abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220739309


? Welkom in de Showchat! ?

Dit is het slowchat-topic van SHO waar je over álles kunt praten. Heb je iets luchtigs, grappigs of gewoon gezelligs te delen dat niet in een ander topic past? Dan ben je hier op de juiste plek!

Offtopic bestaat hier niet - alles mag voorbij komen. ???
Iedereen is welkom om mee te posten en gezellig aan te schuiven op de rode loper van de Showchat.
pi_220739319
Praat ik eens een keer hier mee, maak ik meteen het topic vol O-)
pi_220739334
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 21:06 schreef Harper het volgende:
Praat ik eens een keer hier mee, maak ik meteen het topic vol O-)
Goedzo hahaha!
pi_220739353
Ik was aan het typen dat ik de slowchat zo leuk vind. Ik was een tijdje de verbinding kwijt met Fok. Las wel dagelijks mee, maar voelde het niet meer om mee te schrijven op een paar oneliners na.
Maar nu ervaar ik weer hoe leuk jullie allemaal zijn en dat dit stukje internet me toch ook weer dierbaar is.
pi_220739363
Ik heb het altijd gelezen als S l o w chat. Is het Showchat?
pi_220739366
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 21:10 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik heb het altijd gelezen als S l o w chat. Is het Showchat?
Oh kak, je hebt gelijk. Het is showchat en niet slowchat. Hahahahaha ik heb het ook altijd fout gehad.
pi_220739380
Nou, dan hoeft dat topic ook niet meer rustig, haha.

Ik heb het echt altijd zo gelezen.
pi_220739384
En nu ik toch sentimenteel aan het doen ben. @Donna @Deisyy jullie zijn fantastisch. Nu ook weer met het geouwehoer... Wat moeten jullie een lange adem hebben.
pi_220739389
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 21:09 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik was aan het typen dat ik de slowchat zo leuk vind. Ik was een tijdje de verbinding kwijt met Fok. Las wel dagelijks mee, maar voelde het niet meer om mee te schrijven op een paar oneliners na.
Maar nu ervaar ik weer hoe leuk jullie allemaal zijn en dat dit stukje internet me toch ook weer dierbaar is.
Ja! Heel leuk! Ook meer zin om mee te schrijven!
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220739392
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 21:13 schreef ZombieQueen het volgende:
En nu ik toch sentimenteel aan het doen ben. @:Donna @:Deissy jullie zijn fantastisch. Nu ook weer met het geouwehoer... Wat moeten jullie een lange adem hebben.
En dat zonder (zoete) popcorn 😇
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220739432
Voordat ik geout word... Ondertussen ook niet meer zo anoniem hier en dat maakt me niks uit. Kyra heeft me hier ook al eens bij naam genoemd. 😂
Ik ben Jose dus. 🙋🏻‍♀️ Ik heb nog nooit mijn achternaam op social media gehad, heb al jaren geen facebook en mijn insta is niet zo boeiend. Dus het zal me allemaal wat. Ik heb Tamara wel eens vertrouwd, maar andersom ook. Dus ja...

Maar citeer mijn naam maar niet.
  Moderator / Colorchick donderdag 7 mei 2026 @ 21:22:00 #12
382129 crew  Donna
pi_220739480
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 21:11 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Oh kak, je hebt gelijk. Het is showchat en niet slowchat. Hahahahaha ik heb het ook altijd fout gehad.
Het is de slowchat van SHO ;)
pi_220739504
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 21:22 schreef Donna het volgende:

[..]
Het is de slowchat van SHO ;)
Maar er staat showchat #1258. Ik snap het niet meer... 🥲 Ik geloof je wel hoor, daar niet om...
  Moderator / Colorchick donderdag 7 mei 2026 @ 21:55:19 #14
382129 crew  Donna
pi_220739788
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 21:25 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Maar er staat showchat #1258. Ik snap het niet meer... 🥲 Ik geloof je wel hoor, daar niet om...
Wat bedoel je dan?

Vrijwel elk subforum heeft z'n eigen slowchat (met dus ook een eigen getal, afhankelijk van het aantal delen wat er al geweest is) en voor het subforum SHO is de slowchat omgedoopt tot showchat (zoals ook in de openingspost staat).

Maar ik denk dat ik niet goed begrijp wat jij niet snapt haha!
  Moderator / Colorchick donderdag 7 mei 2026 @ 21:56:13 #15
382129 crew  Donna
pi_220739799
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 21:13 schreef ZombieQueen het volgende:
En nu ik toch sentimenteel aan het doen ben. @:Donna @:Deisyy jullie zijn fantastisch. Nu ook weer met het geouwehoer... Wat moeten jullie een lange adem hebben.
We zitten aan het zuurstof inmiddels :P
pi_220739852
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 21:55 schreef Donna het volgende:

[..]
Wat bedoel je dan?

Vrijwel elk subforum heeft z'n eigen slowchat (met dus ook een eigen getal, afhankelijk van het aantal delen wat er al geweest is) en voor het subforum SHO is de slowchat omgedoopt tot showchat (zoals ook in de openingspost staat).

Maar ik denk dat ik niet goed begrijp wat jij niet snapt haha!

Er staat showchat en ik heb altijd gedacht dat het slowchat was. Ik heb het altijd verkeerd gelezen.

Edit; aaaah nu lees ik de openingspost... nevermind hahahaha
pi_220739862
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 21:55 schreef Donna het volgende:

[..]
Wat bedoel je dan?

Vrijwel elk subforum heeft z'n eigen slowchat (met dus ook een eigen getal, afhankelijk van het aantal delen wat er al geweest is) en voor het subforum SHO is de slowchat omgedoopt tot showchat (zoals ook in de openingspost staat).

Maar ik denk dat ik niet goed begrijp wat jij niet snapt haha!
Ik snap m! *O*

Zombie, het is SlowChat. Maar op deze pijler is ie omgedoopt tot ShowChat.
Dus een SlowChat topic met de naam ShowChat.
  Moderator / Colorchick donderdag 7 mei 2026 @ 22:05:41 #18
382129 crew  Donna
pi_220739869
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 22:04 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Er staat showchat en ik heb altijd gedacht dat het slowchat was. Ik heb het altijd verkeerd gelezen.
Ja okay dan snap ik je wel.

Ooit was het natuurlijk slowchat, maar dat is al jaren geleden. Maar op de rest van het forum is het wel overal slowchat, dus ik kan me heel goed voorstellen dat je het ook altijd zo leest.
Sterker nog, ik heb het ook altijd zo gelezen, tot 3 topics terug ofzo.
pi_220739873
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 22:05 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik snap m! *O*

Zombie, het is SlowChat. Maar op deze pijler is ie omgedoopt tot ShowChat.
Dus een SlowChat topic met de naam ShowChat.
Ja daar kom ik nu achter. Oh wat ben ik een doos hahahaha.
  Moderator / Colorchick donderdag 7 mei 2026 @ 22:06:30 #20
382129 crew  Donna
pi_220739878
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 22:05 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik snap m! *O*

Zombie, het is SlowChat. Maar op deze pijler is ie omgedoopt tot ShowChat.
Dus een SlowChat topic met de naam ShowChat.
Wil jij niet solliciteren als mod? Je hebt uitlegskills.
pi_220739881
Sorry, ik lig ook niet altijd in de la.
pi_220739894
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 22:06 schreef Donna het volgende:

[..]
Wil jij niet solliciteren als mod? Je hebt uitlegskills.
_O-

Als ik met pensioen ben ;)
pi_220739904
Ik las ook altijd sLow maar laatst viel het kwartje dat sHow stond. 🤣 Sommige kwartjes duren wat langer voordat ze vallen. 🤣
pi_220739915
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 22:06 schreef Donna het volgende:

[..]
Wil jij niet solliciteren als mod? Je hebt uitlegskills.
Misschien weet ik wel iemand die tijd heeft, ik bedoel als je veel/altijd op de bank zit kun je je beter nuttig maken toch?
pi_220739928
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 22:12 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Misschien weet ik wel iemand die tijd heeft, ik bedoel als je veel/altijd op de bank zit kun je je beter nuttig maken toch?
_O-
  Moderator / Colorchick donderdag 7 mei 2026 @ 22:17:24 #26
382129 crew  Donna
pi_220739958
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 22:12 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Misschien weet ik wel iemand die tijd heeft, ik bedoel als je veel/altijd op de bank zit kun je je beter nuttig maken toch?
Je moet wel affiniteit hebben met het subforum. Volgens mij heeft diegene nergens affiniteit mee.
pi_220739990
Jullie zijn allemaal Slow. Euh Show. :+
pi_220740088
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 22:12 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Misschien weet ik wel iemand die tijd heeft, ik bedoel als je veel/altijd op de bank zit kun je je beter nuttig maken toch?
🤣
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220740380
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 22:12 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Misschien weet ik wel iemand die tijd heeft, ik bedoel als je veel/altijd op de bank zit kun je je beter nuttig maken toch?
Hahaha!
pi_220740933
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 22:17 schreef Donna het volgende:

[..]
Je moet wel affiniteit hebben met het subforum. Volgens mij heeft diegene nergens affiniteit mee.
Misschien zoeken ze nog een mod bij de Klaagbank? 😊
  Moderator / Colorchick vrijdag 8 mei 2026 @ 07:46:20 #31
382129 crew  Donna
pi_220741144
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 06:31 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Misschien zoeken ze nog een mod bij de Klaagbank? 😊
o|O
Hahahaha.
  Moderator / Colorchick vrijdag 8 mei 2026 @ 08:37:12 #32
382129 crew  Donna
pi_220741505
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 21:09 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik was aan het typen dat ik de slowchat zo leuk vind. Ik was een tijdje de verbinding kwijt met Fok. Las wel dagelijks mee, maar voelde het niet meer om mee te schrijven op een paar oneliners na.
Maar nu ervaar ik weer hoe leuk jullie allemaal zijn en dat dit stukje internet me toch ook weer dierbaar is.
Super leuk om te lezen dit trouwens.

Ik moest eerst wel wennen aan een slowchat. Maar heb jarenlang heel actief in de CRE slowchat meegeschreven en dan leer je elkaar toch wel goed kennen. Super leuk!
Hoeft niet natuurlijk he, je kan het ook gewoon oppervlakkig houden, maar er zijn hier hele leuke hoekjes vind ik.
  Moderator / Colorchick vrijdag 8 mei 2026 @ 08:38:02 #33
382129 crew  Donna
pi_220741510
Misschien vinden jullie dit ook nog leuk. Hier komen elke dag de dagcijfers van het gehele forum.

Monitor in GC / Dagcijfers #252 post eens een post
pi_220741669
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 08:38 schreef Donna het volgende:
Misschien vinden jullie dit ook nog leuk. Hier komen elke dag de dagcijfers van het gehele forum.

Monitor in GC / Dagcijfers #252 post eens een post
Ik sta er niet tussen, heb ik blijkbaar toch nog een leven 😊

Maar dan het aantal onzintopics op FOK doen sommigen flink hun best om in die top 100 te blijven/komen denk ik.
  Moderator / Colorchick vrijdag 8 mei 2026 @ 09:34:14 #35
382129 crew  Donna
pi_220741891
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 08:57 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik sta er niet tussen, heb ik blijkbaar toch nog een leven 😊

Maar dan het aantal onzintopics op FOK doen sommigen flink hun best om in die top 100 te blijven/komen denk ik.
Dat komt door spelletjes :Y . Volgens mij is niemand echt bewust met die dag top 100 bezig.
pi_220742406
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 08:38 schreef Donna het volgende:
Misschien vinden jullie dit ook nog leuk. Hier komen elke dag de dagcijfers van het gehele forum.

Monitor in GC / Dagcijfers #252 post eens een post
Omg ik sta daar tussen??? Hoe dan??
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220742608
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 10:32 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Omg ik sta daar tussen??? Hoe dan??
Hahahahahahahaha
  Moderator / Colorchick vrijdag 8 mei 2026 @ 11:52:27 #38
382129 crew  Donna
pi_220743165
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 10:48 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Hahahahahahahaha
Jij ook :9
  Moderator / Colorchick vrijdag 8 mei 2026 @ 11:52:46 #39
382129 crew  Donna
pi_220743174
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 10:32 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Omg ik sta daar tussen??? Hoe dan??
Haha we zijn goed voor het forum ^O^
pi_220743190
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 11:52 schreef Donna het volgende:

[..]
Jij ook :9
Hot damn...

Jeeeh ik sta op een lijstje *O*
  Moderator / Colorchick vrijdag 8 mei 2026 @ 11:55:48 #41
382129 crew  Donna
pi_220743243
*O* *O*

Lekker weertje hier. Ik zit in de zon met ijskoffie ^p^
pi_220743295
Heerlijk! Ik heb vanochtend 15km hard gelopen. Nu twijfel ik of ik de tuin ga vegen, of een dutje op de bank ga doen...
  Moderator / Colorchick vrijdag 8 mei 2026 @ 12:46:49 #43
382129 crew  Donna
pi_220743598
Ben even met de kids naar de Action geweest want 1 heeft een kinderfeestje morgen. En paar boodschapjes gedaan, allemaal lopend.
Dus wij hebben de stappen ook wel weer gemaakt.
pi_220743731
Ik ben aan het werk. Meh. Gelukkig vanavond vertrekken voor een weekendje weg 🥳
Een vd knd doet examen, wilde graag huis voor zichzelf hebben om te leren. Ik pas me graag aan 🙃
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220745526
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 13:06 schreef Geertje_G het volgende:
Ik ben aan het werk. Meh. Gelukkig vanavond vertrekken voor een weekendje weg 🥳
Een vd knd doet examen, wilde graag huis voor zichzelf hebben om te leren. Ik pas me graag aan 🙃
Spannend, die examens!
Maar even een weekendje weg is nooit verkeerd.

Ik heb met mijn jongens gebbqd. Ze hebben zich helemaal de pleuris gegeten aan s'mores.

Morgen gaan we naar de sleepbootdagen in Woudsend. Groot hart voor varend erfgoed. Maar als ik dan toch moet kiezen wat het mooiste is... dan zijn dat toch wel sleepboten. O+
  Moderator / Colorchick vrijdag 8 mei 2026 @ 20:01:28 #46
382129 crew  Donna
pi_220746282
Wat leuk zeg! Fijne dag alvast.

Hebben jullie ook zin om je droomman te ontwerpen??

SEX / Ontwerp jouw eigen droomman?!
pi_220746289
Eindelijk weekend! *O*
pi_220746813
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 18:08 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Spannend, die examens!
Maar even een weekendje weg is nooit verkeerd.

Ik heb met mijn jongens gebbqd. Ze hebben zich helemaal de pleuris gegeten aan s'mores.

Morgen gaan we naar de sleepbootdagen in Woudsend. Groot hart voor varend erfgoed. Maar als ik dan toch moet kiezen wat het mooiste is... dan zijn dat toch wel sleepboten. O+
Ik snap jouw jongens wel! (En daarom ben ik dus niet slank).
Ik hou van boten, water en varen 🥰
Veel plezier alvast!
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220746816
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:01 schreef Donna het volgende:
Wat leuk zeg! Fijne dag alvast.

Hebben jullie ook zin om je droomman te ontwerpen??

SEX / Ontwerp jouw eigen droomman?!
Haha, hier ga ik, als mijn man uit beeld is, even voor zitten 😅
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220749415
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 18:08 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Spannend, die examens!
Maar even een weekendje weg is nooit verkeerd.

Ik heb met mijn jongens gebbqd. Ze hebben zich helemaal de pleuris gegeten aan s'mores.

Morgen gaan we naar de sleepbootdagen in Woudsend. Groot hart voor varend erfgoed. Maar als ik dan toch moet kiezen wat het mooiste is... dan zijn dat toch wel sleepboten. O+
Woudsend dat komt wel dichtbij, ik woon er ongeveer 20 min vandaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')