Ja wat had je gedacht. Tien steden of wat het ook was is totaal niet realistisch.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:05 schreef Hetekip het volgende:
Ja we gaan gewoon steden bouwen en shit.
Nou... Ik heb ze nog geen baksteen zien leggen. Nog geen baksteen, laat staan steden. Wat een vuile leugenaar.
Die homo van d66quote:
Ja maar gewoon niks, bouw dan 1 stad.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja wat had je gedacht. Tien steden of wat het ook was is totaal niet realistisch.
We hebben echt meer dan genoeg ruimte, maar het ontbreekt aan wilskracht, structuur, geestelijke ontwikkeling en een klein beetje intelligentie.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:10 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja maar gewoon niks, bouw dan 1 stad.
Ben ik het wel mee eens. Ik denk dat ik echter niet veel moet zeggen. Wilskracht en structuur heb ik ook niet echt. Geestelijke ontwikkeling weet ik niet, intelligentie heb ik opgezopen.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
We hebben echt meer dan genoeg ruimte, maar het ontbreekt aan wilskracht, structuur, geestelijke ontwikkeling en een klein beetje intelligentie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |