quote:Yamanaka:
It's difficult to directly compare the volume of content to the story modes in other titles because the format is different, but in Marvel Fighting Spirit, you can enjoy a story using a motion comics style in a game mode called "Episode Mode." We had a manga artist draw the base manga, and then we added movement to each panel to advance the story, which is a fairly time-consuming way to present it. We have prepared five teams, and it has enough content to provide nearly 10 hours of gameplay in total.
Click to shrink...
4Gamer:
So there's a new way to present the story mode. I'm looking forward to the content.
Yamanaka:
From the beginning of the project, we decided that a story mode was absolutely necessary for casual players, and the only thing left to discuss was what form it should take. Marvel is all about comics, so we thought about how to make it interactively enjoyable, and that's how the idea of making comics move came about. By adding sound and movement to motion comics, we can also make use of the PS5's vibration function.
Click to shrink...
4Gamer:
In episode mode, will there be any matches where the player controls the game in between?
Yamanaka:
No. Basically, once you start episode mode, the story will progress even if you leave it alone. You can fast-forward by pressing a button, or pause and enjoy the illustrations at your leisure, but it's designed to be enjoyed in the same way as reading a comic book.
Manga......quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:55 schreef MMaRsu het volgende:
De story mode in Tokom Fighting whatever is een 10 uur durende cutscene
[..]
Ok ja ik heb echt niks tegen heel de artstyle. Dat er geen story mode in zit is niet echt typisch japans (zie sf6) maar wel typisch Arc Systems. guilty Gear Strive's 'story mode' zijn ook alleen filmpjesquote:Op woensdag 13 mei 2026 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Manga......
En ik maar op m'n kop krijgen dat ik in het begin al zei dat ik de style te manga-Japans vond en hier mensen zeiden (jij) dat dat wel meeviel
Marvel fan boy hier, maar de manga versie van de cartoon vond ik vreselijk en de art style van Tokon helaas ook. Vooral de whatever it is roze felle dame die t "presenteert". In Marvel Rivals kan ik Galacta gelukkig nog negeren.
Tenzij de fight style heel leuk is en de karakters ook.... maar gok dat ik deze Marvel naast me laat liggen.
Das niet verkeerd.quote:
Meh.quote:
quote:
Als je PS Plus Extra of Premium hebt, over een paar dagen komt oa Bramble the Mountain King naar PS Plus Extra dus.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb al jaren ps+ en download alles zodat ik ze altijd weer kan herdownloaden.
Stray uitgespeeld en Dave the diver moet ik ook weer eens mee verder inderdaad!
Ik heb Under the waves gisteren gedownload en dat lijkt ook erg mooi dus die ga ik ook spelen.
Thanks.
Ja dat kan natuurlijkquote:
Ik heb hem destijds gespeeld op de Xbox, speciaal een maandje Ubisoft+ genomen, zodat ik hem kon spelen voor 17 euro of zo.quote:
Ja reviewer shit had wat issues maar day 1 patch echt nergens last van gehadquote:Op woensdag 13 mei 2026 19:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijkIeder zo zijn ding. Ik heb me vooral vermaakt met de filmpjes over de AI in dat spel
Omgeving zien er wel mooi uit. Dat dan weer wel
Nee was wel meer dan day 1 problemen. Heel die AI van tegenstanders is echt bizar slecht.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja reviewer shit had wat issues maar day 1 patch echt nergens last van gehad
AI van de vijanden is nooit Ubisofts sterkste kant geweestquote:Op woensdag 13 mei 2026 20:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee was wel meer dan day 1 problemen. Heel die AI van tegenstanders is echt bizar slecht.
Ze hebben qua gameplay wel dingen aangepakt ja. Zo kan je nu wel een wapen oppakken en een ladder beklimmenEn is je missie niet meteen failed als ze je zien etc. Maar de ai blijft wel een beetje om te huilen
Niet dat ik je wil overtuigen dat het toch echt kut is of zoAls je er mee vermaakt hebt dan alleen maar fijn
Elke keer als ik dit lees denk ik aan die LucasArts game.quote:Op donderdag 14 mei 2026 10:48 schreef DKUp het volgende:
Outlaws is redelijk meh. Genoeg games die beter zijn.
Star Wars: The Force Unleashed?quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Elke keer als ik dit lees denk ik aan die LucasArts game.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |