Is ook om 11quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Huh nu al begonnen 😱
Ik dacht 23.00u
Omdat ie het over de nieuwe Tomb Raider hadquote:
Ja alleen de remake zorgt er waarschijnlijk voor dat de echte nieuwe game weer een jaar wordt vertraagdquote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:21 schreef MMaRsu het volgende:
Tering die nieuwe Tomb Raider ziet er dik uit
Geniet ervan!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:58 schreef Cupfighter het volgende:
Sinds gisteren in het bezit van een PS5 , wat een gaaf apparat
Op advies van de verkoopster Alan Wake 2 erbij gekocht
En PS plus premium voor 1 maandje
Ja en PlayStation moet gewoon weer meer singleplayer spellen uitbrengen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:10 schreef StateOfMind het volgende:
Er moeten meer Uncharted/Tomb Raider achtige games komen.
Wat, rennen van setpiece naar setpiece?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:10 schreef StateOfMind het volgende:
Er moeten meer Uncharted/Tomb Raider achtige games komen.
Hebben we een video?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja alleen de remake zorgt er waarschijnlijk voor dat de echte nieuwe game weer een jaar wordt vertraagd
Ja echt zin inquote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:06 schreef StateOfMind het volgende:
Gameplay ziet er lekker uit.
Je ziet wel dat Spiderman ook van hen is.
quote:
Er hadden wel wat afgehakte lichaamsdelen gemogenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:10 schreef MMaRsu het volgende:
Haha de Wolverine game op de Xbox 360/PS3 had meer gore dan dit.
Ik wil gasten doormidden hakken, ik wil armen eraf hakken
Wat een baby ass temu Wolverine dit
Heb ik ook. Dik spelquote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:11 schreef MMaRsu het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hier kan je tenminste binnen 5 minuten gasten doormidden hakken
Ja echt. Niets voor mij.. dat fox hole ding was echt een beetje cringequote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:19 schreef StateOfMind het volgende:
Blijft een apart volkje, die Japanners
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |