Ja, het was best wel aardig weer. Alhoewel een fikse regenbui en een hagelbui gehad. Maar ik mag niet klagen, dus dat doe ik ook niet..quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:32 schreef Kanaroe het volgende:
Mooi man!
En best aardig wandelweer zo te zien
Die rotsen en al dat gesteente, en de ruimte
Wat is Nederland toch ieniemienie
Ben wel erg nieuwsgierig naar wat er in de verkoopkast stond en of je wat hebt gekocht en wat je ervoor hebt betaald![]()
Ja dat is lekker, dat je gewoon zo lang kunt lopen in de natuurquote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:44 schreef qltel het volgende:
[..]
Ja, het was best wel aardig weer. Alhoewel een fikse regenbui en een hagelbui gehad. Maar ik mag niet klagen, dus dat doe ik ook niet..
Maar je hebt gelijk. Nederland is klein. Ik heb nu 156,5 km gewandeld en ik moet nog zo'n 40 km. Dat gaat niet echt in een rechte lijn, maar loop in Nederland maar eens 150+ km door 1 bosgebied. Veel succes. En hier in het Pfälzerwald kan dat gewoon. Het schijnt overigens zo'n 1770 km2 te zijn en ik loop in grote lijnen van noord naar zuid. Maandag loop ik zelfs nog een stukje door Frankrijk. Oost-west moet je ook zeker een mooie route kunnen maken.
Ik heb niets gekocht. Er stond vooral jam en likeur in. En dat is nu een nadeel van alles mee moeten sjouwen in een rugzak. Je moet alles meedragen. En dus heb ik zoveel mogelijk bespaard ip gewicht. Een glazen potje jam is dan niet handig meenemen.
Bedankt Fietsmiep! En ik heb wat lekkers bij een Aldi gehaald. 😋quote:Op zaterdag 16 mei 2026 08:59 schreef fietsmiep het volgende:
Qltel, fijne verjaardag!!
Hopelijk een beetje mooi weer vandaag en tref je een Conditorei op je route.
Ik heb het nu nog even bij 2 apfeltaschen en een vanillestange gehouden. En ik zit nu bij een oude burcht. Best aardige besteding voor een verjaardag.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Gefeliciteerd en neem wel naar goed Duits gebruik 2 verschillende stukken taart.
Zo leuk dat we via dit topic mee mogen wandelen
Bedankt!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:30 schreef nostra het volgende:
Erg leuk, weer zo'n ouderwets verslag! En ook gelijk hoog op mijn bucketlist!
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:23 schreef qltel het volgende:
En ik ben ontzettend blij dat jullie het leuk vinden om te zien. Ik had eerlijk gezegd niet veel reacties verwacht, maar ik ben erg blij met iedereen die het leuk vind.
Tja, goede vraag. Maar ik heb lang getwijfeld voordat ik dit topic aanmaakte.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Waarom zou men het niet leuk vinden?
Ik doe mijn best..quote:Reistopics doen het vaak toch wel goed. Zeker met wat leuke foto's erbij
Oh, je was al geslaagd voor je foto's hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:39 schreef qltel het volgende:
[..]
Tja, goede vraag. Maar ik heb lang getwijfeld voordat ik dit topic aanmaakte.
[..]
Ik doe mijn best..dit is mijn uitzicht terwijl ik je bericht beantwoord
[ link | afbeelding ]
Bedankt voor de felicitaties
Oh, ik heb ook hoogtevrees, maar gelukkig niet extreem. De meeste stukken waren voor mij goed te doen, maar gisteren vond ik 1 deel wel erg smal en diep.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:47 schreef Symphonic het volgende:
Schitterende foto’s van een schitterende wandeling.
Als ik dit zie baal ik zo van mijn extreme hoogtevrees.
Laatste lukt wel, ook de Machu Picchu gelopen. Dat moet je dan níet 10x achter elkaar doen, maar het is wel prachtig en vol voldoening. M'n Duits is ook een stuk beter dan Spaans, dus zou het alleen ook wel aandurven.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:50 schreef qltel het volgende:
[..]
Bedankt!
En ik kan het aanraden. Je moet wel van bergen houden..
Ik vind zo'n verslag maken ook altijd erg leuk, het geeft toch ook weer een andere dimensie aan een reisje. En het is leuk om later zelf terug te lezenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:23 schreef qltel het volgende:
En ik ben ontzettend blij dat jullie het leuk vinden om te zien. Ik had eerlijk gezegd niet veel reacties verwacht, maar ik ben erg blij met iedereen die het leuk vind.
Dat is helemaal waar. En ik hou ook rekening met dit topic met het maken van foto's, dus dat is ook handig.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind zo'n verslag maken ook altijd erg leuk, het geeft toch ook weer een andere dimensie aan een reisje. En het is leuk om later zelf terug te lezen
Weer schijnt mooi te worden vandaag. Maar ik heb nog 2 etappes en dus ook 2 dagen. En morgen schijnt het weer te regenen.quote:Mooie foto's weer hoor. Morgen al de laatste dag..
Ik hoop een extra mooie dag met extra mooi weer!
Leuk! Dat wandelplezier komt helemaal goed, deze omgeving verveelt me nooit, alhoewel ik nu wel weet wat onbekender gebied in ga. En ik denk dat ik vandaag weer langs een mooie ruïne kom.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:39 schreef Bzzzzp het volgende:
Een dag te laat maar alsnog van harte gefeliciteerd!![]()
Veel wandelplezier vandaag, wij lezen weer mee!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |