Hoiquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:01 schreef livelink het volgende:
Zo, en thuis na een hele lange dag. En dan moet ik nog eten ook nog...
Face Tomorrow - Worth The Wait
Zing mee in de tuinquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:07 schreef DJ11 het volgende:
Voor alles een eerste keer, zo ook voor een verzoekje van Kissingbird op Radio 49![]()
Face Tomorrow - Worth The Wait
Ik luister er nog regelmatig naar.quote:
Dank je. Lief van je.quote:
Live heeft/ had hij (Jelle Schrooten) een nog betere stem.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:08 schreef livelink het volgende:
Ik weet niet of ik dit ooit eerder heb gehoord, maar klinkt heel prima. Lekkere schreeuwstem.
Cosmic x Mickey Callisto - Queen For A Day
Nou ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:12 schreef DJ11 het volgende:
Ik bereid jullie vast mentaal voor op een nogal ingewikkeld, muzikaal wat minder toegankelijk nieuw nummer dat onderweg is. Ik vind het te goed om niet te draaien. Voordat het zover is, zorgt Jamiroquai voor het gewenste bruggetje...
Ik heb ze helaas nooit live gezien. Heb nog wel ergens een dubbel LP van ze liggen.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Live heeft/ had hij (Jelle Schrooten) een nog betere stem.
Oh Lp zelfs!quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb ze helaas nooit live gezien. Heb nog wel ergens een dubbel LP van ze liggen.
Jamiroquai - King For A Day
Welterusten.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:14 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allemaal
Ga zo toch maar slapen begint een stevige hoofdpijn te ontstaan
Beterschap aRd.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:14 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allemaal
Ga zo toch maar slapen begint een stevige hoofdpijn te ontstaan
oei wat vervelend.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:14 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allemaal
Ga zo toch maar slapen begint een stevige hoofdpijn te ontstaan
Bedankt voor het luisteren, tot de volgende keerquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:14 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allemaal
Ga zo toch maar slapen begint een stevige hoofdpijn te ontstaan
Het kan voor mij niet ingewikkeld genoeg zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:12 schreef DJ11 het volgende:
Ik bereid jullie vast mentaal voor op een nogal ingewikkeld, muzikaal wat minder toegankelijk nieuw nummer dat onderweg is. Ik vind het te goed om niet te draaien. Voordat het zover is, zorgt Jamiroquai voor het gewenste bruggetje...
Je houdt wel van mummies?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het kan voor mij niet ingewikkeld genoeg zijn
Welterusten en hopelijk is het hoofdpijn morgen weer over.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:14 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allemaal
Ga zo toch maar slapen begint een stevige hoofdpijn te ontstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |