abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220737582
Heb er nu 2 in huis, maar genoeg ruimte en overweeg er echt nog eentje te adopteren :D

Maar 1 kan ook 2 worden...

Wie weet heb ik in 2030 12 katten in huis

Zou zomaar kunnen...
pi_220737595
Als vrouw moet dat kunnen. Heksen enzo.

Als man wordt het wat lastiger, tenzij LBHGTQ.
pi_220737601
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 18:11 schreef YoopY het volgende:
Als vrouw moet dat kunnen. Heksen enzo.

Als man wordt het wat lastiger, tenzij LBHGTQ.
Dus katten in huis is gay? :')

@yvonne
pi_220737603
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 18:11 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Dus katten in huis is gay? :')

@:yvonne
Vanaf 2 wel ja. :+
pi_220737615
3 is de max. Je moet ze ook nog aandacht en verzorging kunnen geven he.
pi_220737616
450, dat is echt fantastisch.
pi_220737739
ligt eraan of je alleenstaand bent. Je wil niet eindigen als het gekke kattenvrouwtje.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 7 mei 2026 @ 18:36:59 #8
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220737776
Je bent kattenverslaafd en die stempel ga je nooit meer kwijtraken. Beter zou zijn als je stopt met het hebben van katten en dat voor de rest van je leven vol blijft houden.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220737907
Ooit hadden we 5 katten. En een Jack Russelltje. O+
Toen de laatste van die 5 met zijn laatste weken bezig was :'( hebben we 2 kittens geadopteerd. Die hebben we nu nog.
Ik zou zo nog een paar katten nemen, maar deze 2 zijn niet zo sociaal naar nieuwe dieren. Jammer. Eigenlijk is het ook beter zo.
Maar als er een zielig katje aan komt lopen ben ik verloren. :@
pi_220739547
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 18:12 schreef YoopY het volgende:

[..]
Vanaf 2 wel ja. :+
:D :')
pi_220739558
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 18:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je bent kattenverslaafd en die stempel ga je nooit meer kwijtraken. Beter zou zijn als je stopt met het hebben van katten en dat voor de rest van je leven vol blijft houden.
Onmogelijk ;(

ik heb net een zware rebound na jaren geen te hebben gehad
  Admin donderdag 7 mei 2026 @ 21:31:52 #12
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220739570
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 18:11 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Dus katten in huis is gay? :')

@:yvonne
4
Kan.

/nohomo
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin donderdag 7 mei 2026 @ 21:33:19 #13
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220739583
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 18:52 schreef Seeburg54 het volgende:
Ooit hadden we 5 katten. En een Jack Russelltje. O+
Toen de laatste van die 5 met zijn laatste weken bezig was :'( hebben we 2 kittens geadopteerd. Die hebben we nu nog.
Ik zou zo nog een paar katten nemen, maar deze 2 zijn niet zo sociaal naar nieuwe dieren. Jammer. Eigenlijk is het ook beter zo.
Maar als er een zielig katje aan komt lopen ben ik verloren. :@
Katten én een Jack Russel.

Held!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220739610
Minimaal 25.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_220740988
quote:
17s.gif Op donderdag 7 mei 2026 21:33 schreef yvonne het volgende:

[..]
Katten én een Jack Russel.

Held!
Onze Jack dacht dat hij kat was. Als pup opgroeien met 5 katten zorgde ervoor dat ons hondje heel rustig was. Het waren de beste maatjes. Wel vond ons hondje het vreemd dat hij niet van de bank in één keer op de kast kon springen,terwijl de rest dat wel kon. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Seeburg54 op 08-05-2026 07:10:55 ]
pi_220741123
Mijn nicht had er toen 6 en dat raad ik niemand aan. Een goor stinkhuis krijg je ervan :r
pi_220741157
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 07:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn nicht had er toen 6 en dat raad ik niemand aan. Een goor stinkhuis krijg je ervan :r
Ruik je zelf niks van.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_220741182
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 07:50 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Ruik je zelf niks van.
Als je er zelf constant in zit ruik je het niet meer nee :P

Maar serieus, al die haren overal... Daar valt met zoveel katten niet tegenop te zuigen.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 15:25:50 #19
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220744574
Vraag het bij een Chinese eetwedstrijd.
pi_220744897
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 07:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn nicht had er toen 6 en dat raad ik niemand aan. Een goor stinkhuis krijg je ervan :r
Hangt er wel vanaf hoor. Wij hadden 5, maar veel ruimte buiten. Dat scheelt. Als je een hele club katten alleen binnen hebt met kattenbakken die altijd gebruikt worden is het niet aan te raden.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 16:22:34 #21
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_220744899
Geen
pi_220744960
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 16:22 schreef leolinedance het volgende:
Geen
:@
  vrijdag 8 mei 2026 @ 19:23:15 #23
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220745991
Ga je ze ook allemaal meeverhuizen als je in een ander land een betere salesfunctie aangeboden krijgt?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220746641
hoe zet je een nieuwe kat überhaupt bij een kat die je al hebt zonder dat ze gaan vechten?
  zaterdag 9 mei 2026 @ 07:53:10 #25
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220748095
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:49 schreef dikkedaniel het volgende:
hoe zet je een nieuwe kat überhaupt bij een kat die je al hebt zonder dat ze gaan vechten?
Rustig aan elkaar laten wennen.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')