.
Klopt, Derko heeft echt heel veel opgevangen.
pi_220745450
Wow, dat zou ik idd niet op insta zetten maar meenemen naar de politie.
Je kan om die mensen lachen, ze zijn dom, doen rare dingen. Maar dreigen? Crazy.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220745454
quote:
Hadden ze heel lang geleden niet ook eens een “dreigbrief” van die Sandra? Als het echt is had ik het niet op social media gezet, maar linea recta naar de politie voor aangifte.
pi_220745493
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 17:50 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja, gaat ook door mijn hoofd. Maarja dit in scène zetten is ook next leven gestoord. Alhoewel een aantal flu's gezegend zijn met een grote duim.
Dat verhaal met die huurder in hun vorige appartement in Spanje was ook met dreigementen en een hoop gedoe toch? Maar ook dat was een vreemd verhaal, want wie neemt dan zijn kinderen daar alsnog mee naar toe, als er dreiging is.

Als dit echt is, dan geef je er geen reuring aan en laat je de politie het werk doen, zou ik denken...
pi_220745505
quote:
Deel 2 had ik even gemist. Daarmee zou ik inderdaad naar de politie gaan.
pi_220745523
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 17:43 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Het niveau van schrijven is niet hoog om het netjes te zeggen.
Volgens mij hebben ze al eerder zo'n rare brief gekregen. Werd toen ook online gezet. Was iets in dezelfde trant.
pi_220745548
Enge brief idd! Zou idd naar de politie gaan ipv het delen!
pi_220745553
Wie bedoelde Sanneke eigenlijk van de week.. over mensen die niet goede bedoelingen met hun hadden ivm lokatie
pi_220745573
Wat een neppe gemaakte add bij JVP, bij Michelle afgekeken zeker.
pi_220745581
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 18:13 schreef Moppie1982 het volgende:
Wie bedoelde Sanneke eigenlijk van de week.. over mensen die niet goede bedoelingen met hun hadden ivm lokatie
Niemand. Ze ziet dingen die er niet zijn denk ik.
pi_220745586
Ach, nu is de Google van Wilvantien ook stuk. Rondje Google en je wordt overspoeld met all weather kussens en bedjes.
pi_220745600
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 18:18 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Plus zij zit bijna 24/7 op dezelfde locatie op dezelfde meubelstuk, dus ja dat geheimzinnige gedoe 🤷
pi_220745609
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 18:18 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Pfff aandachtstrekker
pi_220745617
quote:
Knettergek om zoiets te sturen 😱 en eng! Ik zou dit sowieso melden bij de politie
pi_220745658
Toch gelukt een nieuw topic.
Even terug te komen op Josine.
Ik denk dat ze ook aan de injecties zit.

Dochter werd altijd afgeschermd en nu vol op de gram...
Principes gaan snel over boord blijkbaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')