Lang geaarzeld, toch maar besloten om hier mijn onpopulaire mening te geven over:
Tommy Cooper.
Absoluut een unieke artiest in zijn genre, maar ik vind en vond hem altijd zo onsympathiek overkomen.
Hij zweette te veel, lachte te hard en kon zo dom kijken.
Het lag er veel te dik bovenop.
Voor de liefhebbers een filmpje. Kijk nu eens kritisch naar dat hoofd. Zo groot en zo vierkant. En vooral zo lelijk.
Bekijk deze YouTube-videoJa, hij heeft talent. Maar toch vind ik hem heel onsympathiek overkomen.
Dan Louis de Funes. Door de meeste fokkertjes bejubeld dmv allerlei superlatieven zoals 'briljant' of 'geniaal'.
Niet naar mijn mening.
Louis was geen acteur, Louis was een hysterische, boosaardige dramaqueen.
Hij acteerde niet, hij was continue aan het schmieren.
Zelfs in de film die ik het leukste vond, speelde hij een onvervalste antisemiet, terwijl zijn dochter verliefd wordt op een jood.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En er ook nog mee wegkomt.
Maar dat soort dingen kon toen nog gewoon in die tijd.
Bekijk deze YouTube-videoTot slot, omdat ik dit gewoon een hele leuke scene vind:
Bekijk deze YouTube-videoTot zover dan. Ik heb alvast dekking gezocht achter de bank.