Heel simpel, het is namelijk heel menselijk, de engelse hebben er een mooie omschrijving voor: the food on someone else's plate always looks (and sometimes tastes) better than what you ordered.
Volgens een studie uitgevoerd door de universiteit van Louisville hebben veel vrouwen de neiging te geloven dat als er een andere vrouw of achter een man aan zit of een relatie met een man heeft, het waard is om wat de man te bieden heeft te 'veroveren'.
Het gebeurt zo vaak als volgt: wanneer ik uit ga met mijn vrouw, in een club of in een restaurant, op het moment dat ik oogcontact heb met een andere vrouw heb begint die met me te flirten. En dat terwijl ik dus met mijn vrouw ben. Misschien is het wel zo omdat ze denken dat als een mooie vrouw met man is ze moeten bewijzen dat ze zelf ook zo 'hotlooking' zijn. Misschien is het ook wel zo dat zulke vrouwen van een uitdaging houden, of van de spanning.
Ik denk dat het ligt aan de 'oude en nieuwe koeien theorie' : volgens mij is het dat vrouwen sex met een getrouwde man waanzinnig lekker vinden. Een man heeft het gedrag van een stier, eenmaal een koe bevrucht te hebben zal ie nooit meer diezelfde koe willen bevruchten. Maar komt er een 'nieuwe' koe langs dat is ie niet meer te houden: de nieuwe koe geniet er volop van...
quote:Waarom ?
Op woensdag 26 februari 2003 10:52 schreef flat_erik het volgende:
Ik wil ook best sex met een getrouwde vrouw
quote:Of gewoon in het Nederlands: het gras bij de buren is altijd groener...
Op woensdag 26 februari 2003 10:51 schreef Dunk het volgende:de engelse hebben er een mooie omschrijving voor: the food on someone else's plate always looks (and sometimes tastes) better than what you ordered.
Verder weet ik het niet hoor. Ben ik een uitzondering omdat ik verder ga kijken als ik weet dat een man bezet is? Ik denk maar zo: als een vent vreemd gaat op zijn vriendin/vrouw met mij, dan flikt ie dat ne zo goed bij mij, en ik heb liever een man die bij me blijft...
quote:Jij ook al.
Op woensdag 26 februari 2003 10:55 schreef Pikkebaas het volgende:
Helemaal waar, toen ik nog vrijgezel was keek er bijna geen hond naar me. En nu ga ik uit met m'n vriendin en heb ik veel meer sjans.
quote:Dat zal niet maar sinds ik getrouwd ben heb ik gewoon vaker flirtende vrouwen om me heen... ik ben dr nooit op in gegaan maar het gedrag deed me op deze gedachte brengen
Op woensdag 26 februari 2003 10:54 schreef LadyXochi het volgende:[..]
Of gewoon in het Nederlands: het gras bij de buren is altijd groener...
Verder weet ik het niet hoor. Ben ik een uitzondering omdat ik verder ga kijken als ik weet dat een man bezet is? Ik denk maar zo: als een vent vreemd gaat op zijn vriendin/vrouw met mij, dan flikt ie dat ne zo goed bij mij, en ik heb liever een man die bij me blijft...
quote:tsja, als jijzelf gaat flirten, geef jij de indruk er open voor te staan en jouw vrouw, kan zomaar overkomen bij de flirtende vrouw als vriendin...
Op woensdag 26 februari 2003 10:51 schreef Dunk het volgende:
Waarom ? Waarom zou een vrijgezelle vrouw (of zelfs een getrouwde vrouw) een relatie met een man aangaan die zelf al een relatie heeft met een andere vrouw ? Waarom zou een vrouw sex willen met een man terwijl die elke dag slaapt met een ander ?Heel simpel, het is namelijk heel menselijk, de engelse hebben er een mooie omschrijving voor: the food on someone else's plate always looks (and sometimes tastes) better than what you ordered.
Volgens een studie uitgevoerd door de universiteit van Louisville hebben veel vrouwen de neiging te geloven dat als er een andere vrouw of achter een man aan zit of een relatie met een man heeft, het waard is om wat de man te bieden heeft te 'veroveren'.
Het gebeurt zo vaak als volgt: wanneer ik uit ga met mijn vrouw, in een club of in een restaurant, op het moment dat ik oogcontact heb met een andere vrouw heb begint die met me te flirten. En dat terwijl ik dus met mijn vrouw ben. Misschien is het wel zo omdat ze denken dat als een mooie vrouw met man is ze moeten bewijzen dat ze zelf ook zo 'hotlooking' zijn. Misschien is het ook wel zo dat zulke vrouwen van een uitdaging houden, of van de spanning.
Ik denk dat het ligt aan de 'oude en nieuwe koeien theorie' : volgens mij is het dat vrouwen sex met een getrouwde man waanzinnig lekker vinden. Een man heeft het gedrag van een stier, eenmaal een koe bevrucht te hebben zal ie nooit meer diezelfde koe willen bevruchten. Maar komt er een 'nieuwe' koe langs dat is ie niet meer te houden: de nieuwe koe geniet er volop van...
beetje hypocryte stelling zeg!
quote:
quote:Beter lezen: ik flirt niet, ik heb oogcontact. De stelling zou inderdaad hypocriet zijn als ik ook zou flirten.
Op woensdag 26 februari 2003 11:02 schreef Kingske het volgende:[..]
tsja, als jijzelf gaat flirten, geef jij de indruk er open voor te staan en jouw vrouw, kan zomaar overkomen bij de flirtende vrouw als vriendin...
quote:idd, oogcontact zoeken is aantonen dat je interesse hebt, de topicstarter geeft hiermee een signaal aan vrouwen en als ze daarop reageren dan vind ie dat raar
Op woensdag 26 februari 2003 11:02 schreef Kingske het volgende:[..]
tsja, als jijzelf gaat flirten, geef jij de indruk er open voor te staan en jouw vrouw, kan zomaar overkomen bij de flirtende vrouw als vriendin...
quote:als jij oogconatct blijft houden terwijl iemand met je flirt, zorg je zelf voor die verwarring.
Op woensdag 26 februari 2003 11:05 schreef Dunk het volgende:[..]
Beter lezen: ik flirt niet, ik heb oogcontact. De stelling zou inderdaad hypocriet zijn als ik ook zou flirten.
quote:Jij kent schijnbaar het verschil niet tussen oogcontact en flirten... Als je oogcontact niet verbreekt, kan het leiden tot flirten ja...
Op woensdag 26 februari 2003 11:05 schreef hoe-die-nie het volgende:[..]
idd, oogcontact zoeken is aantonen dat je interesse hebt, de topicstarter geeft hiermee een signaal aan vrouwen en als ze daarop reageren dan vind ie dat raar
quote:Nog ff tussendoor, niet gaan generaliseren he!
Op woensdag 26 februari 2003 11:06 schreef GHaven het volgende:
Willen vrouwen dat echt?!Gatverdamme!
!
[afbeelding]!!!
quote:Ik ben een vrouw, en wil geen sex met een getrouwde man...
Op woensdag 26 februari 2003 10:54 schreef LadyXochi het volgende:
Of gewoon in het Nederlands: het gras bij de buren is altijd groener natter...
Als ik zelf getrouwd zou zijn, zou ik het niet aangenaam vinden als mijn vent buiten de pot pist...
quote:Gewoon, lijkt me best geil om het met een oudere vrouw te doen dan meisjes van je eigen leeftijd! In de supermarkt waar ik werk komen soms echt mooie vrouwen van 30 en dat vind ik soms nog mooier dan meisjes van 18 jaar! Waarom? Tja milfhunter.com
quote:Als jij samen met je partner uit bent waarom zou je dan oogcontact zoeken met iemand van het andere geslacht die je niet kent? Behalve de ober dan als je de rekening wilt
Op woensdag 26 februari 2003 11:09 schreef LadyXochi het volgende:[..]
Jij kent schijnbaar het verschil niet tussen oogcontact en flirten... Als je oogcontact niet verbreekt, kan het leiden tot flirten ja...
quote:ben het helemaal met je eens!
Op woensdag 26 februari 2003 11:12 schreef hoe-die-nie het volgende:[..]
Als jij samen met je partner uit bent waarom zou je dan oogcontact zoeken met iemand van het andere geslacht die je niet kent? Behalve de ober dan als je de rekening wilt
Volgens mij geef je zo aan dat je iets wilt of die persoon leuk vind.
quote:Okay, en even voor de duidelijkheid : Ik wil geen sex met jou!
Op woensdag 26 februari 2003 11:10 schreef LadyXochi het volgende:[..]
Nog ff tussendoor, niet gaan generaliseren he!
quote:Ja, maar dat heeft niets te maken met het feit dat die vrouw getrouwd is. Jij valt gewoon op oudere vrouwen. Dat kan ook.
Op woensdag 26 februari 2003 11:12 schreef flat_erik het volgende:[..]
Gewoon, lijkt me best geil om het met een oudere vrouw te doen dan meisjes van je eigen leeftijd! In de supermarkt waar ik werk komen soms echt mooie vrouwen van 30 en dat vind ik soms nog mooier dan meisjes van 18 jaar! Waarom? Tja milfhunter.com
volgens mij is het wel zo dat het vrouwen vaak meer gaat om het spelletje. als jij dus binnenkomt en meteen op zoek gaat naar mooie vrouwen, weten ze al dat het spelletje al gewonnen is.. ze hoeven je niet te verleiden. als je dat niet doet, weten ze het niet zeker, en gaan ze even kijken hoe ze in de markt liggen..
quote:Je kunt toch rondkijken. Gewoon je blik door de ruimte laten gaan, en dan kruisen met iemand die naar je zit te kijken. Kan toch? Als je dan meteen weg kijkt is het wel oogcontact, maar niet flirten.
Op woensdag 26 februari 2003 11:12 schreef hoe-die-nie het volgende:[..]
Als jij samen met je partner uit bent waarom zou je dan oogcontact zoeken met iemand van het andere geslacht die je niet kent? Behalve de ober dan als je de rekening wilt
Volgens mij geef je zo aan dat je iets wilt of die persoon leuk vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |