abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220934961
GTST-cliffhanger 2026: dertig jaar oud geheim zet levens Meerdijkers voorgoed op zijn kop

Nou, wat heeft Blaadje Blanco nu weer voor idioots verzonnen: Ruben is de broer van Rik? Nina en Ruben zijn verwisseld na de geboorte? Een andere vrouw heeft dertig jaar geleden de identiteit gestolen van Linda toen die in de Thaise gevangenis zat? Mira is toch niét de moeder van Julian en Kim? Noor is eigenlijk Kim? :') _O-

En ook toevallig dat bij de Vlaamse soap Familie de seizoensfinale dit jaar ook in het teken zal staan van een decennia oud geheim wat aan de oppervlakte komt :D
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220935087
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:51 schreef Bpalma het volgende:

[..]

Ik zie Edwin Jonker eerlijk gezegd ook zó weer terugkeren.
Ik hoop dat je er geld op hebt ingezet: GTST-comeback: Richard van Nooten keert terug naar Meerdijk
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220935274
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:23 schreef PeterKelder het volgende:
GTST-cliffhanger 2026: dertig jaar oud geheim zet levens Meerdijkers voorgoed op zijn kop

Nou, wat heeft Blaadje Blanco nu weer voor idioots verzonnen: Ruben is de broer van Rik? Nina en Ruben zijn verwisseld na de geboorte? Een andere vrouw heeft dertig jaar geleden de identiteit gestolen van Linda toen die in de Thaise gevangenis zat? Mira is toch niét de moeder van Julian en Kim? Noor is eigenlijk Kim? :') _O-

En ook toevallig dat bij de Vlaamse soap Familie de seizoensfinale dit jaar ook in het teken zal staan van een decennia oud geheim wat aan de oppervlakte komt :D
Ik dacht ook precies aan de Arnie baby swap 🤣 Vermoed dat het iets met Prince charming te maken heeft, die is ook rond de dertig

Of ze komen er ineens allemaal achter dat ze in de truman show zitten en zonder dat ze het door hebben al 35 jaar worden gefilmd en gestuurd
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_220935428
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:48 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Ik hoop dat je er geld op hebt ingezet: GTST-comeback: Richard van Nooten keert terug naar Meerdijk
Had ik het maar gedaan. dit word waarschijnlijk weer een kopie op kopie wraak op Ludo door de rozenboom af te nemen.
pi_220935512
Pfff, lame. Die Richard is zo klaar daar, en ik vind het ook een vreselijk karakter en dito acteur.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 1 juni 2026 @ 13:52:07 #81
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220935747
Fantastische acteur maar ze gebruiken hem niet altijd goed.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_220936990
Rex Martin, de zoon van Janine? Bekijk deze YouTube-video
pi_220937211
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:55 schreef GTSTCourantNL het volgende:
Rex Martin, de zoon van Janine? Bekijk deze YouTube-video
Denk dan nog eerder van Ludo, daarvoor hoeven ze de geschiedenis niet al teveel geweld aan doen met een zwangerschap en bevalling die niet in beeld is geweest :D

Verder is het maar weinig om enthousiast over te worden, deze maandtrailer :O
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220937431
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fantastische acteur maar ze gebruiken hem niet altijd goed.
Richard en Billy zijn beide al jaren hun aanzien kwijt. Weet nog dat Billy werd geïntroduceerd als opperschurk en l eindbaas. Nu zit ze luiers te verschonen samen met Martine hafkamp
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_220938876
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220942748
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:52 schreef Bpalma het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik denk: Niet Richard, maar Rik schrijft anoniem een brief waarin staat wat Shanti met Richard heeft uitgespookt. Op die manier probeert hij Billy en Shanti uit elkaar te drijven. En zo zal Richard wel weer even naar Meerdijk komen.
pi_220946491
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 16% gewijzigd door freaky40 op 02-06-2026 23:31:51 ]
Allemaal cabaretteketet!
pi_220955109
GTST-spoilers 15 t/m 18 juni 2026: Billy accepteert haar verlies, verlaat ze Meerdijk?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:52:13 #89
433862 Mr.Pomtip
Voor u ist menéér Pomtip!
pi_220955457
En de cliffhanger is...

Dolly blijkt uiteindelijk een kat te zijn. Geen hond.
Na de zomer belt Dr. Blanco naar Julian: sorry onze diagnose was verkeerd. Dolly is toch een hond.
En alles gaat weer verder op het niveau dat we inmiddels wel kennen.
pi_220956034
De golden retriever in de laatste aflevering was de hond van 'Dr.' Blanco.
pi_220956104
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:52 schreef Mr.Pomtip het volgende:
En de cliffhanger is...

Dolly blijkt uiteindelijk een kat te zijn. Geen hond.
Na de zomer belt Dr. Blanco naar Julian: sorry onze diagnose was verkeerd. Dolly is toch een hond.
En alles gaat weer verder op het niveau dat we inmiddels wel kennen.
_O-
  donderdag 4 juni 2026 @ 08:57:16 #92
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220956209
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 01:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop dat we de cliffhanger aflevering nog een keer krijgen.
Zo, de moordspel aflevering hebben we weer gehad. Best een toffe aflevering eigenlijk :D. Schrijvers deden wel enorm hun best om werkelijk iedereen in korte tijd een hekel aan Ludo te laten krijgen _O- . Ik weet eerlijk gezegd niet meer wie het gedaan had, dus dat is wel weer leuk.
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:50:55 #93
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_220958427
Videoland lijkt het gat in de classics-afleveringen te hebben hersteld.
pi_220958585
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:50 schreef Claude_Viole het volgende:
Videoland lijkt het gat in de classics-afleveringen te hebben hersteld.
Toppie, dan hervat weer mijn kijk routine :)
pi_220958600
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:57 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Zo, de moordspel aflevering hebben we weer gehad. Best een toffe aflevering eigenlijk :D. Schrijvers deden wel enorm hun best om werkelijk iedereen in korte tijd een hekel aan Ludo te laten krijgen _O- . Ik weet eerlijk gezegd niet meer wie het gedaan had, dus dat is wel weer leuk.
Vergeet de muziek die aflevering niet. Telkens zo'n cluedo deuntje en tijdens de moord van die dramatische strijkers. En heerlijke teksten voor Janine; "Sorry Ludo, ehh, Vincent. Jij hebt mij laten zitten met een kind, dat kan ik niet van je tolereren"

"Wat een knallen!"

"Prachtig gespeeld hoor, dit, maar het hoeft nog helemaal niet want er is nog niemand."

"Ludo? Ludo?"
't Echte en 't ware!
pi_220959567
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220959730
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 17:02 schreef PeterKelder het volgende:
‘GTST’ leek voor uitsterven behoed, maar nu blijkt zelfs dit instituut zijn leven niet helemaal zeker

Artikel uit de Volkskrant waarbij zelfs de vrienden van @:GTSTCourant worden aangehaald :D
En verder dan een fansite heeft de krant ook niet gekeken. Geen woord over slepende verhaallijnen, saaie karakters of comebacks die de verwachtingen niet waarmaken. Geen inkijkje in een productieteam wat wellicht teveel op de automatische piloot draait. Alleen een anekdote over een broodje kaas van ondertussen 7 jaar oud.
't Echte en 't ware!
pi_220959920
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 17:02 schreef PeterKelder het volgende:
‘GTST’ leek voor uitsterven behoed, maar nu blijkt zelfs dit instituut zijn leven niet helemaal zeker

Artikel uit de Volkskrant waarbij zelfs de vrienden van @:GTSTCourant worden aangehaald :D
Ik betwijfel serieus of ze de veertig jaar halen
pi_220961679
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 17:42 schreef Japepk het volgende:

[..]
En verder dan een fansite heeft de krant ook niet gekeken. Geen woord over slepende verhaallijnen, saaie karakters of comebacks die de verwachtingen niet waarmaken. Geen inkijkje in een productieteam wat wellicht teveel op de automatische piloot draait. Alleen een anekdote over een broodje kaas van ondertussen 7 jaar oud.
Die wel heel typerend is, want: dat gevoel is inmiddels alweer volledig verdwenen. Het moest 'minder' Rozenboom maar die hut is inmiddels weer net zo vaak te zien als het ziekenhuis, en om nou te zeggen dat die trattoria en wijnhandel van Stefano nou zo herkenbaar zijn voor Mien uit Assen...

En ja, voor de rest is dit natuurlijk een opiniërend artikel wat niks aan stof doet opwaaien. Een follow-up van hun longread uit 2020 zou inderdaad welkom zijn, maar gezien dat interview met Blaadje Blanco en Idse Grootheidswaanzin vorig jaar in het AD zou ik daar ook weinig nieuwe inzichten van verwachten :X
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 5 juni 2026 @ 00:04:46 #100
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_220962071
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:26 schreef Japepk het volgende:

[..]
Vergeet de muziek die aflevering niet. Telkens zo'n cluedo deuntje en tijdens de moord van die dramatische strijkers. En heerlijke teksten voor Janine; "Sorry Ludo, ehh, Vincent. Jij hebt mij laten zitten met een kind, dat kan ik niet van je tolereren"

"Wat een knallen!"

"Prachtig gespeeld hoor, dit, maar het hoeft nog helemaal niet want er is nog niemand."

"Ludo? Ludo?"
Nee, die scene vooraf waarin Janine met het pistool aan het spelen is, waarbij ze het James Bond muziekje neuriet, en het pistool voor de grap tegen haar hoofd houdt, en tot grote schrik van Barbara. _O-

Als het goed is moet het nieuwe seizoen nu bij de Classics erop staan. Ik ga zo eens kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')