Goedzo hahaha!quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:06 schreef Harper het volgende:
Praat ik eens een keer hier mee, maak ik meteen het topic vol
Oh kak, je hebt gelijk. Het is showchat en niet slowchat. Hahahahaha ik heb het ook altijd fout gehad.quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:10 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik heb het altijd gelezen als S l o w chat. Is het Showchat?
Ja! Heel leuk! Ook meer zin om mee te schrijven!quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:09 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik was aan het typen dat ik de slowchat zo leuk vind. Ik was een tijdje de verbinding kwijt met Fok. Las wel dagelijks mee, maar voelde het niet meer om mee te schrijven op een paar oneliners na.
Maar nu ervaar ik weer hoe leuk jullie allemaal zijn en dat dit stukje internet me toch ook weer dierbaar is.
En dat zonder (zoete) popcorn 😇quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:13 schreef ZombieQueen het volgende:
En nu ik toch sentimenteel aan het doen ben. @:Donna @:Deissy jullie zijn fantastisch. Nu ook weer met het geouwehoer... Wat moeten jullie een lange adem hebben.
Het is de slowchat van SHOquote:Op donderdag 7 mei 2026 21:11 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Oh kak, je hebt gelijk. Het is showchat en niet slowchat. Hahahahaha ik heb het ook altijd fout gehad.
Maar er staat showchat #1258. Ik snap het niet meer... 🥲 Ik geloof je wel hoor, daar niet om...quote:
Wat bedoel je dan?quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:25 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Maar er staat showchat #1258. Ik snap het niet meer... 🥲 Ik geloof je wel hoor, daar niet om...
We zitten aan het zuurstof inmiddelsquote:Op donderdag 7 mei 2026 21:13 schreef ZombieQueen het volgende:
En nu ik toch sentimenteel aan het doen ben. @:Donna @:Deisyy jullie zijn fantastisch. Nu ook weer met het geouwehoer... Wat moeten jullie een lange adem hebben.
quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan?
Vrijwel elk subforum heeft z'n eigen slowchat (met dus ook een eigen getal, afhankelijk van het aantal delen wat er al geweest is) en voor het subforum SHO is de slowchat omgedoopt tot showchat (zoals ook in de openingspost staat).
Maar ik denk dat ik niet goed begrijp wat jij niet snapt haha!
Ik snap m!quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan?
Vrijwel elk subforum heeft z'n eigen slowchat (met dus ook een eigen getal, afhankelijk van het aantal delen wat er al geweest is) en voor het subforum SHO is de slowchat omgedoopt tot showchat (zoals ook in de openingspost staat).
Maar ik denk dat ik niet goed begrijp wat jij niet snapt haha!
Ja okay dan snap ik je wel.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:04 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er staat showchat en ik heb altijd gedacht dat het slowchat was. Ik heb het altijd verkeerd gelezen.
Ja daar kom ik nu achter. Oh wat ben ik een doos hahahaha.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:05 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik snap m!![]()
Zombie, het is SlowChat. Maar op deze pijler is ie omgedoopt tot ShowChat.
Dus een SlowChat topic met de naam ShowChat.
Wil jij niet solliciteren als mod? Je hebt uitlegskills.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:05 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik snap m!![]()
Zombie, het is SlowChat. Maar op deze pijler is ie omgedoopt tot ShowChat.
Dus een SlowChat topic met de naam ShowChat.
quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Wil jij niet solliciteren als mod? Je hebt uitlegskills.
Misschien weet ik wel iemand die tijd heeft, ik bedoel als je veel/altijd op de bank zit kun je je beter nuttig maken toch?quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Wil jij niet solliciteren als mod? Je hebt uitlegskills.
quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:12 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Misschien weet ik wel iemand die tijd heeft, ik bedoel als je veel/altijd op de bank zit kun je je beter nuttig maken toch?
Je moet wel affiniteit hebben met het subforum. Volgens mij heeft diegene nergens affiniteit mee.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:12 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Misschien weet ik wel iemand die tijd heeft, ik bedoel als je veel/altijd op de bank zit kun je je beter nuttig maken toch?
🤣quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:12 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Misschien weet ik wel iemand die tijd heeft, ik bedoel als je veel/altijd op de bank zit kun je je beter nuttig maken toch?
Hahaha!quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:12 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Misschien weet ik wel iemand die tijd heeft, ik bedoel als je veel/altijd op de bank zit kun je je beter nuttig maken toch?
Misschien zoeken ze nog een mod bij de Klaagbank? 😊quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Je moet wel affiniteit hebben met het subforum. Volgens mij heeft diegene nergens affiniteit mee.
quote:Op vrijdag 8 mei 2026 06:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Misschien zoeken ze nog een mod bij de Klaagbank? 😊
Super leuk om te lezen dit trouwens.quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:09 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik was aan het typen dat ik de slowchat zo leuk vind. Ik was een tijdje de verbinding kwijt met Fok. Las wel dagelijks mee, maar voelde het niet meer om mee te schrijven op een paar oneliners na.
Maar nu ervaar ik weer hoe leuk jullie allemaal zijn en dat dit stukje internet me toch ook weer dierbaar is.
Ik sta er niet tussen, heb ik blijkbaar toch nog een leven 😊quote:Op vrijdag 8 mei 2026 08:38 schreef Donna het volgende:
Misschien vinden jullie dit ook nog leuk. Hier komen elke dag de dagcijfers van het gehele forum.
Monitor in GC / Dagcijfers #252 post eens een post
Dat komt door spelletjesquote:Op vrijdag 8 mei 2026 08:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik sta er niet tussen, heb ik blijkbaar toch nog een leven 😊
Maar dan het aantal onzintopics op FOK doen sommigen flink hun best om in die top 100 te blijven/komen denk ik.
Omg ik sta daar tussen??? Hoe dan??quote:Op vrijdag 8 mei 2026 08:38 schreef Donna het volgende:
Misschien vinden jullie dit ook nog leuk. Hier komen elke dag de dagcijfers van het gehele forum.
Monitor in GC / Dagcijfers #252 post eens een post
Spannend, die examens!quote:Op vrijdag 8 mei 2026 13:06 schreef Geertje_G het volgende:
Ik ben aan het werk. Meh. Gelukkig vanavond vertrekken voor een weekendje weg 🥳
Een vd knd doet examen, wilde graag huis voor zichzelf hebben om te leren. Ik pas me graag aan 🙃
Ik snap jouw jongens wel! (En daarom ben ik dus niet slank).quote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:08 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Spannend, die examens!
Maar even een weekendje weg is nooit verkeerd.
Ik heb met mijn jongens gebbqd. Ze hebben zich helemaal de pleuris gegeten aan s'mores.
Morgen gaan we naar de sleepbootdagen in Woudsend. Groot hart voor varend erfgoed. Maar als ik dan toch moet kiezen wat het mooiste is... dan zijn dat toch wel sleepboten.
Haha, hier ga ik, als mijn man uit beeld is, even voor zitten 😅quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:01 schreef Donna het volgende:
Wat leuk zeg! Fijne dag alvast.
Hebben jullie ook zin om je droomman te ontwerpen??
SEX / Ontwerp jouw eigen droomman?!
Woudsend dat komt wel dichtbij, ik woon er ongeveer 20 min vandaan.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:08 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Spannend, die examens!
Maar even een weekendje weg is nooit verkeerd.
Ik heb met mijn jongens gebbqd. Ze hebben zich helemaal de pleuris gegeten aan s'mores.
Morgen gaan we naar de sleepbootdagen in Woudsend. Groot hart voor varend erfgoed. Maar als ik dan toch moet kiezen wat het mooiste is... dan zijn dat toch wel sleepboten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |