Dan wordt het Vesper, want met die Ruben maken ze net een ontwikkeling in die draagmoederverhaallijn. Al zou hij ook mogen sterven hoor.quote:Op zondag 28 juni 2026 02:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://gtstcourant.com/e(...)in-gtst-cliffhanger/
Mijn gok die dame van Bing of die neef van Simon.
Inzet op vriendin van Bing zodat ze Nina en Bing weer bij elkaar kunnen schrijven.
Heb altijd zwak voor Troy, die verdient meer podium. Z’n achtergrond etc, familie. Mooie rolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag 27 augustus al weer terug op Videoland en de maandag er op weer te zien op RTL 4 aldus Boulevard.Allemaal cabaretteketet!
Ja eens prima acteur ook er mooi ingerold zo.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Heb altijd zwak voor Troy, die verdient meer podium. Z’n achtergrond etc, familie. Mooie rol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:48 schreef freaky40 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag 27 augustus al weer terug op Videoland en de maandag er op weer te zien op RTL 4 aldus Boulevard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Japepk op 01-07-2026 17:22:35 ]'t Echte en 't ware!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
Ik denk dat Janine als moeder uitgesloten kan worden, want buiten de zwangerschappen die ze had met Nina en later Lucas was ze niet zwanger in de serie in die periode, en zó'n retcon is met geen mogelijkheid te maken zonder het verleden groot geweld aan te doen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:44 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar de banden tussen die Rex en de Sanders-familie.
Ludo en Janine zijn het enige koppel dat het langste (met wat onderbrekingen) bij elkaar is. En ik kan me niet bedenken waar die Rex Martin dan vandaan komt? Het klinkt niet als een van de andere scharreltjes waar Janine het soms in korte tijd mee gehad heeft toen ze weer eens niet voor Ludo koos.
One-night stand met Simon Dekker, later kort met Stefano, Jack en met Rik.
quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:46 schreef PeterKelder het volgende:
Videoland:Waarom zijn het altijd dit soort gastrollenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je had toen ook die verhaallijn in dat sanatorium van dat vriendje van Lucas
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Zet je maar schrap, volgens de spoiler van de aflevering die, zo een beetje nu op Videoland komt:quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk dat Janine als moeder uitgesloten kan worden, want buiten de zwangerschappen die ze had met Nina en later Lucas was ze niet zwanger in de serie in die periode, en zó'n retcon is met geen mogelijkheid te maken zonder het verleden groot geweld aan te doen.
Als ze dertig jaar geleden ook bedoelen als 1996, is de enige "logische" optie dat Dians miskraam gefaked is en 'Jeffrey' in alle geheim geboren is en daarna uit angst voor represailles (vanuit Luigi Pavese) is afgestaan. Janine werkte toen bij SOS en zou in theorie bemiddeld kunnen hebben in de adoptieprocedure en dat altijd geheim hebben gehouden.
Maar ergens vermoed ik dat er toen off-screen nog een andere dame zal zijn geweest die zwanger raakte van Ludo en dat Janine dit al die tijd geweten heeft. In elk geval hoop ik ergens dat Rex niet het zoveelste onbekende kind is, dat gegeven is nu wel echt uitgemolken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo kijken! Benieuwd of het een teleurstelling wordt, of juist niet...
quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:04 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Zet je maar schrap, volgens de spoiler van de aflevering die, zo een beetje nu op Videoland komt:ik ben nog niet gespoilerd, maar de aflevering staat nog niet online... Komen ze pas in de loop van de nacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo kijken! Benieuwd of het een teleurstelling wordt, of juist niet...'t Echte en 't ware!
Het staat nu op Videoland, al sinds 00:15 ofzo.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:06 schreef Japepk het volgende:
[..]
ik ben nog niet gespoilerd, maar de aflevering staat nog niet online... Komen ze pas in de loop van de nacht?
[ Bericht 60% gewijzigd door Claude_Viole op 02-07-2026 01:03:01 ]
En Ray? Was ze daar niet zwanger van geworden en had dat kindje een open ruggetje en had ze abortus gepleegd?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:44 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar de banden tussen die Rex en de Sanders-familie.
Ludo en Janine zijn het enige koppel dat het langste (met wat onderbrekingen) bij elkaar is. En ik kan me niet bedenken waar die Rex Martin dan vandaan komt? Het klinkt niet als een van de andere scharreltjes waar Janine het soms in korte tijd mee gehad heeft toen ze weer eens niet voor Ludo koos.
One-night stand met Simon Dekker, later kort met Stefano, Jack en met Rik.
Dat was een abortus geworden, dus daar eindigt dat verhaal dan ook. Voor zover het ernaar uitziet (ik ken de oude GTST niet zo)........quote:Op donderdag 2 juli 2026 01:00 schreef Ceviche het volgende:
[..]
En Ray? Was ze daar niet zwanger van geworden en had dat kindje een open ruggetje en had ze abortus gepleegd?
Geen idee of dat past in het verhaal hoor maar het was wel een relatie/zwangerschap.
[ Bericht 8% gewijzigd door Claude_Viole op 02-07-2026 01:30:42 ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |