abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 juni 2026 @ 03:58:46 #126
436222 Japepk
Padvinder
pi_221015720
Ik zag toevallig vandaag een fragment op social media voorbij komen waarin uitkwam dat Ruben verliefd is op Bing, 'maar die is gelukkig met Vesper'. Zou de cliff een kus tussen Bing en Ruben zijn?
't Echte en 't ware!
  vrijdag 12 juni 2026 @ 04:00:31 #127
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_221015726
Waarschijnlijk wel gtst gaat een ice-man van x-men achtige retcon erin gooien.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 10:09:09 #128
436222 Japepk
Padvinder
pi_221017428
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 04:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarschijnlijk wel gtst gaat een ice-man van x-men achtige retcon erin gooien.

Ik ken die retcon niet, maar een karakter dat op latere leeftijd uit de kast komt is op zich niet onrealistisch. Zeker niet als dat nog een mooie verzoening tussen Bing en Nina oplevert die voortaan besties worden.
't Echte en 't ware!
  vrijdag 12 juni 2026 @ 12:03:58 #129
268260 Dr.Mikey
pi_221018094
Bing die als maagd de serie in kwam en jarenlang verhalen had met de religieuze Sjors en zijn spirituele moeder.
R.I.P DTS.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 13:06:08 #130
433862 Mr.Pomtip
Voor u ist menéér Pomtip!
pi_221018500
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 12:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bing die als maagd de serie in kwam en jarenlang verhalen had met de religieuze Sjors en zijn spirituele moeder.
Als ze Bing nu homo of biseksueel maken, is het wat mij betreft klaar. Dat is echt aangeven en toegeven dat de ideeën rondom dat personage op zijn en ze echt niks meer weten. Alsof ze alleen nog maar kunnen bedenken dat Bing meer als Everon kan zijn, zodat hij min of meer zichzelf kan spelen. Dat is NIET het personage van Bing! Lekker gemakzuchtig bedacht weer. Beter niet!

Laat ik even benadrukken: ik heb niets tegen homo's of biseksuelen. Dergelijke verhaallijn is alleen niet iets wat die schrijvers op een goede manier gaan brengen. Het wordt weer ongemakkelijk of iets waar niemand naar wil kijken, maar waarschijnlijk beide. Nogmaals: kijken die makers ooit hun werk terug en vinden ze dat dan ook echt leuk? Waarom spelen acteurs verhaallijnen waar geen smaak of geur aan zit en waar je de kijker ook alleen maar mee verveeld? Ik snap dat het een soap is en je soms opvulling nodig hebt, maar tegenwoordig lijken spannende momenten wel de opvulling om met de complete saaiheid door te kunnen.

Ik vind: IEDEREN die betrokken is bij de serie MOET MOET MOET (!!!) de serie ook ECHT kijken, als onderdeel van de baan!!! En ook: IEDEREEN die erbij betrokken is MOET feedback geven, als hij/zij dat nodig vindt. Dr. Blanco kan wel wat tegengas gebruiken, in plaats van ieder zwakzinnig schrijfsel in de serie op te nemen. Alsof zij verheven is voor feedback. De schrijvers lijken steeds minder te weten wat de kijker wil zien of wat een verhaallijn laat vliegen of neerstorten.

Het afkappen van verhaallijnen lijkt minder geworden.Logisch: er zijn minder verhaallijnen! Blij om te zien dat ze blijkbaar wel eens een conclusie kunnen verwerken nu, maar vervolgens moet de soep weer erg lang koken voordat er iets wordt geserveert. Het is juni! Meer dan een maand geleden begon ik al over die cliffhanger. De tijd dringt, maar voelen jullie het? Er gaat gewoon weer niks bijzonders gebeuren. Ieder jaar zeuren dat iets alles voorgoed zal veranderen of dat een bepaald personage voor een hoop onrust komt zorgen, heeft al vaak tot een anticlimax geleden. Als ze niks beters weten dan dat Bing, na al dat suffe rondscharrelen van de afgelopen maanden en dat gezweef rond Vesper, nu ineens homo blijktt: einde verhaal!

Blijkbaar vinden die schrijvers hun kladscriptjes zo geniaal, dat de serie eerst volledig om zeep moet, voordat ze eens iets van actie overwegen. Vervelende verhaallijnen komen steeds vaker voor, er is geen spanning en eerdere problemen zijn nog altijd niet verholpen. Dan nog schrijven ze steeds meer kinderen in de serie, bouwen ze daar verhaallijnen om heen en gaat het ook iedere keer over het krijgen van meer kinderen. Wie hier kijkt daar graag naar?

Over het algemeen is dit seizoen beter dan de vorige twee.Dat is echter niet veelzeggend met het niveau dat we meestal zien. Het is een soap. Het hoeft geen hoogwaardige dramaserie te zijn, maar zorg op zijn minst dat de kijker zich kan amuseren. Zeker niet irriteren! Een wisseling van de wacht graag! De schrijvers zijn op.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Pomtip op 12-06-2026 13:33:24 ]
pi_221020468
Ik vind Ferry Somogyi een prima acteur en een aardige gast en die lijkt me juist wel mondig genoeg om dingen aan te kaarten bij de schrijvers. Ik geloof ook wel dat hij de afleveringen terug kijkt hoorde ik hem ooit vertellen in de podcast die ze een paar jaar geleden nog hadden waarin acteurs te gast waren en vertelde over hun karakters en ervaringen. Verder heb ik hem wel eens sterker verhaallijnen spelen. Waar ze nu naar toe willen met hem, zo ken ik hem (Rik) niet. Het slaat allemaal als kut op Dirk.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 12 juni 2026 @ 18:34:30 #132
268260 Dr.Mikey
pi_221020730
Rik zijn ze al zoekende mee sinds Anita dood is. Ze schrijven er voor hem om de zoveel jaar er een veel jongere actrice in . Qua verhaallijnen is het vaak relatie en baby gedoe met hem in de laatste jaren.
Af en toe popt er een verloren broer op die hem overstijgt als personage maar vervolgens snel weer vertrekt 2x toe. En de recast/revamp van Job een x aantal jaren geleden was helemaal verschrikkelijk. Misschien kunnen ze kleinzoon Bram van inmiddels begin 20 bij hem laten spoken zodat ze Rik meer naar zijn leeftijd gaan schrijven ipv van bewust vergeten dat de man al drie kleinkinderen heeft rondlopen.
R.I.P DTS.
pi_221057554
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221057834
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 03:58 schreef Japepk het volgende:
Ik zag toevallig vandaag een fragment op social media voorbij komen waarin uitkwam dat Ruben verliefd is op Bing, 'maar die is gelukkig met Vesper'. Zou de cliff een kus tussen Bing en Ruben zijn?
Ik weet het wel zeker, vooral de homo haat die hij eerder tegen Ruben had wijst hierop. Ik vermoed dat dit het 30 jaar oude geheim is van Bing.

En alhoewel sommigen dit onrealistisch vinden komt dit nog steeds heel vaak voor. In m’n gay-vrienden groep zitten een aantal tussen die op latere leeftijd uit de kwamen, zelfs na het stichten van een gezin.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_221058665
Bing zat 30 jaar geleden niet eens in de serie, en hij is allang geen 30 meer.
Er zal dus een ander geheim zijn wat uitkomt
  dinsdag 16 juni 2026 @ 12:21:27 #136
268260 Dr.Mikey
pi_221059898
Misschien was hij prison gay maar dat is vreemd voor Patrica ging hij zitten toen.
R.I.P DTS.
pi_221060299
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 09:21 schreef vanderb het volgende:
Bing zat 30 jaar geleden niet eens in de serie, en hij is allang geen 30 meer.
Er zal dus een ander geheim zijn wat uitkomt
Misschien weet hij het al sinds z'n tiende :)
pi_221060517
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 00:41 schreef RaymanNL het volgende:

[..]
Ik weet het wel zeker, vooral de homo haat die hij eerder tegen Ruben had wijst hierop. Ik vermoed dat dit het 30 jaar oude geheim is van Bing.

En alhoewel sommigen dit onrealistisch vinden komt dit nog steeds heel vaak voor. In m’n gay-vrienden groep zitten een aantal tussen die op latere leeftijd uit de kwamen, zelfs na het stichten van een gezin.
Nah, dat zou wel heel slechte storytelling zijn, zélfs voor Blaadje Blanco. Als ze zoiets zouden willen vertellen moest dat van in het begin het verhaal van Bing zijn die nog tijdens zijn huwelijk met Nina verwarrende gevoelens ontwikkelt voor een man en daarop tot het besef komt (ook) aangetrokken te zijn door mannen, met alle 'gevolgen' van dien. Nu kwam de scheiding tussen hem en Nina volledig van haar uit, en het is vooralsnog enkel Ruben die plotsklaps (want weer eens geen opbouw) gevoelens heeft voor Bing. Daar bouw je zo'n coming out niet goed mee op.

Dat geheim van 30 jaar zal wel te maken hebben met die Rex Martin die nog voor de seizoensfinale opduikt en wiens komst ze lijken te teasen op de socials met die mysterieuze posts. Met een beetje mazzel/pech het zoveelste onbekende kind van iemand die vervolgens weer niks toevoegt op lange termijn :s)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_221061747
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221063388
Is dit de laatste Videoland week voor de zomerstop?
Allemaal cabaretteketet!
pi_221063437
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
pi_221064596
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 20:53 schreef freaky40 het volgende:
Is dit de laatste Videoland week voor de zomerstop?
Nee nog 1 week hierna 2 juli
  woensdag 17 juni 2026 @ 02:01:06 #143
268260 Dr.Mikey
pi_221066492
Dorothea en Noud scènes waarin ze telkens zijn accent verbeterd _O-
R.I.P DTS.
  woensdag 17 juni 2026 @ 09:29:47 #144
436222 Japepk
Padvinder
pi_221067644
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 22:01 schreef Anandy07 het volgende:

[..]
Nee nog 1 week hierna 2 juli
Met andere woorden; nog 4 afleveringen en niets van tension?
't Echte en 't ware!
pi_221068083
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 09:29 schreef Japepk het volgende:

[..]
Met andere woorden; nog 4 afleveringen en niets van tension?
Nog 8 afleveringen (9 met die van morgen op Videoland). Ze mogen zich dus wel gaan haasten om het nog enigszins spannend te maken.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 17 juni 2026 @ 10:30:47 #146
436222 Japepk
Padvinder
pi_221068111
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 10:27 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Nog 8 afleveringen (9 met die van morgen op Videoland). Ze mogen zich dus wel gaan haasten om het nog enigszins spannend te maken.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 10:27 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Ah ja, ik zat een week verkeerd
't Echte en 't ware!
pi_221073985
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
pi_221079212
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:45 schreef freaky40 het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_221079817
Je verwacht het niet. Terwijl ik juist denk dat Nina en Bing eerder weer bij elkaar komen.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 18 juni 2026 @ 17:13:36 #150
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_221080713
GTST Courant: GTST-spionnen: ‘Bruno’s gebroken hart bron van drama in cliffhanger’

quote:
GTST-spionnen melden aan GTSTCourant dat het zomaar eens heel spannend kan worden rond Bruno en Bing in de laatste aflevering van seizoen 36.

Nina komt erachter dat ze nog steeds iets voor Bing voelt en verbreekt haar relatie met Bruno. Laatstgenoemde lijkt daar moeilijk mee om te kunnen gaan. In de cliffhanger bereikt dit een climax.
en:

quote:
In een inmiddels verwijderde tekst van RTL werd al gemeld dat Rik, Julian, Stefano, Ruben en Bing een rol in de cliffhanger krijgen.
Ik ben benieuwd! Bruno slaat waarschijnlijk door, en laat zijn duistere en verborgen kant zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')