quote:Godver
Op dinsdag 7 oktober 2003 09:54 schreef PLAE@ het volgende:
*kick*'t is nu zowat uitverkocht.
quote:Nais!
Op donderdag 9 oktober 2003 21:43 schreef Leila het volgende:
Ik heb in de Spits of de Metro gelezen dat Black Eyed Peas in het voorprogramma zit.
Zou het wel echt super kut vinden, als ik dit fantastische concert niet optimaal zou kunnen beleven.
Greetz. J
Eens even zijn danskunsten live bewonderen, wow die kerel kan dansen !!!
quote:MOOI!
Op vrijdag 14 november 2003 12:01 schreef hensenhans het volgende:
Ik ben bij DJ Tiësto geweest in Gelredome, Marco Borsato in de Kuip en heb zelf ooit eens opgetreden in de Arena.. kan zeggen dat de Arena gewoon klote akoestiek heeft en tijdens Tiësto niks geen last van gehad! Dus Gelredome is JT proof
Dat was het enige wat een kippenvel show nog stuk kon maken
HeBbEn JuLliE StAaN oF ZiT PlaATseN!?
En Hoe LaAt ZiJn JuLLIe Daar??
By The Way: Tis Nu ZekEr dAt BlaCk EyeD PeAs In T vOoRpRoGraMma Komt!!!!
XxXxX
Nathalie
heb je die troep ook bij top of the pops gezien? live kan dat wijf echt niks.
En doe aub niet zo zielig met dat breezah taaltje
Maar meer is het niet toch?
2 nummers uit je dak gaan..........................mja ok.
quote:Weet niet of je het weet, maar hij heeft wel wat meer hits dan 2 gehad hoor.
Op donderdag 27 november 2003 21:55 schreef PLAE@ het volgende:
Ik snap het niet zo. Wat kan hij nou doen? die 2 nr's van hemzelf zingen en dan nog wat halve hitjes van n'sync.Maar meer is het niet toch?
2 nummers uit je dak gaan..........................mja ok.
En oja, hij heeft zelfs een hele cd uit
Rock your body en Senorita (redelijk hitje). En wat zijn z'n overige hits? Cry me a river kan je geen hit noemen.
cd..........uhm ja ok. Dat heeft Jannes ook. Dat zegt niks.
Oja voor de mensen die op het laatste moment nog heenwillen. Er zijn nog kaarten te krijgen bij het postkantoor. (alleen nog zitplaatsen)
quote:Jezus Christus, zeikerd...
Op vrijdag 28 november 2003 00:45 schreef PLAE@ het volgende:
Het is maar wat je echt een hit noemt.Rock your body en Senorita (redelijk hitje). En wat zijn z'n overige hits? Cry me a river kan je geen hit noemen.
De LMK is er vanavond uiteraard ook bij.
Hoe gaaf is JT?
quote:Ten eerste begonnen we met Like I Love you, ten tweede Cry me a river was toch wel degelijk een hit. Als je niet eens weet dat hij een complete album heeft uitgebracht zeg dan niks, als je die dan ook nog niet eens geluisterd heb zeg dan niks, die verder top is. Als je niet van Justin Timberlake houd hou je hier dan buiten en ga naar Jannes luisteren.
Op vrijdag 28 november 2003 00:45 schreef PLAE@ het volgende:
Het is maar wat je echt een hit noemt.Rock your body en Senorita (redelijk hitje). En wat zijn z'n overige hits? Cry me a river kan je geen hit noemen.
Oja voor de mensen die op het laatste moment nog heenwillen. Er zijn nog kaarten te krijgen bij het postkantoor. (alleen nog zitplaatsen)
Wel lang erover gedaan vanwege files, en daardoor het hele voorprogramma gemist.
quote:Hoe kort dan?
Op zaterdag 29 november 2003 00:42 schreef Leila het volgende:
Concert was gaaf!
Hij was leuk, hij danste super, wel kort concert, maar gewoon erg gaaf.
Ik heb me prima vermaakt!Wel lang erover gedaan vanwege files, en daardoor het hele voorprogramma gemist.
quote:Het zou zijn van 7 tot 8 Black Eyed Peas, en van 8 tot half 10 Justin.
Op zaterdag 29 november 2003 00:44 schreef Citroentje het volgende:[..]
Hoe kort dan?
quote:De bus in:
Op zaterdag 29 november 2003 00:48 schreef Leila het volgende:[..]
Het zou zijn van 7 tot 8 Black Eyed Peas, en van 8 tot half 10 Justin.
Maar hij was wat later begonnen, en het was kwart over 10 afgelopen... Ik denk een uur en drie kwartier? Ik weet het niet precies, maar het was best kort dat ik dacht nu al?
Maar ja, 1 cd he...
Later in zijn optreden kwamen de Black Eyed Peas ook nog eens met dat nr erbij, was wel geinig. En hij deed een klein stukje I'm lovin' it, en ook beatboxen.
Maar het concert was verder wel gaaf. Mijn god, zijn beatbox-kunsten heeft hij zwwaaarrr verbeterd. Vroeger kon hij er niets van, nu is hij 'MasterBeatBoxer'.
i'm lovin it
quote:Maar was het het geld ook echt waard?
Op zaterdag 29 november 2003 00:42 schreef Leila het volgende:
Concert was gaaf!
Hij was leuk, hij danste super, wel kort concert, maar gewoon erg gaaf.
Ik heb me prima vermaakt!Wel lang erover gedaan vanwege files, en daardoor het hele voorprogramma gemist.
Mijn neefje mocht ook backstage, maar wilde de drukte niet in.
Klojo
Ik was gegaan, maar het zal wel anders zijn voor een hetero jongen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |