abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220739573
Een homoseksuele MP is prima zolang het maar een top is.

Pim liet jonge mocro's op zijn paal rijden.

Jetten is duidelijk een bottom bitch. Daar heb ik geen respect voor, zelfs enige vorm van walging.

Wat is jouw onpopulaire mening?
pi_220740090
ik vond titanic echt een slechte film
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 7 mei 2026 @ 22:43:55 #3
284411 crew  heywoodu
pi_220740168
Community is een saaie serie.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 13:36:23 #4
179534 Waaghals
Wolfgang Abel
pi_220743891
Tijd bestaat niet
Where's me jumper?
pi_220743911
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 13:36 schreef Waaghals het volgende:
Tijd bestaat niet
Bekijk deze YouTube-video
Dus Prince heeft ons altijd voorgelogen? -O-
  vrijdag 8 mei 2026 @ 13:51:14 #6
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220743991
Wat een onpopulaire mening is? TS heeft een fantastisch politiek inzicht!
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 14:10:37 #7
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220744107
Babylon 5 is een betere serie dan Firefly.
The Shield is een betere serie dan The Wire.
De huidige brunette bij timing is knapper dan de voormalige blondine.
Linksplakkers zijn vervelender dan rechtsinhalers.
Ik ben een mooier en leuke mens als ik mijn medicatie op heb.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 14:11:54 #8
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220744116
Game of Thrones was vanaf seizoen 1 al niet heel erg goed geschreven
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220787330
Verse groente met kruiden, bepaalde olie en kaas zijn net zo lekker als een stuk vlees
pi_220787355
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 01:01 schreef Invisibli het volgende:
Verse groente met kruiden, bepaalde olie en kaas zijn net zo lekker als een stuk vlees
Mee eens.

En ook mee eens dat dit een onpopulaire mening is.
  VIVA donderdag 14 mei 2026 @ 01:12:01 #11
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_220787360
Draaien is superieur aan trekken
What lies behind makes no sense in my mind
pi_220787375
Je post later editen is soms beter dan je post laten staan. :P

[ Bericht 43% gewijzigd door Shii op 14-05-2026 11:49:11 ]
pi_220787398
Dw italiaanse keuken is niet heel bijzonder.
-nee-
pi_220787405
Marokkaanse vrouwen zijn heerlijk.
pi_220787459
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 01:39 schreef Duveldrinker het volgende:
Marokkaanse vrouwen zijn heerlijk.
Betaald of onbetaald?
...hier om je mars te breken.
pi_220787474
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 02:10 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Betaald of onbetaald?
@maghrebijnse
pi_220787476
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 02:26 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]
@:maghrebijnse
Zij was best lekker. :Y
...hier om je mars te breken.
pi_220787478
En een mooie stem. O+
...hier om je mars te breken.
pi_220787482
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 02:28 schreef EvilSkittle het volgende:
En een mooie stem. O+
Ja zeker
pi_220787711
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 02:27 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Zij was best lekker. :Y
Geweldige kont.
-nee-
pi_220839153
Lang geaarzeld, toch maar besloten om hier mijn onpopulaire mening te geven over:

Tommy Cooper.
Absoluut een unieke artiest in zijn genre, maar ik vind en vond hem altijd zo onsympathiek overkomen.
Hij zweette te veel, lachte te hard en kon zo dom kijken.
Het lag er veel te dik bovenop.

Voor de liefhebbers een filmpje. Kijk nu eens kritisch naar dat hoofd. Zo groot en zo vierkant. En vooral zo lelijk.

Bekijk deze YouTube-video
Ja, hij heeft talent. Maar toch vind ik hem heel onsympathiek overkomen.

Dan Louis de Funes. Door de meeste fokkertjes bejubeld dmv allerlei superlatieven zoals 'briljant' of 'geniaal'.
Niet naar mijn mening.
Louis was geen acteur, Louis was een hysterische, boosaardige dramaqueen.
Hij acteerde niet, hij was continue aan het schmieren.

Zelfs in de film die ik het leukste vond, speelde hij een onvervalste antisemiet, terwijl zijn dochter verliefd wordt op een jood.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En er ook nog mee wegkomt.
Maar dat soort dingen kon toen nog gewoon in die tijd.

Bekijk deze YouTube-video

Tot slot, omdat ik dit gewoon een hele leuke scene vind:

Bekijk deze YouTube-video

Tot zover dan. Ik heb alvast dekking gezocht achter de bank.

  dinsdag 19 mei 2026 @ 13:06:53 #23
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220839183
Blues Brothers is een betere film dan Pulp Fiction.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 13:19:45 #24
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220839280
quote:
14s.gif Op donderdag 14 mei 2026 01:35 schreef Marsenal het volgende:
Dw italiaanse keuken is niet heel bijzonder.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 01:39 schreef ForzaRob83 het volgende:
Marokkaanse vrouwen zijn heerlijk.
Broeders
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220839387
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 13:06 schreef Näsenbar het volgende:
Blues Brothers is een betere film dan Pulp Fiction.
Eens.
Bekijk deze YouTube-video

Zeg nou zelf, hier word je toch ontzettend vrolijk van. *O* *O* *O*
  zaterdag 23 mei 2026 @ 17:08:57 #26
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220868816
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 01:12 schreef cosmosis het volgende:
Draaien is superieur aan trekken
Je wordt bedank :{w }:|

Ik heb nu een wokkel :(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220901291
De energie transitie is waardeloos en kapitaalvernietiging!

Bekijk deze YouTube-video
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')