Nee, op de bonnefooi vond ik te eng, dus ik heb van tevoren mijn overnachtingen geregeld. Was in 2 gevallen best wel lastig. In Dahn was alles heel erg duur, dus ik zit in een plaatsje verderop ( met busverbinding) en in een andere plaats heb ik wel iets gevonden maar die moest ik echt nog per email regelen. Geen booking.com, geen airbnb..quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:13 schreef Bzzzzp het volgende:
Ziet er heel mooi uit! Ik ga deze route onthouden!
Heb je al je overnachtingen van te voren geregeld of zie je per dag hoe ver je komt? (Dat laatste wordt steeds moeilijker….)
Ja, mooi he.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:13 schreef Kanaroe het volgende:
Wat is Duitsland toch mooi, geniet van je wandelingen![]()
Tevens jaloers, want kan dit zelf niet meer
Tevens tvp
Ik verheug me er al een jaar op. Toen wist ik dat dit pad bestond.. en nu is het zo ver!! En ik geniet echt van elke seconde.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oooooh wat een toffe uitdaging!
Je kan dit
* ChildoftheStars doet een cheerleaderdansje![]()
![]()
Dat vind ik heel fijn om te lezenquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:25 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik verheug me er al een jaar op. Toen wist ik dat dit pad bestond.. en nu is het zo ver!! En ik geniet echt van elke seconde.
Leuk om te weten dat je meekijkt!quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vind ik heel fijn om te lezen![]()
Ga je verhaal in dit topic zeker volgen
@Rewimo, vertel hem even over die wilde zwijnen indertijd.. 😜quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:24 schreef APK het volgende:
Leuk om te volgen, ik wandel zelf ook graag in Duitsland.
Kom je nog leuke beesten tegen onderweg? 🦌🐇🦅🐗
Ah, te gek. Lopen is zo fijn en die omgeving is wunderschönquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:24 schreef qltel het volgende:
[..]
Ja, mooi he.
Klein geheimpje is dat ik hier al sinds mijn geboorte regelmatig kom. Maar alleen per auto,wandelend is echt heel anders.
Vandaar dat ik ook 2 rustdagen heb in 2 plaatsen die ik heel goed ken en waar ik ook wat trips over memory lane wil gaan maken.
Dat is al heel wat jaren geleden inmiddels. Zoon zat bij mij achterop de fiets, qltel was om een of andere reden wat achtergebleven. We waren in een dal waar je als het ware omheen kon fietsen en we waren inmiddels op de terugweg.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:41 schreef qltel het volgende:
[..]
@:Rewimo, vertel hem even over die wilde zwijnen indertijd.. 😜
Ik heb nu nog geen dieren gezien helaas
Oh, wat leuk zeg! Als ik tijd heb zal ik wel eens vertellen hoe dat bij mij zit.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:45 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ah, te gek. Lopen is zo fijn en die omgeving is wunderschön
Mijn geheimpje is dat ik 54 jaar geleden in Duitsland geboren ben, en er later nog vaak met mijn ouders op vakantie ben geweest
Trippstadt heb ik leuke kinder-herinneringen aan
Ja, was ook pittig. Maar gehaald..quote:Op zondag 10 mei 2026 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oef dat klinkt als een pittige dag! Het is je gelukt
Wel weer prachtige foto's
Lekker uitrusten voor morgen dus
Alle vertrouwen in dat morgen ook gaat lukkenquote:Op zondag 10 mei 2026 21:17 schreef qltel het volgende:
[..]
Ja, was ook pittig. Maar gehaald..
En morgen sta ik (in regenpak) klaar voor de volgende etappe..
Dat vind ik zo leuk hier, overal water. Ik heb echt niet alle bronnen op de foto gezet die ik heb gezien. En dus heb ik er al veel gezien..quote:Op zondag 10 mei 2026 21:33 schreef Hyperdude het volgende:
Leuk.
Ook zo typisch Duits die oude bronnen. Probeer mij wel eens voor te stellen hoe daar vroeger allemaal mijnwerkers en andere gasten in zo'n bos zwoegden. Of hoe Duitse soldaten door die bossen terugtrokken in 1945.
Veel wanderfreude gewenst.![]()
65 km is niet echt uit de buurt..quote:Op zondag 10 mei 2026 22:36 schreef Hyperdude het volgende:
Vermoed dat je hier in de buurt bent.![]()
https://de.wikipedia.org/wiki/Alte_Schmelz_%28St._Ingbert%29
Leuke geschiedenis, eerst bij Beieren, dan bij Frankrijk en dan weer bij Pruisen.
Leuk dat je meeleest. Tja, ik heb niet alle famiie ingeseind..quote:Op zondag 10 mei 2026 22:43 schreef fietsmiep het volgende:
Ik zie dit nu pas, ik kom ook meelezen. Veel suces!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |