Dus katten in huis is gay?quote:Op donderdag 7 mei 2026 18:11 schreef YoopY het volgende:
Als vrouw moet dat kunnen. Heksen enzo.
Als man wordt het wat lastiger, tenzij LBHGTQ.
Onmogelijkquote:Op donderdag 7 mei 2026 18:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je bent kattenverslaafd en die stempel ga je nooit meer kwijtraken. Beter zou zijn als je stopt met het hebben van katten en dat voor de rest van je leven vol blijft houden.
4quote:
Katten én een Jack Russel.quote:Op donderdag 7 mei 2026 18:52 schreef Seeburg54 het volgende:
Ooit hadden we 5 katten. En een Jack Russelltje.![]()
Toen de laatste van die 5 met zijn laatste weken bezig washebben we 2 kittens geadopteerd. Die hebben we nu nog.
Ik zou zo nog een paar katten nemen, maar deze 2 zijn niet zo sociaal naar nieuwe dieren. Jammer. Eigenlijk is het ook beter zo.
Maar als er een zielig katje aan komt lopen ben ik verloren.
Onze Jack dacht dat hij kat was. Als pup opgroeien met 5 katten zorgde ervoor dat ons hondje heel rustig was. Het waren de beste maatjes. Wel vond ons hondje het vreemd dat hij niet van de bank in één keer op de kast kon springen,terwijl de rest dat wel kon.quote:
Ruik je zelf niks van.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 07:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn nicht had er toen 6 en dat raad ik niemand aan. Een goor stinkhuis krijg je ervan
Als je er zelf constant in zit ruik je het niet meer neequote:
Hangt er wel vanaf hoor. Wij hadden 5, maar veel ruimte buiten. Dat scheelt. Als je een hele club katten alleen binnen hebt met kattenbakken die altijd gebruikt worden is het niet aan te raden.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 07:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn nicht had er toen 6 en dat raad ik niemand aan. Een goor stinkhuis krijg je ervan
Rustig aan elkaar laten wennen.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:49 schreef dikkedaniel het volgende:
hoe zet je een nieuwe kat überhaupt bij een kat die je al hebt zonder dat ze gaan vechten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |