abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:46:34 #276
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946175
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:27 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Huh nu al begonnen 😱

Ik dacht 23.00u
Is ook om 11
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:49:31 #277
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946192
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:46 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Is ook om 11
Omdat ie het over de nieuwe Tomb Raider had :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:06:39 #278
429367 DKUp
ON TOUR
pi_220946286
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:21 schreef MMaRsu het volgende:
Tering die nieuwe Tomb Raider ziet er dik uit
Ja alleen de remake zorgt er waarschijnlijk voor dat de echte nieuwe game weer een jaar wordt vertraagd ;(
SOONY
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:10:56 #279
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946306
Er moeten meer Uncharted/Tomb Raider achtige games komen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 22:15:02 #280
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220946327
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:58 schreef Cupfighter het volgende:
Sinds gisteren in het bezit van een PS5 , wat een gaaf apparat
Op advies van de verkoopster Alan Wake 2 erbij gekocht
En PS plus premium voor 1 maandje
Geniet ervan!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:17:28 #281
429367 DKUp
ON TOUR
pi_220946339
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:10 schreef StateOfMind het volgende:
Er moeten meer Uncharted/Tomb Raider achtige games komen.
Ja en PlayStation moet gewoon weer meer singleplayer spellen uitbrengen.

Geef mij InFamous, Sly, Jak, Ratchet, Astro Bot, Days Gone, Horizon/Killzone (die wel met multiplayer uiteraard)Uncharted en TLOU.

Oh ja en Activision moet gewoon nieuwe Crash en Spyro 3D platformers maken.

Gelukkig dat Ubisoft in ieder geval dit jaar opnieuw Rayman Origins en Legends uitbrengt dat er eventueel nog een keer een nieuw deel komt… Rayman 2 en 3 GENOT ;(
SOONY
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 22:23:18 #282
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220946368
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:10 schreef StateOfMind het volgende:
Er moeten meer Uncharted/Tomb Raider achtige games komen.
Wat, rennen van setpiece naar setpiece?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:37:22 #283
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946479
Ja :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:51:44 #284
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946561
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:06 schreef DKUp het volgende:

[..]
Ja alleen de remake zorgt er waarschijnlijk voor dat de echte nieuwe game weer een jaar wordt vertraagd ;(
Hebben we een video?
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:01:35 #285
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946597
Here we go!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:02:18 #286
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946602
Wolverine _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:04:37 #287
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946620
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:02 schreef StateOfMind het volgende:
Wolverine _O_
Het gore niveau is echt precies goed
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:06:15 #288
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946630
Gameplay ziet er lekker uit.
Je ziet wel dat Spiderman ook van hen is.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:09:20 #289
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946654
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:06 schreef StateOfMind het volgende:
Gameplay ziet er lekker uit.
Je ziet wel dat Spiderman ook van hen is.
Ja echt zin in
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:09:43 #290
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946655
September *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:10:12 #291
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946661
Haha de Wolverine game op de Xbox 360/PS3 had meer gore dan dit.

Ik wil gasten doormidden hakken, ik wil armen eraf hakken

Wat een baby ass temu Wolverine dit :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:10:28 #292
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946663
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:04 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Het gore niveau is echt precies goed
_O-

Er is geeneens gore

Er is bloed en thats it. In combat reageren enemies bijna niet op dat ze gehit worden
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:11:01 #293
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946667
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:10 schreef MMaRsu het volgende:
Haha de Wolverine game op de Xbox 360/PS3 had meer gore dan dit.

Ik wil gasten doormidden hakken, ik wil armen eraf hakken

Wat een baby ass temu Wolverine dit :')
Er hadden wel wat afgehakte lichaamsdelen gemogen
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:11:11 #294
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946668
Bekijk deze YouTube-video

Hier kan je tenminste binnen 5 minuten gasten doormidden hakken
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:12:36 #295
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946679
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:11 schreef MMaRsu het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Hier kan je tenminste binnen 5 minuten gasten doormidden hakken
Heb ik ook. Dik spel :Y
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:14:45 #296
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946687
Ziet er leuk uit
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:16:37 #297
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946696
Meh
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:17:02 #298
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946698
Waar kijk ik naar? Lijkt op werken
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:19:57 #299
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946715
Blijft een apart volkje, die Japanners
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:21:06 #300
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946719
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:19 schreef StateOfMind het volgende:
Blijft een apart volkje, die Japanners
Ja echt. Niets voor mij.. dat fox hole ding was echt een beetje cringe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')