quote:Op vrijdag 8 mei 2026 08:40 schreef PzKpfw het volgende:
Voor dat geld zou ik toch eerder op marktplaats gaan kijken. Een goede tweedehands lijkt me beter dan zoiets.
Het zal in het materiaal zitten denk ik toch? Maar kan je voor iets meer dan 300 euro dan echt fout gaan? Stel dat die fiets 3 jaar mee gaat?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 08:47 schreef FlippingCoin het volgende:
Decathlon heeft best prima fietsen hoor voor een lage prijs.
Met 2ehands kan je zeker beter uit zijn, maar het is wel handig als je er dan wat verstand van hebt of iemand kan helpen, die ook mee kan bij het ophalen.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 08:49 schreef Solispolar het volgende:
[..]
[..]
Het zal in het materiaal zitten denk ik toch? Maar kan je voor iets meer dan 300 euro dan echt fout gaan? Stel dat die fiets 3 jaar mee gaat?
Op marktplaats vind ik voor hetzelfde geld bijv. dit:
https://www.marktplaats.n(...)ed-onderhouden?_gl=1*r43tdc*_ga*OTc1NDUwNDA2LjE3NzgxNDQ0NDc.*_ga_YECTZ2BX2K*czE3NzgyMjIyNzUkbzUkZzEkdDE3NzgyMjIzMDQkajMxJGwwJGg5OTY1MTAzNzQ.*_fplc*R0V4S29HaFBKcXA1M3U1T0RIckRNNGZZS29HZWpNb3VKMlRrUlg5WG1wYXRnbFU3SSUyRmxCZ1BaUE5BYW5GaEtJT0pQcXozS1VxdVdPYzdWYyUyQmtmUkZ6TXAlMkZsUXg4OURlZVFDRkdTdEUwZmxFM0lHeDd0N01kSk8zRWt3NCUyQnclM0QlM0Q.
Is dat dan aantoonbaar beter? Ondanks dat het 2dehands is?
Ik denk dat we daarin aardig hetzelfde zijn.. dus al die elite-kwaliteit systemen op een fiets hoeven van mij niet per sé. Echter een fiets die je onder de kont weg roest is weer wat andersquote:Op vrijdag 8 mei 2026 08:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Met 2ehands kan je zeker beter uit zijn, maar het is wel handig als je er dan wat verstand van hebt of iemand kan helpen, die ook mee kan bij het ophalen.
Zelf heb ik nu een aantal jaar een decathlon fiets, ik denk nu 5 jaar, fietst nog prima. Maar ik ben niet iemand die wekelijks vele kilometers fietst.
Ik heb zoiets, bevalt prima .......quote:Op donderdag 7 mei 2026 12:35 schreef Solispolar het volgende:
fiets voor woon-/werkverkeer (+/- 10km enkele weg).
En onderschat niet het extra gezeik met onderhoud doordat alles vies wordt en sneller slijt zonder spatborden en kettingkast etc. De eerste zomer zal prima gaan, maar na de eerste winter sta je de fiets te vervloeken, als ergens halverwege de ketting er af ligt, en je dan ontzettend smerige handen krijgt om hem er weer op te leggen, en je broek dan ineens donkergrijze strepen heeft van de velgremmen die je velgen wegvreten...quote:Op vrijdag 8 mei 2026 09:14 schreef Farenji het volgende:
Wil je geen bagagedrager? Of neem je nooit iets mee naar je werk? Een rugtas op de fiets is niet altijd comfortabel.
Ik zou ook spatborden willen hebben. Als de weg nat is wordt anders je reet ook nat.
Ik zou persoonlijk wat meer uitgeven aan een fiets die je dagelijks nodig hebt, of anders voor hetzelfde geld een tweedehands zoeken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |